Lehet, hogy lemaradtál valami nagyon fontosról az idén és még csak nem is tudtál róla?

Semmi vész, mivel jó gyerek voltál Mikulás bácsi elintézte neked, hogy újra hozzájuthass ezekhez az anyagokhoz:

Most 1 héten át újra elérheted az idei legnépszerűbb tudáscsomagjainkat és minél kíváncsibb vagy, annál nagyobb kedvezményeket kaphatsz.

Már csak ennyi van hátra az akcióból:

Mi is van a Mikulás-csomagban? Klikk a téged érdeklő tudáscsomagra a részletekért:

km20

Közösségi Média 2.0 Tréning

Végre itt egy lépésről lépésre tréning, ami megtanít, hogyan szerezz érdeklődőket, építs közösséget, de legfőképpen: Hogyan adj el a közösségi médiában? Facebook, Pinterest, Instagram, Youtube marketing, kommunikáció, közösségépítés és hirdetések. Nézd meg a részleteket itt >>

arazas

Árazás és Üzleti Modell Tréning

Hogyan szabd meg az áraidat? Milyen üzleti modellt válassz? Ebből a tudáscsomagból megismerheted a lehetőségeket, amik segítenek kitörni az árversenyből, stabilitást biztosítanak a cégednek, segítenek felépíteni a vevőszerző rendszeredet és elősegítik a fejlődésedet.
Nézd meg a részleteket itt >>

nagykampany

Nagy Kampány Értékesítési Szövegírás Tréning

Hogyan indíts fantasztikusan jó eredményeket hozó kampányokat? Milyen hirdetést írj, ami nem eladásszagú és tukmálós, hanem szívesen nyitják meg az olvasók? Ha benned is felmerültek már ezek a kérdések, ez a tudáscsomag segíthet. Sok-sok ötletet ad hírlevelekhez, blogposztokhoz, értékesítési oldalakhoz, hirdetésekhez, szórólapokhoz, közösségi média posztokhoz, a vevők figyelmének felkeltéséhez.
Nézd meg a részleteket itt >>

konyvmarketing

Könyvmarketing Tréning

Mindig is könyvet szeretnél volna kiadni, de nem tudod, hogyan vágj bele? Szeretnél többet tudni a magánkiadásról? Most megosztom veled azokat a módszereket, amikkel teljesen ismeretlen szerzőként alig pár ezer Forint befektetéssel kiadtam az első könyvemet, majd további hármat és azokat a marketing megoldásokat, amiknek révén ezek a könyvek mind bestsellerré váltak. Nézd meg a részleteket itt >>

Melyikből mit tanulhatok?

Közösségi Média 2.0 Tréning

Mit tanulhatsz meg belőle?

Közösségi média alapok: Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube, blog, Facebook.

      • Hogyan kezdd el őket használni? (oldalak létrehozása, oldaltípusok, beállítások)
      • Melyik eszköz való neked? (Nem biztos, hogy a te vállalkozásodnak mindegyikre szüksége van: melyiket használd, ha most indulsz és melyikbe fogj bele később?)
      • Melyiken hogyan kommunikálj? (Tegezés vagy magázás? Arccal vagy arc nélkül? Cégnévvel vagy fantázianévvel? Hosszan vagy röviden?)
      • Hol a helyük a közösségi média stratégiádban? Mire használd őket, hogy valódi, mérhető eredményeket hozzanak? (Mindegyik kicsit másra való, sok fáradtságtól kíméled meg magad, ha már az elején a megfelelő módon kezded el használni őket)
      • Alternatív eszközök, amik hasznodra lehetnek: Scribd, Slideshare, linkrövidítők, videókészítők - melyiket mikor érdemes használnod?
      • Élő videóközvetítések: Periscope, Hangouts on Air, Ustream. Megnézzük, hogyan használd és mutatok sok-sok ötletet, mire érdemes!

Közösségépítés: az új Márkaépítés, de tudnod kell, hogyan csináld jól.

      • Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?
      • Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!
      • Statisztikák: Ahhoz, hogy minél többet tudj a követőidről, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.
      • Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?

