A Gazdagmami.hu bemutatja

Soha nem fogsz elérni elég embert a Facebookon, ha nem ismered ezt a stratégiát.

Milyen stratégiával haladj tovább? Mi működik mostantól? Ezt tanulhatod meg a Közösségi Média 3.0 Tréningen!

Nyugi, nem kell kidobnod mindent, amit eddig csinálnál, egyszerűen csak új eszközökre lesz szükséged, amikkel MOST fel tudod kelteni a vevők figyelmét és új stratégiára, amivel el tudod érni a vásárlókat és ismertebbé tudod tenni a márkádat.

Volt már olyan különösen jól sikerült posztod, amire rengetegen reagáltak? Amire nagyon büszke voltál? Miért nincs ilyen mindennap?!

MIÉRT van az, hogy 10-20 "futottak még" bejegyzésre jut néhány sikeres? (persze ilyenkor fellelkesülsz és újra lesz kedved az egészhez, de akkor is...)

MIÉRT van az, hogy jó témákat vetsz fel, mégis alig látja valaki a posztokat? (és biztos hallottad már a marketingesek tanácsát erre: "csinálj jó posztokat", de néha a legjobb témákra sem mozdulnak meg, pedig te rengeteg időt töltöttél vele)

MIÉRT van az, hogy iszonyat időt eltöltesz ezzel az egésszel és néha magad sem tudod, hova is tartasz vele?

Pár éve az volt a legnagyobb kérdés, hogyan legyen a Facebook követőkből vásárló, aztán az, milyen csatornát vessünk be még a Facebook mellé, most pedig mindenki azon gondolkodik, ne hagyjuk-e ott ezt az egészet a csudába és marketingezzünk máshol. Miért?

 

Ó...IÓ...CIÓ... FRUSZTRÁCIÓ!

 

Egyre többen érzik úgy, hogy

- Ez az egész csak arra megy ki, hogy a Facebook rávegyen, hirdess minél többet és ne próbálj ingyen forgalmat lenyúlni innen.

- ha pedig elkezdenek hirdetni, akkor a felület egyre többet akar tőlük, mennek fel az árak, nem valódi rajongók jönnek és az elérések még tovább esnek.

- És ekkor merül fel a gondolat, hogy talán már túl nagy a reklámzaj a közösségi médiában és inkább másként kéne csinálni, más felületeken megjelenni. De hol? Mivel nincs jónak tűnő alternatíva, marad ami eddig is volt.

JÓL VAN EZ ÍGY?

Vagy lehet másként is?

Hogy a manóba ne lehetne! 🙂

A tavalyi évet azzal töltöttem, hogy átszervezzem a teljes közösségi média stratégiánkat. Korábban rengeteget posztoltam (napi 3-4), egyre többet hirdettünk (2 év alatt havi 400.000 Forintról 2-3 millióra nőtt a költés) és bár rengeteg vevő jött belőle, de ez a stratégia egyre drágább lett, egyre többe került egy vevő megszerzésének a költsége. Ha most visszatekintek a tavalyi évünkre azt látom, hogy

- jelentősen növekedett az árbevétel (az egyik cégben 97, a másikban 21%-al), miközben
- sokkal kevesebbet költöttünk hirdetésre (nagyjából a felét, mint 2016-ban) és
- soha nem volt ott a "poszt-para" sem, mindig tudtam mi következik holnap és milyen célt fogok tudni elérni az adott bejegyzéssel (lájk, megosztás, hozzászólás, kattintás stb.).

És miközben én ezt az új stratégiát teszteltem, történt még valami...

A Facebook is stratégiát váltott. No, nem azért, hogy kitoljon veled és velem, hanem azért, mert neki a legfontosabb, hogy megtartsa a felhasználókat és újakat szerezzen. Az elégedett felhasználó ottmarad az oldalon és használja tovább, mert jó a tartalom. Megérkezett az az algoritmusfrissítés, amit sokan Facebook Zeronak neveznek (Zero, azaz nulla, azaz az oldalak posztjai nem jelennek meg a hírfolyamban). Ennek hallatán pedig sokan felteszik a kérdést:

Nyugi, nem kell kidobnod mindent, amit eddig csináltál, egyszerűen csak új eszközökre lesz szükséged, amikkel MOST fel tudod kelteni a vevők figyelmét és új stratégiára, amivel el tudod érni a vásárlókat és ismertebbé tudod tenni a márkádat.

