A GAZDAGMAMI.HU BEMUTATJA

Hirdess Okosan! Tréning

Hatalmas pénznyelő gépezet vagy az online vállalkozásod motorja?

Hozza a vevőket vagy viszi a pénzt? A jól felépített gépezeten múlik

Min múlik a hirdetéseid sikere?

1. CÉLZÁS

Ha tudod kinek hirdetsz, pontosan beállítod a célcsoportot és a neki szóló hirdetést jeleníted meg, nyert ügyed van. Ha csak véletlenszerűen próbálsz célozni, hátha eltalálsz valakit, rengeteg pénzt költesz el feleslegesen.

2. KREATÍV

Melyik hirdetési formátumot használod?
Milyen szöveggel jelenik meg a hirdetés? Milyen képet használsz? Hogyan formázod a hirdetés szövegét? Testreszabod-e a szöveget, kihasználod-e az időzítésben és a hozzá szabott szövegben rejlő lehetőségeket?

3. ÉRKEZÉSI OLDAL

Hova érkezik meg a vevő a hirdetésből? A webáruházad nyitólapjára? Egy termékoldalra? Egy "akciós termékeink"-oldalra? Vagy egy kifejezetten neki szóló, egyedi, a hirdetéshez kapcsolódó oldalra, amin nem az az érzése lesz, hogy el akarnak adni neki valamit, hanem azt, hogy "De jó, pont ezt kerestem!"

Ha nem jó a rendszered, akkor:

    • sokkal többet fizetsz a hirdetésekért, mint kellene (higgy nekem, számtalanszor teszteltem a különbséget)
    • sokkal több munkát kell a marketingbe fektetned, mint amennyit szükséges,
    • a legkreatívabb, legötletesebb, legjobban kivitelezett reklámod sem éri el azt az eredményt, amit elérhetne,
    • a hirdetéseid, ajánlataid nem hoznak annyi vásárlót, mint amennyit hozhatnának,
    • olyanokat is elérsz az üzeneteddel, akik nem tartoznak a célcsoportodba (ennek eredménye az oda nem illő kommentek, trollok az oldaladon - és az általuk okozott időveszteség és bosszúság),
    • de a legrosszabb, ami történhet, hogy a vállalkozásodból soha nem veszed ki azt a hasznot, amit megérdemeltél,

mert már az ALAPOKNÁL hiányzik valami nagyon fontos.

Mit tanulhatsz meg a Hirdess Okosan! - tréningen?

  • Hirdetések pontos beállítása (hogy tényleg a célcsoportodat érd el már az elejétől fogva),
  • Érdeklődőszerzés hirdetésekkel (hogy tudd, milyen tartalmat, melyik hírlevelet érdemes nekik küldeni),
  • Vevőszerzés hirdetésekkel (hogy személyre szóló ajánlatokat adhass és ezzel megnöveld az oldalaid konverzióját),
  • Viselkedésalapú célzás, hatékony ügyfélkampányok,
  • Tartalmak hirdetése (nem elég csak kiemelni a bejegyzést, megmutatom a saját bevált stratégiámat, ami 220%-al növelte a kampányok konverzióját – imádni fogod!),
  • Hogyan növeld a hirdetéseid hatékonyságát? (milyen képeket és milyen szövegeket haszálj, hogy többen kattintsanak, sőt: meg is osszák a hirdetést)
  • A figyelem megszerzése, hogy azok, akiknek az üzeneted szól észrevegyenek és csak rád figyeljenek (ez nem is olyan egyszerű ebben az információgazdag korban)
  • És természetesen az, hogyan automatizáld mindezt, hogyan építsd rendszerekké (ha jól van beállítva, tényleg hátradőlhetsz)

Lássuk mindezt részletesen!

  1. Hirdess okosan! A Facebookon

  • Pontosabb célzás, jobb elérés Facebook hirdetésekkel,
  • Átlátható stratégia a célcsoport pontos meghatározására,
  • A-B tesztek kivitelezése,
  • hirdetéssorozatok mérőszámai és beállításai,
  • Mik számítanak jó számoknak és hova nyúlj, ha nem hoznak megfelelő eredményeket a hirdetéseid?
  • Szegmentálás, érdeklődők pontosabb elérése videókkal,
  • Szegmentálás posztokkal és eseményekkel,
  • Érdeklődőszerzés és vevőszerzés élő videókkal.

Sok-sok ötlet, amivel megemelheted a hirdetéseid hatékonyságát, lecsökkentheted a költségeidet és hatékonyabban szerezhetsz vevőket az ingyenes tartalmaiddal is.


  2. Hirdess okosan! Emailben

  • Hogyan szerezz olyan érdeklődőket, akikről sokkal többet tudsz már a feliratkozás pillanatában, mint a név és az email cím?
  • Hogyan használd fel ezeket az adatokat?
  • Milyen ajánlatot adj a friss feliratkozóidnak, amire a legnagyobb valószínűséggel élnek majd?
  • Hogyan találd meg az olvasóid közül azokat, akik aktuálisan éppen vevők az ajánlatodra?
  • 3 lépéses stratégia régi, inaktív listák újraélesztésére,
  • Melyik az a célcsoport, akiknek a legkönnyebben tudsz eladni és hogyan találd meg őket a listádon?
  • Ne fáraszd a listádat: így érd el, hogy csak annak küldj ajánlatot, akiket az érdekel!
  • Mit kell tudnod a viselkedésalapú ajánlatokról és hogyan alkalmazd őket az email marketingben?