Hirdetések: Kezdőtől a haladó szintig

      • Megmutatom az első lépésektől fogva, mit állíts be, hova kattints!
      • Hirdetési stratégiák a Facebookon: Megmutatom a lehetőségeket és segítek eldönteni, melyik való neked.
      • Hirdetés kis pénzből: Hogyan kezd el hirdetni fillérekből, ha azt szeretnéd, hogy mihamarabb megtérüljön?
      • Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való?
      • Tesztelés: Hogyan csináld? Mit és meddig érdemes tesztelni?
      • Hirdetési szövegek: Sok-sok példa és ötlet, hogy hatékonyan tudj hirdetni
      • Képek: Sokan csak kísérleteznek vele, pedig a képek a hirdetésben többet számítanak, mint gondolnád. Megnézzük, milyen képeket érdemes választani és honnan!
      • Instagram, Facebook, Google, Youtube: Mi a különbség a hirdetések között a különféle közösségi felületeken?
      • Remarketing: Megnézzük hogyan állítsd be és mikor érdemes használnod!
      • Haladó hirdetési stratégiák: hirdetések használata kampányokban, webáruházaknál, rendszeres értékesítésnél, érdeklődőszerzésre, régi vásárlók aktivizálására, upsellekhez...

Ingyenes eszközök: Kreatív tartalommarketing egy fillér befektetés nélkül

      • Mennyit, hol és mikor posztolj?
      • Nem csak a cicás poszt működik: Szerezd meg a figyelmet, vezesd az olvasót végig a szövegen! Mutatok néhány poszttípust, amivel ezt elérheted.
      • Ne csak úgy posztolgass! Megnézzük, milyen Facebook kommunikációs stratégiák léteznek, hogyan tudsz valódi értéket átadni, vevőket "nevelni", érdeklődőket szerezni
      • Facebook oldal indítása és lájkolószerzés nulláról:  Hogyan szerezd meg az első rajongóidat?
      • Posztolás az Instagramon: mire használhatod? Milyen lehetőségek vannak?
      • Pinterest oldal: Miben más, mint a többi? Kinek érdemes használnia? Mik az előnyei?
      • Twitter: Milyen célközönséghez való? Hogyan használd?
      • Blog: Mi a szerepe a stratégiádban?
      • Hogyan írj mindig érdekes és változatos posztokat anélkül, hogy rádunna a közönség?
      • Tartalommarketing sok írás nélkül: képek, videók és egyéb különleges megoldások a közönség szórakoztatására
      • A kommunikációs terv: összeállítjuk, hogy ezután soha többé ne kelljen azon gondolkodnod, "miről írjak ma?"

Vevőszerzés a közösségi médiában: Lássuk, hogy lesz pénz mindebből!

      • Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
      • Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
      • Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
      • Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
      • Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével?
      • Bizalomépítés a Facebookon és az Instagramon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
      • Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
      • A Facebook új, ingyenes funkciói a terméked/szolgáltatásod reklámozására
      • Bevált, kreatív ötletek Facebookon, Instagramon, Pinteresten, Youtube-on a terméked/szolgáltatásod reklámozására
      • A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá
      • Vásárlószerzés az Instagramon (pedig ott nem is lehet linket betenni...)

Nagy Kampány Értékesítési Szövegírás Tréning

Mit tanulhatsz meg belőle?

1) ÉPÍTS FEL EGY TELJES KAMPÁNYT!
(Mi lesz a következő nagy dobásod?)

      • összeállíthatod egy teljes kampány szövegét a legelső hírlevéltől kezdve a Facebook postokon át a hirdetéseken keresztül az értékesítési oldalig,
      • megmutatom, hogyan találd meg a kampányod fő üzenetét (enélkül csak töredék eredményeket fogsz elérni),
      • megtudod, hányféle kampánystratégia létezik és mikor melyiket válaszd, melyikhez milyen eszközöket és milyen kommunikációs stílust használj,
      • és hogyan tudod változatosan és érdekesen kommunikálni az ajánlatodat a különféle csatornáidon.