Mit tanulhatsz majd meg a tréningen?

A Közösségi Média 3.0 Tréning segítségével:

  • több embert érhetsz el továbbra is organikusan (azaz ingyenesen) a Facebookon,
  • megtanulhatod, hogyan érj el több embert minimális hirdetési büdzsével,
  • hogyan építsd fel a márkádat a közösségi média segítségével (nem csak Facebook: Instagram, Pinterest, Youtube, Messenger bot, blog stb.)
  • hogyan építs élő, aktív közösséget, valódi követőket (és nem névtelen, inaktív lájkolgatókat),
  • és hogyan váltsd mindezt bevételre jól felépített kampányok segítségével.

Ezt tanulhatod meg a tréningen:



ÉLŐ VIDEÓK indítása

Tudom, félsz tőle. Macerás. Bármit elronthatsz. Te magad talán soha nem nézel ilyeneket, de nyugi: bárki képes megtanulni! Miért fogj bele? Mert jelenleg ez az az eszköz, amivel rengeteg embert érhetsz el teljesen ingyen. Mert az emberek egyre több időt töltenek élő videók nézésével és az idő = figyelem, a figyelem pedig aktív követőket és vásárlókat terem. Mert a versenytársaid még mindig csak a kifogásokat keresik, miért ne csinálják, addig pedig te messzire elhúzhatsz tőlük. Ráadásul még a fejedet sem kell hozzá kitenned a képernyőre (a tréningen megmutatom majd, hogyan tudod ezt megoldani). Miről lesz még szó?

- Milyen témával kezdd el? Hogyan csináld?
- Hogyan használd érdeklődőszerzésre?
- Hogyan szerezz vele vevőket?
Mi már 9 éve csinálunk élő videókat, most megmutatjuk a legjobban működő stratégiákat.
Nem csak a Facebookon, a Youtube-on és az Instagramon is.
És persze nem csak elméletben, technikailag is megtanítom, mire is figyelj oda, milyen eszközöket, szoftvereket használj és melyik hogyan működik.



KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS

Eddig egy irányban kommunikáltál, mostantól ideje kapcsolatokat építeni!
- Hogyan használj Facebook csoportokat a marketing stratégiádban?
- Milyen csoportot indíthatnál szolgáltatóként? És milyen termékértékesítőként? Legyen-e csoportod, ha cégeknek adsz el?
- Hogyan legyen a csoportodból kiváló érdeklődőszerző és vevőmegtartó eszköz (anélkül, hogy folyton cseverészned kéne benne)?
- Hogyan kezdj el csoportot építeni a nulláról? Hogyan szerezz tagokat? Mit posztolj?
- Mit tegyél, ha nem szólnak hozzá a tagok?
- Ne nagy csoportot akarj építeni, hanem minőségit: megmutatom, hogyan csináld!

És: nem csak a csoportodban építhetsz közösséget! Hogyan kapcsold a blogodat, Facebook oldaladat, Youtube csatornádat és a többi közösségi média felületedet a közösség vérkeringésébe?



ORGANIKUS ÉS FIZETETT FORGALOM

Melyiket mikor és mire használd? Érdemes egyáltalán fizetned a tartalmak kiemeléséért?
Sokan még mindig azt és ott hirdetik, ami nem hoz igazán jó eredményt és azzal próbálnak organikus (ingyenes) forgalmat generálni, amivel sosem sikerülhet. Hogyan kell ezt jól csinálni? Mit és mikor kezdj el hirdetni?
Hol a helye az egyiknek és hol a másiknak a stratégiádban?
Sokan azt hiszik hirdetni a termékeket és az akciókat kell, most megmutatom, miért érdemesebb inkább a tartalmakat hirdetni (hogy a termékhirdetésekre már ne kelljen költeni)



NE ÜLJ EGYLÁBÚ SZÉKEN!

