NagyKampány 2.0
Online Tréning
Sokkal több vevő - sokkal hatékonyabban
A terméked remek. A szolgáltatásod kiváló.
Részletesen leírtad, mit nyújtasz. Feltettél fotókat is.
Az emberek megdicsérik, mégis csak nagyon kevesen vásárolnak.
Miért?!
Pedig már annyit olvastál a marketingről.
Blogokat követsz, videókat nézel, találkozókon vettél részt, esetleg megvettél néhány könyvet is.
Mindig fellelkesedsz, amikor azt olvasod, mennyit kereshetnél, mekkorára növekedhetnél...
Aztán a megvalósítás már kicsit nehézkesen megy és végül mégsincs annyi vásárlód, amennyire számítottál.
Elrontottál volna valamit?
Vagy a te piacodon nem működnek a máshol bevált technikák?
Vagy kéne egy szakember, aki rutinosabb és eladja helyetted a termékedet/szolgáltatásodat?
Vagy többet kéne blogolnod, Facebookoznod, Instáznod, hírlevelezned? Vagy lehet, hogy kevesebbet?
Miért van az, hogy mások vállalkozása hasít, a tiéd meg épp csak elvan valahogy?
Hogyan nőhetnél végre igazán nagyra ahelyett, hogy egy helyben toporogsz?
Ideje elkezdened kampányokban gondolkodni!
Miért dobd ki, amit eddig a marketing címén csináltál és kezdj el kampányokban gondolkodni?
- Mert ez segít, hogy ne egyik napról a másikra próbálkozz vevőket szerezni, hanem legyen egy bombabiztos vevőszerző terved.
- Mert a reklámokkal elhalmazott vevők figyelmét jobban fel tudod kelteni egy dögös kampánnyal, mint azzal, hogy ugyanarra az oldalra próbálod terelni őket minden nap.
- Mert így mindig változik majd valami a vállalkozásod környékén, mindig lesz valami izgalmas, ami miatt érdemes téged követni.
- És persze, nem utolsósorban, sokkal több vevőd és sokkal több bevételed lesz 🙂 Egy igazán nagy kampánnyal akár egész évre megtöltheted a naptáradat ügyfelekkel.
Mutatom, hogyan csináld:
Oké, ez jól hangzik! De hogyan kezdjek el kampányolni?
Ülsz a gép előtt. Olvasod, hogy kampányolnod kéne. És akkor bevillan, hogy kiteszed az oldaladra "Tavaszi akció! 20% kedvezmény" Már meg is írtad, kampányolás letudva. Csak éppen alig jelentkezik rá valaki. A kampányolás ugyanis több, mint árakció.
És több, mint ajándékokat adni vagy ajánlatokat kitalálni.
És több, mint napokon át folyamatosan hirdetni és küldözgetni a hírleveleket.
Mielőtt belefogsz a kampányolásba egy dolgot meg kell tenned:
vagyis inkább kettőt 🙂
- Feltenni a kérdést vajon mit AKAR a célcsoportod, milyen megoldásnak örülne a leginkább?
- És feltenni a kérdést: mit AKARSZ TE? Vajon a stratégiádba milyen kampány illik? Azt szeretnéd ha a kampány lehúzna az átlagos árakciózó névtelen tömegbe? Vagy, ha építené a márkádat, ha nem csak eladna, de feljebb húzná a cégedet egy magasabb szintre, ahol azok élnek, akikre nem csak akkor hallgat a célközönségük, amikor leviszik az áraikat?
Miért foglalkoznál ezzel? Egyrészt azért, mert (gondolom) nem csak pár hónapig szeretnél a piacon maradni. Másrészt azért, hogy a kampányod ne leiratkozókat és reklamálókat, hanem hűséges, elégedett vevőket termeljen.
A Nagy Kampány 2.0 Online Tréning első részében tehát megmutatom, hogyan indíts a cégedet valóban ÉPÍTŐ kampányokat és hogyan adj választ erre a két kérdésre.