2) OLDD MEG A MEGOLDHATATLANT!
(a titkos fűszer, amitől az írásaid ízesebbek lesznek)

      • Facebook, hírlevél, blog, értékesítési oldal: melyiken milyen szövegekkel, milyen szavakkal adhatsz el inkább? (egyáltalán nem mindegy, melyikre hogyan írsz)
      • Webáruház: Megnézünk sok-sok megoldást, amitől a termékleírásaid végre tüzesen izgalmasak, olvasmányosak lehetnek!
      • Hirdetések: hogyan írj röviden ütőset? Egyáltalán: mi legyen a célja a hirdetésednek és melyik célhoz milyen szöveget írjál?
      • Az ár eladása: Az ajánlatod tele van értékekkel, de a vásárlóidat csak az ár érdekli? Megmutatom, mit tehetsz, hogy az ár eltörpüljön az érték mellett!
      • Eladás a vásárlás UTÁN: Tele a kosár, de sokan kilépnek? Megrendelik, de nem fizetnek? Megmutatom az oldaladon és a visszaigazoló emailedben mi az a pont, ahol ezen segíthetsz.

3) VÁLJ PROFI SZÖVEGÍRÓVÁ!
(nálad jobban senki nem beszéli majd a célközönséged nyelvét)

      • A közös nyelv: A szavakat, a szövegeket, az értékesítési oldaladat lemásolhatják. Hogyan alakíts ki olyan kapcsolatot a közönségeddel, amit egyetlen versenytársad sem képes kölcsönvenni?
      • Érzelmek: ezer helyen hallottad már, hogy az olvasókra ez hat leginkább, de nem tudod, hogyan tedd bele a szövegeidbe? Megnézünk 7 olyan megoldást, amikkel érzelmeket tudsz kiváltani, megfogalmazni és ezzel megfogni a közönséged figyelmét.
      • Nem rábeszélned kell, nem jó szavakkal, előre betanult "meggyőző" szövegekkel kísérletezned: egyszerűen csak hagyd, hogy vegyenek tőled! <- megnézzük azt az 5 lépéses folyamatot, amin keresztül eljuthatsz erre a szintre. Ez a szövegírás és a marketing stratégia felsőfoka. Ha ide eljutsz soha többé nem lesznek rosszul elsült vagy "mindent megpróbáltunk, de ez most gyengébben sikerült" - kampányaid.

4) NEM CSAK ONLINE!
(a hatékony szórólapok, katalógusok, levelek titkai)

      • Senki nem fogja érteni hogyan csináltad: megoldások, amikkel offline is olcsón és hatékonyan tudod elérni a piacodat.
      • Milyen szövegeket használj nyomtatásban? Miben más ez, mint amit online megszoktál?
      • A tréningen fogunk írni szórólap, katalógus, megrendelőlap, videó, értékesítési oldal, online hirdetés, sajtóhirdetés, Facebook post, hírlevél, blogbejegyzés, postai direkt marketing levél szövegeket egyaránt.
      • Hogyan formázd? Hiába jó a szöveged, ha olvashatatlan. De most megtanulod, hogyan tálald az olvasóközönség elé, hogy az utolsó morzsáig felfalja (és aztán a repetát is kérje :))

Könyvmarketing Tréning

Mit tanulhatsz meg belőle?

1. Mi is a célja a könyvednek? avagy: A KÖNYV, MINT ÜZLETI MODELL

      • A legtöbben azért vágnak bele a könyvírásba, mert mindig is egy könyvre vágytak. De vajon hogyan segíthet neked a vállalkozásodban egy könyv akkor is, ha te nem vagy író.
      • A könyv nem csak A termék lehet: hogyan egészítheted vele ki az üzleti modelledet akkor is, ha neked webáruházad van, szolgáltató vállalkozásod vagy mondjuk kézművesként dolgozol?
      • Milyen könyvtípusok vannak és melyiket hogyan építheted be a vállalkozásodba? Itt még akkor is kaphatsz jó ötleteket, ha nem romantikus regényeket vagy szakkönyvet írnál, hanem pl. építőipari vállalkozásod van vagy anyacsavarokat árulsz.
      • Hogyan szerezz több vevőt, nagyobb ismertséget, bombasztikus PR-t úgy, hogy a vevők még fizetnek is érte, hogy a vevőid lehessenek?
      • A piac krémjét, a legjobban fizető vevőket is megszerezheted: ha van könyved. Megmutatom, hogyan!
      • Ha a könyv a fő termék: hogyan hozd ki belőle a legtöbbet ügyes üzleti modell segítségével
      • Piacépítés könyvvel: Hogyan szerezz új vásárlókat és építs piacot könyvvel? Megmutatok néhány jó példát, akik már megcsinálták!

2. Könyvírási módszerek (ha nem tudod, hogyan kell megírni...)

        Eddig azt hitted, könyvet írni csak úgy lehet, hogy leülsz és írsz. Tévedtél.
        Ebben a modulban bemutatok több könyvkészítési módszert és megnézzük azt is, neked melyiket érdemes választanod.

        • Hányféle tartalmad van, amiből könyvet szerkeszthetsz? (lehet, hogy már van is egy könyvnyi anyagod csak még nem tudsz róla?)
        • Blogkötet: hogyan szerkeszd meg? Milyen címet adj neki? És a bloggerek fő félelme: ha ingyen úgyis elolvashatják a blogban, miért vennék meg pénztért? - megmutatok egy sor példát, ami segít megválaszolni ezt a kérdést.
        • Könyvírás gyorsan: hihetetlen sok népszerű szerző alkalmazza ezt a módszert, mégis csak kevesen ismerik.
        • Tele vagy információval, tudással, már csak rendszerezned kéne? Hogyan építsd fel a könyvedet?
        • A könyv szerkezete: Kész minták arra, hogyan is épülhet fel egy könyv tartalomjegyzéke
        • A vevőszerző könyv: Mit tegyél, hogy ne legyen se nyomulós, se szájbarágós, de azért mégiscsak hozzon eredményt?

3. Hogyan terjeszd a könyvedet?

      • Magánkiadás? Elektronikus kiadás? Könyvkiadót keress? Vagy inkább nagykert? Milyen lehetőségeid vannak egyáltalán?
      • Mi mennyibe kerül? Terjesztési költségek, magánkiadás költségei, nyomdaköltségek
      • Grafikus, tördelő, korrektor: kiknek a segítségére van szükséged a nyomdai előkészítéshez? Mi az, amin nem érdemes spórolni és mi az, ahol sok pénzt takaríthatsz meg egy kis fifikával? Hogyan találd meg a megfelelő szakembereket?
      • Megállapodás a nyomdával: mit kell tudni a nyomdákról, formátumokról, papírokról, színekről, nyomdai előkészítésről?
      • Kiadó, nagyker, terjesztés - hogy is van ez? (itt derül ki majd az is, hogyan juthat be a könyved a különböző áruházláncokba és mik ennek a feltételei)
      • Mit érdemes tudni a könyvpiacról? Kik a szereplők és mik az érdekeik? Mit biztosíthat számodra egy könyvkiadó? Mit tud egy nagyker, ami számodra is hasznos lehet? Hogyan érdemes szerződnöd velük?
      • Kiadóval vagy magánkiadásban? Melyikkel jársz jobban? Mikor melyik való neked?
      • Kiadót szeretnél találni? Mire kell figyelned? Hogyan vágj bele?
      • Magánkiadás: mire van szükséged hozzá? Hogyan finanszírozd?

4. A csomagolás

      • A könyv marketingelemei: a csomagolás sokkal fontosabb, mint azt gondolnád. Elmondom, és elárulom azt is, én hol követtem el hibát elsőre és hogyan sikerült azt a következő könyvnél orvosolni.
      • Piackutatás a könyvpiacon: Hogyan ismerd meg azokat a könyveket, amiket most vásárol a piacod? Milyen adatokat szerezz meg, ami segíthet megtervezni a majdani könyved marketingjét.
      • A könyvborító: Milyen szempontok alapján döntsd el, hogyan nézzen ki a könyved?
      • A cím: az egyik legfontosabb marketing elem. Megnézzük, hogyan válaszd ki!
      • Az alcím: a második benyomás a könyvedről
      • A fülszöveg: Mi a jelentősége? Hogyan írd meg?