Instagram, Youtube, Twitter, LinkedIn, Messenger, blog, hírlevél és sok egyéb lehetőség van még, ahol kommunikálhatsz. Akkor miért csak egyre vagy kettőre támaszkodsz?
- Melyiknek hol a helye a stratégiádban?
- Hogyan állj több lábon úgy, hogy a forgalmad ne csak a Facebooktól függjön, de közben mégse menjen el minden időd a posztolgatással?
- Rajongószerzés az Instagramon a nulláról. Hashtagek használata.
- Ötletek Instagram posztokra (akkor is, ha nincs sok minden a szakmádban, amit megmutathatnál)
- Ismertség építése és forgalomnövelés Pinteresttel
- Melyikre mit érdemes kitenned, kinek melyiket érdemes használnia? Hogyan építs nagyabb és aktívabb közösséget úgy, hogy nem csak egy felületet használsz?

És ne feledkezzünk meg a legfontosabbról sem: Hogyan lesz mindebből vásárló és bevétel? (hiszen vállalkozóként ez a célod, nem?)



AUTOMATIZÁLÁS ÉS MESSENGER BOT

Nem ülhetsz mindig a gép előtt a követőiddel cseverészve, de akkor hogyan tartsd a kapcsolatot a közösségeddel? Az elmúlt 1 évben számos olyan megoldás jelent meg, ami nagy hasznodra lehet, ha kiaknázod a benne rejlő lehetőségeket. Éppen ezért a tréningen alaposan és részletesen bemutatok neked számos olyan megoldást:
- ami tervezhetőbbé és hatékonyabbá teszi a közösségi média jelenlétedet,
- megmutatok számos automatizálási megoldást,
- és részletesen megismerheted a Messenger botok felhasználási lehetőségeit, beállításait, valamint megmutatom, hogyan tedd könnyebbé a kommunikációdat, egyszerűbbé az ügyfélszolgálati munkát és hatékonyabbá a vevőszerzésedet Messenger botok segítségével. Nem csak ötleteket kapsz majd erről a témáról, hanem mindent megmutatok a gyakorlatban is, csak le kell másolnod.



KÖZÖSSÉGBŐL -> VEVŐK, VEVŐKBŐL -> ÚJRAVÁSÁRLÓK

A legtöbben csak beszélgetnek és posztolgatnak a közösségi médiában, "terelik a forgalmat". Néha ebből lesznek vevők, máskor nem. Azonban lehetséges ezt sokkal szisztematikusabban és hatékonyabban is csinálni. Hogyan?
Egy jól kidolgozott vevőszerző és tartalommarketing tervvel, ahol a tartalmak érdeklődőket hoznak, az érdeklődők pedig az előre eltervezett módon vásárlóvá lesznek, majd pedig továbbajánlják a céget és újra vásárolnak. Mindezt egyáltalán nem lehetetlen elérni a közösségi médiában sem, csak tudnod kell, mit miért csinálsz.
Most megmutatom neked azt a tervezési módszert, ami mindezt lehetővé teszi (és mutatok rá példát többféle iparágban, hogy kézművesként, szolgáltatóként, webáruház tulajdonosként vagy akár bolttulajdonosként is meg tudd valósítani).

Hogy néz ki majd ez a tréning?

Az online tréning 15 leckéből áll, az anyagokat egy zárt felületen érheted majd el.
A leckéket videó, pdf és mp3 formátumban érheted el, online is nézheted és le is töltheted őket, így bárhova magaddal viheted és internetelérés nélkül is nézheted/hallgathatod/olvashatod őket.
Ha esetleg nem érnél rá mindig velünk tartani vagy lemaradnál a leckéket egészen 1 éven át.

A tréning értéke felbecsülhetetlen (gondolj csak bele mennyi időt takarítasz meg azzal, hogy nem neked kell mindennek utánajárnod, nem a saját bőrödön kell kitapasztalnod), az ára viszont most viszont csak br. 19.900 Ft.

Gyakran Ismételt Kérdések (talán a tiéd is köztük van)

Még nem kezdtem el vállalkozni, érdemes résztvennem? +

Ha hamarosan szeretnél nekifogni és kísérletezés nélkül rögtön jó eszközökkel és magabiztos stratégiával, akkor mindenképpen érdemes csatlakoznod hozzánk.