  3. Hirdess okosan! A blogodon, a honlapodon, az értékesítési oldaladon

  • A zseniális tartalommarketing technika, ami futószalagon szállítja az érdeklődőket (ha ezt megismered, egészen másként fogsz tekinteni a blogodra és minden szövegre, amit a honlapodra valaha írtál)
  • Érdeklődők kiszűrése és értékesítés bloggal: pofonegyszerű taktika robbanásszerű eredményekkel
  • Ne írj "csak úgy" blogot! Inkább tervezd meg a tartalmaidat ezzel a megoldással és többé nem kell azon gondolkodnod, van-e értelme egyáltalán a blogolásnak.
  • A viselkedésalapú reklám csodája: nézd meg, mit csinál a vásárló az oldaladon és segíts neki abban, amit keres! Egy hihetetlenül izgalmas marketing eszköztár, ami megsokszorozza a konverziókat.

És még ezeket is megkapod:

Ha úgy érzed, teljes káosz, ahogyan hirdetsz, ez az anyag segít rendszerezni a hirdetéseidet. 

Megmutatja a hirdetési rendszered 3 fő elemét, segít, hogyan tedd mérhetővé és kiszámíthatóvá őket akkor is, ha csak egy poszthirdetésről és akkor is, ha vevőszerző hirdetésről van szó.

Pontosabb érdeklődőszerzés nyereményjátékokkal. 

Szoktál nyereményjátékokat szervezni, de nem tudod, hogyan használd őket jól? Attól félsz, hogy a játékok csak a nyereményvadászokat hozzák be az oldaladra? Ebből az anyagból megtudhatod, hogyan találd meg a valóban jó és értékes érdeklődőket és vevőket nyereményjátékok segítségével.

30 hirdetés minta

Tudom, mi a legnehezebb a hirdetésben: amikor már mindent kitaláltál, mindent beállítottál, de a hirdetés szövegénél elakadsz. És milyen képet válassz hozzá? Egyáltalán: mi az, ami igazán jól működik? Milyen szöveg és milyen kép hoz jó eredményt?

Ebben az ajándék anyagban megmutatok neked 30 hirdetés mintát szövegekkel, képekkel, magyarázattal. Egy hatalmas ötlettárat kapsz, amit ezentúl minden alkalommal elővehetsz, amikor új hirdetést szeretnél megírni!

(az ajándék anyagot a zárt oldalon találod majd meg)

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • 21 leckéből álló online tanfolyam, amit egy zárt felületen érhetsz el.
  • a leckék formátuma videó, mp3 hangfelvétel és pdf, a leckék átlagosan 10-15 percesek
  • gyakorlatias oktatás: nem csak elmélet, megmutatom azt is, hogyan csináld
  • sehova nem kell elmenned, otthonról kényelmesen tanulhatsz
  • A Hirdess Okosan! - tréningen való részvétel ára most br. 24.900 Ft (VIP kártyával vagy Gazdagmami kuponnal 5000 Ft kedvezményt kaphatsz!)

Gyakran Ismételt Kérdések

Kinek ajánlod ezt a tréninget?

Annak érdemes jönnie, akinek már van online vállalkozása és szeretné magasabb szintre emelni azt. Ha még nincs vállalkozásod, fogalmad sincs az alapokról, nincs honlapod, terméked, nem fogod tudni hasznát venni ennek a tréningnek.

Többet tanulhatok itt a hirdetésekről, mint a Gazdagmami Tanfolyam anyagából?

A tanfolyam anyaga csak az alapokat adja át a hirdetésekről kezdőknek, a Hirdess Okosan! tréningből azonban haladó szintű fogásokat, stratégiákat és funkciókat sajátíthatsz el.

Miben más ez, mint a Szegmentálj Okosan! Tréning?

Ha résztvettél a Szegmentálj Okosan! Tréningen, ne jelentkezz! A Hirdess Okosan! Tréning anyaga túlnyomórészt megegyezik a Szegmentálj Okosan! anyagával, néhány leckével kiegészítettük, ezeket az eredeti tréning résztvevőinek elküldjük majd.

És, ha most jelentkezel, még ezt is elviheted:

Az elmúlt években a leghasznosabb dolog, ami az online marketingben történt: a remarketing.

Meglátogatta az oldaladat egy látogató, de nem iratkozott fel és nem vásárolt?
Sokan hagyják ott a tele kosarat vásárlás előtt?
Most végre utánamehetsz, újra elérheted - és vásárlóvá teheted!

A Hirdess Okosan! Tréninget követően résztvehetsz az 1 hónapos Remarketing Mesterkurzuson, ahol megtudhatod:

      • Hogyan érd el hatékonyabban a célközönségedet remarketing segítségével?
      • Milyen szöveget írj a remarketing hirdetéseidhez?
      • Hogyan működik a Google és hogyan a Facebook rendszerében?
      • Hogyan kapcsold hozzá a kampányaidhoz?
      • Hogyan egészítsd ki vele az automata értékesítési rendszeredet?
      • Mit jelent a retargeting és mire használhatod?
      • Hogyan támogathatod meg vele a webáruházad eredményeit?
      • Remarketing az érdeklődőszerzésben: mit tegyél, hogy több feliratkozót hozzon neked?
      • Magas árú terméked van? Akkor neked kicsit másként kell használnod a remarketinget: megmutatom, hogyan!
      • Túl drága a hirdetés? Megmutatom, hogyan lehet olcsóbb remarketing és retargeting segítségével.
      • Konkrét remarketing ötleteket, profi stratégiákat mutatok be nem csak elméletben: minden technikai részlettel együtt, hogy azonnal be is tudd vetni őket.

A Remarketing Mesterkurzus anyaga 12 leckéből áll az ára a Hirdess Okosan! Tréninggel együtt csupán br. 29.900 Ft.

Tovább kísérletezel és költöd a pénzt vagy elkezdesz okosan hirdetni?

Jelentkezés indul: november 28.

Tetszik? Akkor lájkold:


Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12