5. Add el a könyvedet!

      • Könyvmarketing alapok:
        • Mi a különbség a magánkiadás és a bolti könyv marketingje között?
        • Személyes értékesítés, kiállítások, könyvvásárok: melyikre érdemes elmenni? Hogyan értékesítsd a könyvedet okosan vásárokon?
        • Sajókapcsolatok, PR: Hogyan építs ki kapcsolatokat? Hogyan szervezz PR kampányt a könyved köré
        • Turné, könyvbemutató előadások: Hogyan szervezd meg? Hogyan finanszírozd? Hogyan értékesíts okosan az ilyen előadásokon?
        • Miben más a bolti könyvek marketingje, mire figyelj oda? Hogyan hirdesd úgy a bolti könyveidet, hogy még keress is rajta?
        • Az önfinanszírozó hirdetés: hogyan legyen neked olyan hirdetési modelled, amiben a könyved értékesítése finanszírozza meg a hirdetéseket.
        • Milyen lépésekre építsd fel a könyved marketingjét? Ingyenes és filléres marketing megoldások

        A KAMPÁNY: 

        Megmutatom a könyved teljes marketingkampányát lépésről lépésre. Onnantól kezdve, hogy még nincs készen a könyv, egészen odáig, hogy már kapható.

        Megnézzük a kampány eszközeit:

        • Milyen marketing eszközöket használj?
        • Hol hirdess?
        • Milyen legyen a honlapod?
        • Milyen közösségi oldalakon érdemes jelen lenned?
        • Legyen hírleveled? És mit írj benne?
        • Teljesen Haszontalan Marketing Eszközök: régebben jól működtek, sokan most is használják a könyvük reklámozására, pedig teljesen feleslegesek. Megmutatom, mi az, amit mindenképpen kerülj el!
        • PR: Nehogy azt hidd, hogy egy 2 perces megszólalás bárhol is sok vevőt hoz a könyvedre! Valami egészen másra kell koncentrálnod! Megmutatom, mire.
        • Hogyan érd el, hogy a könyved ne csak bekerüljön a médiába, de arról szóljon minden médiamegjelenés, amit kommunikálni szeretnél? És megnézzük azt is, hogyan változtasd pénzzé a sok ingyenes interjút.

        Végigmegyünk a bevezetési kampányodon lépésről lépésre:

        • A könyved marketing üzenete: ha ezt egyszer megtalálod, sokkal könnyebb lesz a kommunikáció. De mi legyen az?
        • Hogyan építs rajongótábort a készülő könyvednek, akik alig várják, hogy megvehessék azt?
        • Mit írj a blogodba? Milyen hírleveleket küldj? Milyen postokat írj a Facebookra a kampány alatt?
        • A kampány részei: melyik részben mit és milyen intenzitással kommunikálj?
        • A kampány lelke: a megfelelő időzítés. Megmutatom, melyik rész mennyi ideig tartson, az év melyik szakaszaiban a legjobb és mikor nagyon nem érdemes kampányolnod!
        • Kampánytervezés: felépítjük a kampányodat az első lépéstől az utolsóig!

        A folyamatos értékesítés:

        • Milyen marketingre van szükséged, ha nem csak egyszer szeretnéd sikeresen értékesíteni a könyvedet, hanem folyamatos eladást szeretnél?
        • Megnézzük, hogy a nagy bevezetési kampány után hogyan változtasd a könyvedet passzív jövedelemmé? 
        • És, ha már több könyved is van:
          hogyan erősíthetik egymást? És mit ne tegyél, ha nem szeretnéd, hogy gyengítsék egymást?

Árazás és Üzleti Modell Tréning

Mit tanulhatsz meg belőle?

1.modul: Árazás

      • Hogyan szabd meg az áraidat? Sok kezdő vállalkozó a piac sajátosságaiból, a vevők pénztárcájából indul ki. Hogyan számolj úgy, hogy meg is érje?
      • Termékpiramis és vevőpiramis: hogyan alkalmazkodjon egymáshoz a vevőszerzésed és az árstratégiád?
      • Hogyan árazd a szolgáltatásodat? Órabér? Csomagajánlat? Mit tegyél, ha az idődet kell eladnod?
      • A jó ajánlat, amitől kedvet kap a vevő a vásárláshoz és már nem az árcédulát nézi, hanem valami egészen mást: Hogyan adj ilyen ajánlatot?
      • Árverseny van a piacodon: hogyan szabadulhatsz meg tőle?
      • Ha olcsó vagyok sok vevőm lesz: miért nem igaz ez a mítosz és hogyan szabadulj meg tőle?
      • Mit tegyél, ha a konkurensed csökkenti az árait?
      • Milyen termék az, amit olcsón adhatsz és mi az, amit csak drágán érdemes?
      • Összehasonlíthatóak az áraid? Ezt a 3 dolgot tedd meg, hogy ne a táblázatok és árösszehasonlító oldalak alapján válasszanak téged (és megmutatom azt a néhány esetet, amikor és ahogyan érdemes fent lenned az ilyen oldalakon is)