Én kézműves vagyok, el nem tudom képzelni, miről készíthetnék ennyi tartalmat +

Röviden: Bármiről, amivel a célközönséged figyelmét fogod meg. Hosszabban: a termékeidről, a hozzájuk kapcsolódó életérzésről, hangulatról, a munkádról, a vevőidről... Hihetetlen klassz és aktív közösség tud kiépülni egy kézműves márka köré is.

Nem merek élőzni. És szerintem felesleges is, én sem nézem soha. +

Élő videókat nem csak úgy lehet készíteni, hogy egy "beszélő fej" okos dolgokat mond a képernyőn. Számtalan egyéb megoldás létezik. Bemutathatod egy szoftver használatát, felveheted, ahogyan elkészítesz valamit (barkácsolás, kézműveskedés, sütés-főzés, rajzolás stb.), mutathatsz a képernyőn egy prezentációt, miközben beszélsz, levetíthetsz egy előre felvett videót, de láttam már olyat is, hogy egyetlen képet vetítettek ki 1 órán keresztül rajta egy kérdéssel és hozzászólásban lehetett szavazni a rajta látható kérdésre. És ez csak néhány ötlet azok közül, amiket megmutatok majd a tréningen.

Ez a csoportmarketing nem új dolog, már évek óta csinálom. Most mi változott? +

Egyrészt bekerült egy csomó funkció a csoportokba (ezt már biztosan tapasztaltad), másrészt a Facebook algoritmusa is változott és szívesebben mutatja meg az embereknek a csoportokban folyó párbeszédeket (eddig csak azért voltak ezek láthatóbbak, mert a friss történések lenyíló füle alatt az aktívan követett csoportok történései megjelentek). Harmadrészt a csoportokat korábban nem lehetett üzleti tevékenységekre használni, ez ütközött a Facebook szabályzatával. Most már ez teljesen legális és az ezt elősegítő funkciók is megjelentek.

Mennyire megyünk bele a Messenger botok használatába? Az alapokat már tudom. +

Részletesen megmutatom majd a ManyChat használatát, adok egy csomó ötletet a saját rendszered felépítéséhez és megnézünk olyan vevőszerző módszereket is, amikkel közvetlenül tudsz a Messenger követőidből vevőket szerezni.

Van kuponkódom, hol használhatnám fel? +

Ha a "Hogyan marketingezz a közösségi médiában ingyen?" minitréninghez kaptál emailben egy kuponkódot, elsőként válaszd ki, melyik csomagot kéred, majd a kosárban add meg a kuponkódodat és érvényesítd. Ezt követően már látni fogod a kedvezményt. Ha vettél tőlünk minitréninget, de nem kaptad meg a kuponkódot, a megrendeles@gazdagmami.hu címen jelezd és a jogosultság ellenőrzése után elküldjük neked a kódot.

És ez még mind semmi...

Van egy online tréningünk, ami tökéletes kiegészítője a Közösségi Média 3.0 tréningnek. A nevén meg fogsz lepődni: a Közösségi Média 2.0 Tréning 🙂 Ezt az anyagot pontosan 2 évvel ezelőtt készítettem, de egyáltalán nem avult el, sőt: nemrégiben kicsit fel is frissítettem a leckéket. Ha mostanában fogsz bele a közösségi média marketingbe és szeretnéd elsajátítani az alapokat, jó szívvel ajánlom neked.

Miről is szól ez a tréning?

A segítségével elsajátíthatod a közösségi médiában való értékesítés folyamatát. Erről a 4 lépésről van szó:



1. Közösségi média alapok

bullet2Hogyan kezdd el őket használni? (oldalak létrehozása, oldaltípusok, beállítások)
bullet2Melyik eszköz való neked?
bullet2Melyiken hogyan kommunikálj? (Tegezés vagy magázás? Arccal vagy arc nélkül? Cégnévvel vagy fantázianévvel? Hosszan vagy röviden?)
bullet2Hol a helyük a közösségi média stratégiádban? Mire használd őket, hogy valódi, mérhető eredményeket hozzanak? (Mindegyik kicsit másra való, sok fáradtságtól kíméled meg magad, ha már az elején a megfelelő módon kezded el használni őket)
bullet2Alternatív eszközök, amik hasznodra lehetnek: Scribd, Slideshare, linkrövidítők, videókészítők - melyiket mikor érdemes használnod?