Megmutatom azt is, hogyan alakíts ki olyan egész évre szóló kampánystratégiát, ami kampányról kampányra előrehaladva viszi előre a vállalkozásodat, építi a márkádat és visszatérő vásárlókkal bővíti az ügyfélkörödet.
Ó, hát én ismerem a kampánytervezés lépéseit...
Ha egy kicsit is tanultál már marketinget, akkor biztosan nem ismeretlenek számodra az alaplépések: sózás, aktivizálás, ajánlat, kifogáskezelés, lezárás. Talán tanultál már értékesítési tölcsérekről, upsellről, termékbevezetési kampányokról.
De, amikor leülsz megírni a terv nyomán a kampányt, mi történik?
Ültél már ott az üres landing page előtt azon gondolkodva, mi is kerüljön rá?
Gondolkodtál már azon, mi kerüljön a hírlevélbe?
Vacakoltál már fél napokat a Facebook hirdetéskezelője előtt carousel vagy videós hirdetéseket és célcsoportokat állítgatva?
Jártál már úgy, hogy késő délután még mindig nem tudtad, mit tegyél ki a kampányodról az Instára vagy a Facebookra, pedig már reggel óta ezen dolgoztál?
A lépéseket bárki meg tudja tanulni, de attól még nem tud táncolni 🙂
Sebaj, a Nagy Kampány 2.0 Online Tréningben pont ezeket a tánclépéseket tanítom meg.
Először: megmutatom azt a saját módszeremet, amivel nagyjából 30 perc alatt összeállítom egy kampány fő ajánlatát, fő üzeneteit - és a következő 30 percben elkészítem az összes kommunikáció (posztok, hírlevelek, hirdetések) vázlatait is.
Másodszor: megmutatom, hogyan építem egymásra a kampányokat, hogy azok minél több emberhez jussanak el és azokat is vásárlásra
Kampányolni nem túl nyomulós? Én azt nem akarok...
Mitől érzi a vevő nyomulósnak az eladást? Erre egyszerű a válasz: ha nem neki szól. Ha neki szól, az ő problémáiról, érzéseiről, nehézségeiről, kihívásairól - akkor magára ismer és lelkesen követi, amit mondasz neki.
De tudod van egy nagyobb baj is, mint túl nyomulósnak lenni: ha észre sem vesznek. A mai információval túltelített világban sokkal nagyobb gond, hogy az üzeneted el sem jut azokhoz, akiknek segíthetne.
Talán látják, de nem üti át a figyelmük falát, továbbgördítenek a Facebookon.
Talán még meg is nézik, nyomnak egy lájkot és továbbsietnek.
Talán bemennek az oldaladra, végigolvassák, de aztán mégsem kérik.
Vagy azt mondják: "Majd máskor."
Egy jó kampány ezzel szemben:
- Már az első lépésben megszólítja azokat az érdeklődőket, akiknek érdekes lehet majd az ajánlat.
- Kiszűri a valódi érdeklődőket, hogy csak azok lássák az ajánlatot, akikre tényleg vonatkozik.
- Mivel pontosan azokat éred el, akiknek szól az ajánlat, pontosabban meg tudod őket szólítani, személyesebb hangnemben írhatsz nekik és rengeteget megtakaríthatsz a hirdetésen is, hiszen nem a vakvilágba hirdetsz, hanem egy jóelőre megszűrt és megcélzott célközönségnek.
- Ismeri a vásárlási döntéshez vezető út 4 lépését (ezeket a tréningen majd te is megismered) és úgy vezeti a figyelmet, hogy a vásárló a végén csak annyit tudjon mondani: "Igen, kérem."
- Pontosan tudja, hogyan szólítsa meg azokat, akik elbizonytalanodtak, akiknek még kérdéseik és kifogásaik vannak.
- Még azoknak is el tud adni, akik az első alkalommal nem vásároltak: egy újabb, pont rájuk célzott kampánnyal.
- Azokat pedig, akik vásároltak, ráveszi a vásárlásra újra meg újra. Nem valamiféle manipulatív csodamódszerrel, hanem pusztán azáltal, hogy kiváló a termék (gondolom a tiéd az) és profin kidolgozott, ellenállhatatlan az ajánlat.
Egy jó kampánytól nem másznak falra a vevőid, épp ellenkezőleg:
- kíváncsiak, mit találtál ki már megint,
- örülnek, hogy megoldást kínálsz nekik,
- bíznak benne, hogy amit kínálsz, az tényleg jó, mert tudják, hogy jól ismered őket.
Legyenek neked is elsöprő erejű kampányaid!
A Nagy Kampány 2.0 Online Tréning ezt segít neked elérni.
Miben is segít pontosan?
- KAMPÁNYTERV Hogyan állíts össze egy rövidebb (1-2 napos) gyorskampányt, egy hosszabb (3-7 napos) kampányt és egy nagyobb (termékbevezetési vagy nagy létszámú vevő megszerzésére irányuló akár több hónapon át futó) kampányt? A három nagyban különbözik egymástól, másként kell kommunikálnod, más felületeket használnod és másként fenntartanod a figyelmet.
Hogyan találd meg a kampány üzenetét, ami képes megragadni a vevők figyelmét? - AJÁNLAT Hogyan találd ki a levonzóbb és legizgalmasabb ajánlatot? Milyen célcsoporthoz milyen ajánlat illik egyáltalán?
- LANDING PAGE Hogyan állítsd össze a tökéletes értékesítési oldalt gyorsan és hatékonyan? Nem csak a szövegírásban segítek (erről már talán sokat tudsz), hanem azokat a technikai megoldásokat is megmutatom, amik hihetetlen sokat tudnak hozzátenni az oldalad konverziójához.
- FIGYELEMFELKELTÉS Enélkül hiába jó az oldalad, senki nem fogja megnézni. Megnézzük, milyen kommunikációs praktikák, közösségi média (Facebook és Instagram) posztok, hírlevelek és hirdetések azok, amikkel a leghatásosabban keltheted fel a figyelmet a terméked iránt.
- KIFOGÁSKEZELÉS Hogyan tudd meg mi tartja vissza a vevőket, hogy vásároljanak tőled és legyen minden kifogásra egy frappáns és minden további kifogást félresöprő válaszod.
- MIT ÍRJAK MA? EZ a legbosszantóbb rész, tudom... Hogyan maradjon a kommunikációd mindig érdekes és figyelemfelkeltő akkor is, ha heteken át tart a kampány?
1) FELÉPÍTHETSZ EGY TELJES KAMPÁNYT
(Mi lesz a következő nagy dobásod?)
- összeállíthatod egy teljes kampány szövegét a legelső hírlevéltől kezdve a Facebook postokon át a hirdetéseken keresztül az értékesítési oldalig,
- megmutatom, hogyan találd meg a kampányod fő üzenetét (enélkül csak töredék eredményeket fogsz elérni),
- megtudod, hányféle kampánystratégia létezik és mikor melyiket válaszd, melyikhez milyen eszközöket és milyen kommunikációs stílust használj,
- és hogyan tudod változatosan és érdekesen kommunikálni az ajánlatodat a különféle csatornáidon.
- Kampányírás a nulláról: Hogyan fogj bele, ha még nincsenek követőid, nincsenek régi vásárlóid és a vállalkozásodat is csak nemrégiben indítottad?
- Kampányolás szolgáltatóknak: Hogyan kampányolj, ha folyamatosan szeretnél ügyfeleket?
- Kampány honlap nélkül: Akkor is tudsz kampányolni, csak a közösségi médián keresztül szerzed az ügyfeleket és nincs se honlapod, se blogod - megmutatom, milyen stratégiákat alkalmazhatsz, hogy enélkül is sikeres legyen!
2) MEGOLDHATOD A MEGOLDHATATLANT
(a titkos fűszer, amitől az írásaid ízesebbek lesznek)
- Facebook, hírlevél, blog, értékesítési oldal: melyiken milyen szövegekkel, milyen szavakkal adhatsz el inkább? (egyáltalán nem mindegy, melyikre hogyan írsz)
- Webáruház: Megnézünk sok-sok megoldást, amitől a termékleírásaid végre tüzesen izgalmasak, olvasmányosak lehetnek!
- Hirdetések: hogyan írj röviden ütőset? Egyáltalán: mi legyen a célja a hirdetésednek és melyik célhoz milyen szöveget írjál?
- Az ár eladása: Az ajánlatod tele van értékekkel, de a vásárlóidat csak az ár érdekli? Megmutatom, mit tehetsz, hogy az ár eltörpüljön az érték mellett!
- Eladás a vásárlás UTÁN: Tele a kosár, de sokan kilépnek? Megrendelik, de nem fizetnek? Megmutatom az oldaladon és a visszaigazoló emailedben mi az a pont, ahol ezen segíthetsz.
3) PROFI SZÖVEGÍRÓVÁ VÁLHATSZ
(nálad jobban senki nem beszéli majd a célközönséged nyelvét)
- A közös nyelv: A szavakat, a szövegeket, az értékesítési oldaladat lemásolhatják. Hogyan alakíts ki olyan kapcsolatot a közönségeddel, amit egyetlen versenytársad sem képes kölcsönvenni?
- Érzelmek: ezer helyen hallottad már, hogy az olvasókra ez hat leginkább, de nem tudod, hogyan tedd bele a szövegeidbe? Megnézünk 7 olyan megoldást, amikkel érzelmeket tudsz kiváltani, megfogalmazni és ezzel megfogni a közönséged figyelmét.
- Nem rábeszélned kell, nem jó szavakkal, előre betanult "meggyőző" szövegekkel kísérletezned: egyszerűen csak hagyd, hogy vegyenek tőled! Megnézzük azt az 5 lépéses folyamatot, amin keresztül eljuthatsz erre a szintre. Ez a szövegírás és a marketing stratégia felsőfoka. Ha ide eljutsz soha többé nem lesznek rosszul elsült vagy "mindent megpróbáltunk, de ez most gyengébben sikerült" - kampányaid.
4) NEM CSAK ONLINE
(mindenki csak a neten akar eladni, pedig van, amivel még jobban elérheted az ügyfeleidet)
- Senki nem fogja érteni hogyan csináltad: megoldások, amikkel offline is olcsón és hatékonyan tudod elérni a piacodat.
- Milyen szövegeket használj nyomtatásban? Miben más ez, mint amit online megszoktál?
- A tréningen fogunk írni szórólap, katalógus, megrendelőlap, videó, értékesítési oldal, online hirdetés, sajtóhirdetés, Facebook post, hírlevél, blogbejegyzés, postai direkt marketing levél szövegeket egyaránt.
- Hogyan formázd? Hiába jó a szöveged, ha olvashatatlan. De most megtanulod, hogyan tálald az olvasóközönség elé, hogy az utolsó morzsáig felfalja (és aztán a repetát is kérje :))
1) LANDING PAGE ELKÉSZÍTÉSE
(a legjobb elemek, amik az értékesítési oldaladat végtelen szövegfolyamból érdekes, interaktív tartalommá teszik)
- Konverzió: min múlik az oldalad konverziója és milyen (technikai) eszközökkel növelheted?
- Megrendelő űrlap és fizetés: 5 apró részlet, amivel elérheted, hogy sokkal kevesebb legyen a kosárelhagyó az oldaladon és sokkal többen kattintsanak a "Megrendelés" gombra
- Ajánlatdobozok: Hogyan kreálj mutatós és átlátható dobozokat az ajánlatod prezentálására, amiket végignézve a vásárló számára nem lesz kérdés, hogy melyik csomagot válassza?
- Interaktivitás: 6 funkció, amivel elérheted, hogy a vevő sokkal több időt töltsön az értékesítési oldaladon, könnyebben megtalálja a választ a kérdéseire és szívesebben kattintson át anélkül az érzés nélkül, hogy (már megint egy oldal, ahol el akarnak nekem adni)
- A hiteles értékesítési oldal: Mit tegyél az értékesítési oldaladra, amitől hitelesebb lesz és bizalmat épít a vevő felé?
- Fordítsd vissza! Elemek, amik segítenek visszafordítani a távozni készülő látogatókat és meggyőzik a kétkedőket - és hogyan üzemeld be őket?
2) HIRDETÉSEK
- Milyen hirdetéseket állíts be a kampány előtt?
- Mit hirdess az első napon?
- Mit hirdess közben?
- És mit az utolsó napon?
- Milyen technikai megoldásokkal és kommunikációs fogásokkal teheted a fizetett hirdetéseidet izgalmas és interaktív tartalmakká?
- Facebook és Instagram hirdetések, valamint remarketing és retargeting fogások használata a kampányban: megmutatok minden részletet! És megnézzük az újdonságokat is: Instagram és Facebook sztori hirdetések, Messenger hirdetés, célcsoportok használata és mikroszegmentálás a hirdetésekben
3) VIDEÓK és KÉPEK
- 7 mód, ahogyan egyszerűen és könnyen készíthetsz videókat az értékesítési oldalra vagy a hirdetésekhez (és megmutatom a hirdetésekben legjobban teljesítő videóötleteket is)
- Hogyan használj videókat a kampányodban, mikor vesd be az élő videókat és mikor mehet felvételről?
- Facebook élő adás, Insta Live, prezentációvideó, termékvideó: Melyiket hogyan készítsd el? Milyen zenét tehetsz hozzá? Hogyan vágd meg? Hogyan hasznosítsd újra más kampányokban? Hogyan dobd fel, hogy érdekes legyen?
4) KAMPÁNYSTRATÉGIA
Megcsináltál egy kampányt: szuper! És mi lesz a következő?
- Az évek során arra jöttem rá, hogy a csodát a cégedben nem egy kampány hozza el és nem sok kampány, hanem a megfelelő sorrendben egymásra épülő kampányok. Ehhez pedig kell egy stratégia, ahogyan ezeket a kampányokat egymásra építed.
- Hány kampány fér bele egy évbe?
- Hogyan legyenek mindig változatosak?
- Mi után mit érdemes felkínálni?
- Mit tegyél, hogy a vásárló ne nyomulásnak, hanem logikus folytatásnak érezze a következő ajánlatodat?
- Kampánytípusok: sokan csak ugyanazt a néhány kamánysémát követik és emiatt egyre gyengébb eredményeket érnek el a kampányaik. Emiatt a vevőik idővel megunják a sorozatos ajánlatokat, kampányokat és leiratkoznak vagy, ami még rosszabb: ott maradnak a listán, a követők között, de már nem reagálnak, nem figyelnek oda, ezzel pedig elviszik a pénzedet (mert hirdetsz nekik) és az idődet (mert hírlevelezel, posztot írsz, ők pedig nem reagálnak). Hogyan változtass ezen? Úgy, hogy egyre izgalmasabb és érdekesebb kampányokat indítasz. Ebben segít neked, ha ismered azokat a kampánytípusokat, amiket ebben a leckében megmutatok majd.
- Mit kínálj annak, aki eddig mindenre nemet mondott?
- Ha van egy jó kampánystratégiád, azzal nem csak egyszer jutsz nagy bevételhez, hanem folyamatosan biztosítod a cégedben a bevételt. Ebből a részből megtanulhatod, hogyan csináld!
Gyakran ismételt kérdések - egyértelmű válaszok |
Kezdő vagyok, nekem is érdemes jelentkeznem?
Igen, természetesen. Ha van már vállalkozásod és szeretnél több vevőre szert tenni, itt a helyed!
Már csináltam kampányt és sokat tudok a témáról, fog nekem újat mondani a tréning?
Ha már volt kampányod, akkor tudod, hogy erre nincs egyféle recept. Ahhoz, hogy mindig új, változatos és érdekes kampányokkal tudj jelentkezni, hatalmas tudásra és rengeteg ötletre van szükséged folyamatosan. Én már 11 éves csinálom és még mindig tanulom 🙂 Mondanom sem kell (és, ha kampányoltál, akkor ezt már jól tudod), hogy egy kampány a tréning árának sokszorosát hozhatja vissza.
Félek, hogy a technikai része nem fog menni...
Pont ezért vannak az anyagban technikai videók, amikben részletesen megmutatom, pontosan mit is kell csinálnod. Csak kövesd a kattintásaimat és látni fogod, mi a teendő.
Lesznek minták is?
Ó, ezt el is felejtettem írni odafent: a tréning során kapsz majd kész hírlevélsorozat és Facebook posztsorozat mintát is, amiket szabadon használhatsz fel a kampányaidhoz - csak ki kell egészítened a saját ajánlatod részeivel és már mehet is!
Milyen típusú vállalkozásoknak ajánlod a tréninget?
Mindenkinek, aki online marketinget használ a vállalkozása népszerűsítésére. Szolgáltatóknak, kézműveseknek, webáruház-tulajdonosoknak, oktatóknak egyaránt alkalmazható az anyag és mindegyikre lesznek példák is a tréning anyagában.
Mikor kezdődik a tréning és meddig tart?
A tréning 5 héten át tart, minden héten 3 lecke kerül fel az oldalra, így összesen 15 leckét kapsz.
Mi van, ha nem érek rá?
Semmi 🙂 A leckéket a tréning ideje alatt és az azt követő 1 évben bármikor megnézheted és le is töltheted a gépedre.
Tabletről, mobilról is nézhetem?
Igen. Minden leckét meg tudsz nézni vagy hallgatni asztali gépről és mobileszközökről is.
Mennyibe kerül?
A tréningen való részvétel mindössze br. 24.900 Forintba kerül. Gondolj bele: ha egy vevőn 2000 Forintot keresel, mindössze 12 (és fél :)) vásárlóval már visszakerested a tréning árát. De őszintén megígérem, hogy a sokszorosát fogja visszahozni.
Miben más ez, mint a régi Nagy Kampány tréning?
A szövegírási részeket felújítottuk, a technikai rész és a mesterkurzus pedig teljesen új. Ha résztvettél a korábbi Nagy Kampány tréningen, lehetőséget adunk a frissítés megvásárlására 19900 Ft kedvezménnyel, ezt mindkét csomagnál felhasználhatod. A kedvezmény eléréséhez minden korábbi résztvevőnek küldtünk egy kuponkódot emailben. Ha te mégsem kaptad meg, jelezd a megrendeles@gazdagmami.hu email címen és a jogosultságod ellenőrzése után elküldjük.
Hogyan tudok fizetni?
Bankkártyával, Paypalen vagy átutalással. A fizetést követően (amikor az összeg beérkezett hozzánk) megkapod a hozzáférést a zárt oldalhoz, valamint kiállítjuk a számlát is.
Az 5 hetes online tréninget követően résztvehetsz még egy 3 hetes mesterkurzuson is, ami azoknak szól, akik igazán nagyban gondolkodnak. Valami hatalmasra készülsz? Össze szeretnél hozni egy nagy rendezvényt? Szeretnél egy termékből több ezer példányt eladni? Különleges terveid vannak, amihez egy átlagos kampány már nem elég? A Profi Kampányépítés Mesterkurzuson megtanulhatsz mindent, amire az igazán nagy tervek, a nagy tömegeket megmozgató kampányok véghezviteléhez tudnod kell.
Amit megtanulhatsz a mesterkurzuson:
- Termékbevezetési kampányok: Valami újjal szeretnél kijönni a piacra? Így kampányold, hogy igazán nagy siker legyen!
- Megmutatom azokat a lépéseket, amiket érdemes követned, ha most szeretnél bevezetni egy új terméket vagy szolgáltatást, esetleg felfuttatni egy új webshopot vagy megjelentetni és ismertté tenni egy könyvet!
- Nagy kampányok hirdetése kis pénzből: Hogyan finanszírozd a hirdetéseket heteken vagy hónapokon át, ha csak kis büdzsé (akár csak pár ezer vagy tízezer Forint) áll a rendelkezésedre?
- Hogyan tartsd fent a figyelmet folyamatosan? Ha nagy kampányt szeretnél, a legnehezebb az lesz, hogy hosszú időn át fent tudd tartani a figyelmet és mindig legyen érdekes mondanivalód. Mit tegyél, hogy ne üljön le a kampány és folyamatosan legyenek vásárlóid?
- Több ezer vásárló egy kampányból: Ehhez nem elég néhány hírlevél és némi hirdetés: ha rengeteg vevőt szeretnél, egészen különleges kampánytervre van szükséged. A mesterkurzusból megtanulhatod, milyenre.
- Érdeklődőszerzés: Egy igazán nagy kampányhoz igazán nagy érdeklődő tömegre van szükséged. Mi az a 7 érdeklődőszerző módszer, ami segíthet felébreszteni a már meglevő érdeklődőidet és rengeteg új érdeklődőt hozni?
- Partnerek bevonása: Hogyan találd meg azokat, akiknek révén elérheted a célközönségedet és működjetek együtt úgy, hogy mindannyiótoknak megérje?
- Szegmentálás és remarketing technikák: Egy nagy kampányban akkor érsz célt, ha sok kis célcsoportban gondolkodsz és mindegyiket megszólítod. Ehhez pedig ismerned kell a legjobb szegmentálási és remarketing hirdetési technikákat.
- A "Matrjoska" kampány: Ha kis pénzből szeretnél nagy kampányt ezt imádni fogod 🙂 Egy kampánystratégia, amiben az egyik kampány a másikra épül és a kisebből finanszírozhatod a nagyot. Mi már számtalanszor csináltuk és mindig bevált. Most megtanítom neked is.
A Profi Kampányépítés Mesterkurzus 3 héten át tart, összesen 9 leckéből áll. Ha az 5 hetes tréning mellett ezen is szeretnél résztvenni a két tréningen való résztvétel ára mindössze br. 29.900 Forintba kerül.
Legyen neked is sok sikeres kampányod!
Jelentkezz most!
Jelentkezés és fizetés után azonnal megadjuk neked a honlap online zárt felületének elérését. Fizetésre átutalással, bankkártyával vagy Paypalon van lehetőség, a fizetési határidő 8 nap, ezt követően megrendelésedet töröljük. Megrendelés után azonnal automatikusan küldjük számodra a fizetéshez szükséges adatokat és a proforma számlát.
Melyik csomagot választod?
Nagy Kampány 2.0 Online Tréning +
Profi Kampányépítés Mesterkurzus
(5+3 hét tréning - br. 29.900 Ft)
(ha valami miatt nem működne a gomb, erre a linkre kattintva is elérheted a megrendelőlapot)
Nagy Kampány 2.0
Online Tréning
(5 hét tréning - br. 24.900 Ft)
(ha valami miatt nem működne a gomb, erre a linkre kattintva is elérheted a megrendelőlapot)
Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 vagy írj ránk messengeren!