2.modul: Üzleti modell

      • Amit most csinálsz, azzal csak a cseresznyét eszed le a tortán található habról: Mit tegyél, hogy tiéd legyen a hab és a torta is? Profitnövelő megoldások, amiknek a révén ugyanabból a tevékenységből vehetsz ki többet, amit már most is csinálsz
      • Milyen üzleti modellek vannak, hogyan tervezd meg a sajátodat?
      • A növekedés stratégiája: megmutatom a növekedés 5-féle módját és megnézzük, melyik való a te vállalkozásodnak, a te tevékenységedhez
      • Hogyan finanszírozhatod a növekedést? Milyen kockázatok vannak (nem hallgatjuk el ezt sem), és hogyan tudod mérsékelni őket?
      • Hatékonyág: a növekedés nem jár szükségszerűen azzal, hogy beleszakadsz, mutatok néhány módszert, amivel időhatékonyan tudod megoldani
      • Még csak másodállásban vállalkozol? Nagyon kicsi a bevételed? Megnézzük, hogyan lehet főállás belőle!
      • Nem tudod, mekkora lehetőség van a vállalkozásodban: Megmutatok 2 módszert, amivel meg lehet nézni, hova növekedhet a céged.
      • Megakadt a céged a növekedésben? Egy modell, ami segít elemezni miért és egy terv, ami segít újra a felszállópályára állítani a vállalkozásodat
      • Vagy több vevőt kell szerezned vagy magasabb profitra szert tenned: Mit tegyél, hogy mind a kettő teljesüljön?
      • Apró változtatások, amiket meglépve hosszú távon jelentősen növekedhet a bevételed - Miután megtudod mik azok, a fejedet fogod majd, miért nem csináltad eddig!
      • Matek: Hogyan számold ki milyen eredményekhez milyen bevételt kéne elérned, és ahhoz milyen számokat kéne produkálnod? Ha ezt egyszer megtanulod, sokkal könnyebben megy majd a tervezés
      • Szokatlan profitszerző módszerek: vállalkozások, amiben nem ott van a pénz, ahol azt első pillantásra gondolnád - és: Miért érdemes ilyen modelleket megvalósítani?
      • Gondolkodj úgy, mint a nagyok! Stratégiák, amiket érdemes egy kis cégnek a nagyoktól ellesnie, ha a növekedés a célja

Tanulj többet - fizess kevesebbet!

Most nem csak szimplán 7000 Ft árengedményt kapsz a tudáscsomagokból, hanem olyat teszünk, amit eddig még soha: hatalmas engedménnyel díjazzuk, ha több tudáscsomagot vásárolsz meg egyszerre!

Ha kettőt veszel: br. 45.800 Ft helyett br. 39.900 Ft.

Ha hármat veszel: br. 68.700 Ft helyett br. 54.900 Ft.

Ha mindent viszel: br. 91.600 Ft helyett br. 69.900 Ft!

Mit kell tenned, hogy élni tudj a kedvezménnyel?

  1. Válaszd ki az első terméket, amit szeretnél a kosárba tenni és kattints alatta az "Ezt kérem!" gombra!
  2. Ekkor átjutsz a "kosárba", ahol alul kiválaszthatod azokat a tudáscsomagokat, amiket szeretnél mellé megvásárolni.
  3. Kosárba helyezés után a kedvezményes árat az "Összesen bruttó" sorban láthatod, felette pedig feltüntetjük azt is, mekkora kedvezményt kaptál a megrendelt termékek árából.

A megrendelés lezárult.