2. A Közösségépítés szabályai

bullet2Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?

bullet2Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!

bullet2Statisztikák: Ahhoz, hogy minél többet tudj a követőidről, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.

bullet2Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?

3.A Hirdetések alapjai

bullet2Megmutatom az első lépésektől fogva, mit állíts be, hova kattints!
bullet2Hirdetési stratégiák a Facebookon: Megmutatom a lehetőségeket és segítek eldönteni, melyik való neked.
bullet2Hirdetés kis pénzből: Hogyan kezdj el hirdetni fillérekből, ha azt szeretnéd, hogy mihamarabb megtérüljön?
bullet2Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való?
bullet2Tesztelés: Hogyan csináld? Mit és meddig érdemes tesztelni?
bullet2Hirdetési szövegek: Sok-sok példa és ötlet, hogy hatékonyan tudj hirdetni
bullet2Képek: Sokan csak kísérleteznek vele, pedig a képek a hirdetésben többet számítanak, mint gondolnád. Megnézzük, milyen képeket érdemes választani és honnan!
bullet2Remarketing: Megnézzük hogyan állítsd be és mikor érdemes használnod!
bullet2Haladó hirdetési stratégiák: hirdetések használata kampányokban, webáruházaknál, rendszeres értékesítésnél, érdeklődőszerzésre, régi vásárlók aktivizálására, upsellekhez...

4.Tartalommarketing a közösségi médiában, avagy: Miről írjak ma?

bullet2Mennyit, hol és mikor posztolj?
bullet2Nem csak a cicás poszt működik: Szerezd meg a figyelmet, vezesd az olvasót végig a szövegen! Mutatok néhány poszttípust, amivel ezt elérheted.
bullet2Ne csak úgy posztolgass! Megnézzük, milyen Facebook kommunikációs stratégiák léteznek, hogyan tudsz valódi értéket átadni, vevőket "nevelni", érdeklődőket szerezni
bullet2Facebook oldal indítása és lájkolószerzés nulláról:  Hogyan szerezd meg az első rajongóidat?
bullet2Posztolás az Instagramon: mire használhatod? Milyen lehetőségek vannak?
bullet2Pinterest oldal: Miben más, mint a többi? Kinek érdemes használnia? Mik az előnyei?
bullet2Twitter: Milyen célközönséghez való? Hogyan használd?
bullet2Blog: Mi a szerepe a stratégiádban?
bullet2Hogyan írj mindig érdekes és változatos posztokat anélkül, hogy rádunna a közönség?
bullet2Tartalommarketing sok írás nélkül: képek, videók és egyéb különleges megoldások a közönség szórakoztatására

bullet2A kommunikációs terv: összeállítjuk, hogy ezután soha többé ne kelljen azon gondolkodnod, "miről írjak ma?"

5.Vevőszerzés a közösségi médiában

bullet2Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
bullet2Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
bullet2Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
bullet2Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
bullet2Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével?
bullet2Bizalomépítés a Facebookon és az Instagramon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
bullet2Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
bullet2A Facebook új, ingyenes funkciói a terméked/szolgáltatásod reklámozására
bullet2Bevált, kreatív ötletek Facebookon, Instagramon, Pinteresten, Youtube-on a terméked/szolgáltatásod reklámozására
bullet2A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá
bullet2Vásárlószerzés az Instagramon (pedig ott nem is lehet linket betenni...)

A Közösségi Média 2.0 Tréning értéke br. 24.900 Ft, de most a Közösségi Média 3.0 Tréninggel együtt br. 44.800 Ft helyett mindössze br. 29.900 Forintért juthatsz hozzá a két tréninghez együtt!

Néhány fontos infó: Fizetésre átutalással, bankkártyával vagy Paypal-en tudsz, jelentkezni természetesen külföldről is tudsz, ez nem lehet akadály.

Jelentkezz itt!

Válaszd ki, melyik csomagot kéred:

Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami