A GAZDAGMAMI.HU BEMUTATJA

Hirdess Okosan! 2.0 Tréning

A hirdetés az online marketinged motorja lehet. Ha jól csinálod.

A hirdetésed hozhatja neked a vevőket vagy viheti a pénzedet: Mindez a jó stratégián múlik.

Min múlik a hirdetéseid sikere?

1. CÉLZÁS

Ha tudod kinek hirdetsz, pontosan beállítod a célcsoportot és a neki szóló hirdetést jeleníted meg, nyert ügyed van. Ha csak véletlenszerűen próbálsz célozni, hátha eltalálsz valakit, rengeteg pénzt költesz el feleslegesen.

2. KREATÍV

Melyik hirdetési formátumot használod?
Milyen szöveggel jelenik meg a hirdetés? Milyen képet használsz? Hogyan formázod a hirdetés szövegét? Testreszabod-e a szöveget, kihasználod-e az időzítésben és a hozzá szabott szövegben rejlő lehetőségeket?

3. ÉRKEZÉSI OLDAL

Hova érkezik meg a vevő a hirdetésből? A webáruházad nyitólapjára? Egy termékoldalra? Egy "akciós termékeink"-oldalra? Vagy egy kifejezetten neki szóló, egyedi, a hirdetéshez kapcsolódó oldalra, amin nem az az érzése lesz, hogy el akarnak adni neki valamit, hanem azt, hogy "De jó, pont ezt kerestem!"

Ha nem jó a rendszered, akkor:

    • sokkal többet fizetsz a hirdetésekért, mint kellene (higgy nekem, számtalanszor teszteltem a különbséget)
    • sokkal több munkát kell a marketingbe fektetned, mint amennyit szükséges,
    • a legkreatívabb, legötletesebb, legjobban kivitelezett reklámod sem éri el azt az eredményt, amit elérhetne,
    • a hirdetéseid, ajánlataid nem hoznak annyi vásárlót, mint amennyit hozhatnának,
    • olyanokat is elérsz az üzeneteddel, akik nem tartoznak a célcsoportodba (ennek eredménye az oda nem illő kommentek, trollok az oldaladon - és az általuk okozott időveszteség és bosszúság),
    • de a legrosszabb, ami történhet, hogy a vállalkozásodból soha nem veszed ki azt a hasznot, amit megérdemeltél,

mert már az ALAPOKNÁL hiányzik valami nagyon fontos.

Mit tanulhatsz meg a Hirdess Okosan! - tréningen?

  • Hirdetések pontos beállítása (hogy tényleg a célcsoportodat érd el már az elejétől fogva),
  • Érdeklődőszerzés hirdetésekkel (hogy tudd, milyen tartalmat, melyik hírlevelet érdemes nekik küldeni),
  • Vevőszerzés hirdetésekkel (hogy személyre szóló ajánlatokat adhass és ezzel megnöveld az oldalaid konverzióját),
  • Viselkedésalapú célzás, hatékony ügyfélkampányok,
  • Tartalmak hirdetése (nem elég csak kiemelni a bejegyzést, megmutatom a saját bevált stratégiámat, ami 220%-al növelte a kampányok konverzióját – imádni fogod!),
  • Hogyan növeld a hirdetéseid hatékonyságát? (milyen képeket és milyen szövegeket haszálj, hogy többen kattintsanak, sőt: meg is osszák a hirdetést)
  • A figyelem megszerzése, hogy azok, akiknek az üzeneted szól észrevegyenek és csak rád figyeljenek (ez nem is olyan egyszerű ebben az információgazdag korban)
  • És természetesen az, hogyan automatizáld mindezt, hogyan építsd rendszerekké (ha jól van beállítva, tényleg hátradőlhetsz)

Lássuk mindezt részletesen!

1.A hirdetési stratégiád kialakítása

  • Hogyan találd meg a megfelelő célcsoportjaidat? Milyen lehetőségek vannak most? Mire figyelj oda?
  • Mit hirdess pontosan, amiből tényleg lesznek vásárlóid?
  • Mi éri meg a legjobban? Hogyan hirdess olcsón, mégis eredményesen?
  • Cross platform hirdetések: Hogyan érd utol a vásárlóidat, amikor ők átmennek egy másik felületre?
  • Hogyan tegyél szert állandó, napi szintű bevételre hirdetésekkel? Milyen hirdetést kell ehhez használod?
  • Hirdetési kampányok, akciók hirdetése: Hogyan?
  • Követőszerzés hirdetésekkel
  • Érdeklődőszerzés, email feliratkozók szerzése hirdetésekkel: Mit tegyél érte most?

3.A sikeres hirdetés titkai

  • A zseniális tartalommarketing technika, ami futószalagon szállítja az érdeklődőket (ha ezt megismered, egészen másként fogsz tekinteni a blogodra és minden szövegre, amit a honlapodra valaha írtál)
  • Érdeklődők kiszűrése és értékesítés tartalmakkal: pofonegyszerű taktika robbanásszerű eredményekkel
  • Hogyan írd meg a hirdetésed szövegét, hogy el is olvassák?
  • Hogyan válaszd meg a hirdetéseid formátumát? (kép? videó? szöveg?)
  • Milyen képanyaggal dolgozz? Mi az, amit észrevesznek? (és: hogyan készítsd el?) Mutatok sok példát jól működő hirdetésekre
  • Videós hirdetések: hogyan készítsd el őket egyszerűen? Mire figyelj, amikor teszteled őket? (a legtöbb vállalkozó ezt rontja el)
  • A viselkedésalapú reklám csodája: nézd meg, mit csinál a vásárló az oldaladon és segíts neki abban, amit keres! Egy hihetetlenül izgalmas marketing eszköztár, ami megsokszorozza a konverziókat.
  • Optimalizálás, tesztelés: Hogyan is csináld pontosan?
  • Hányszor nézz rá a felületeidre és hogyan döntsd el, mikor és min kell változtatni a hirdetéseiden a jobb eredményért?
  • Hirdetési bakik: mire figyelj oda, hogy ne folyjon el feleslegesen a pénzed?
  • Ha a te témádban nehéz hirdetni: mit tehetsz, hogy elérd az elérhetetlen célcsoportokat és elmondhasd a hirdetésedben, amit a szabályzat szerint már nem lehet beleírni? (mindezt letiltás és büntetés nélkül)

4. Hirdess okosan! A Facebookon

  • Pontosabb célzás, jobb elérés Facebook hirdetésekkel,
  • Átlátható stratégia a célcsoport pontos meghatározására,
  • A-B tesztek kivitelezése,
  • hirdetéssorozatok mérőszámai és beállításai,
  • Mik számítanak jó számoknak és hova nyúlj, ha nem hoznak megfelelő eredményeket a hirdetéseid?
  • Szegmentálás, érdeklődők pontosabb elérése videókkal,
  • Szegmentálás posztokkal és eseményekkel,
  • Érdeklődőszerzés és vevőszerzés élő videókkal.

Sok-sok ötlet, amivel megemelheted a hirdetéseid hatékonyságát, lecsökkentheted a költségeidet és hatékonyabban szerezhetsz vevőket az ingyenes tartalmaiddal is.


5. Hirdess okosan! A Google-ben

  • Milyen típusú hirdetések elérhetőek a Google Ads felületén keresztül? Melyik mire való?
  • Kinek érdemes itt hirdetni? Melyik felületet válaszd?
  • Hogyan hirdess a Google-ben? Ismerd meg a beállításokat!
  • Milyen szövegeket és képanyagokat használj, mire figyelj oda a hirdetések elkészítésekor?
  • Hogyan találd meg és állítsd be a céljaidnak megfelelő célcsoportot?
  • Hogyan teszteld és optimalizáld a Google hirdetéseidet?

6. Hirdess okosan! Pinterest, TikTok, Instagram

  • Hirdetés a Pinteresten: Kinek érdemes itt hirdetnie? Mit hirdess itt? Miben más, mint a többi felület? Hogyan használd? Mennyit érdemes költeni rá? Hogyan optimalizáld a hirdetéseidet a Pinteresten?
  • Instagram hirdetések: Mikor érdemes itt hirdetned és mikor a Meta felületén beállítani a hirdetést? Mi a különbség a kettő között? Hogyan használd? Hogyan teszteld és optimalizáld itt a hirdetéseidet?
  • TikTok hirdetések: Ki hirdethet a TikTokon? Hogyan regisztrálj a hirdetési programba? Mit érdemes hirdetni itt? Miben más? Hogyan állítsd be a hirdetéseidet?

Milyen vállalkozásokhoz mutatsz hirdetési példákat? Kinek érdemes jelentkeznie?

Ez a legnehezebb ezekben a képzésekben: nem tudod, hogy neked való-e. Nem csak webáruházas példák lesznek-e, amikor te angoltanár vagy, vagy csak coachingra hoznak példákat, amikor neked kézműves vállalkozásod van.

Éppen ezért ebben a tréningben sokféle területről hozok majd példákat és többféle iparághoz adok majd ötleteket:

- kézműves vállalkozások

- szolgáltató vállalkozások (pl. szépségszalon, edzés, szálláshely, lakberendezés)

- B2B vállalkozások (ha kis cégeknek, egyéni vállalkozásoknak adsz el)

- oktatás (pl. nyelvoktatás, korrepetálás, szakmai oktatás, hobbi képzések)

- előfizetéses modell támogatása hirdetésekkel

- webáruházak és "offline" boltok

- tanácsadás (pl. coaching, pszichológus, üzleti tanácsadás)

- rendezvényszervezés (pl. konferenciák, tréningek, esküvők)

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • 6 hetes online tréning, amit egy zárt felületen érhetsz el, a tréning április 29-én kezdődik és június 14-ig tart
  • a leckék formátuma videó, mp3 hangfelvétel és pdf, a leckék átlagosan 15-20 percesek
  • gyakorlatias oktatás: nem csak elmélet, megmutatom azt is, hogyan csináld
  • sehova nem kell elmenned, otthonról kényelmesen tanulhatsz
  • A Hirdess Okosan! - tréningen való részvétel ára most a bevezető akcióban br. 29.900 Ft
  • Heti 3x lecke kerül fel a zárt oldalra, mindig hétfőn, szerdán és pénteken
  • A leckék mindegyikénél lehet kérdezni a tréning ideje alatt és az azt követő 1 éven keresztül

Gyakran Ismételt Kérdések

Kinek ajánlod ezt a tréninget?

Annak érdemes jönnie, akinek már van online vállalkozása és szeretné magasabb szintre emelni azt. Ha még nincs vállalkozásod, fogalmad sincs az alapokról, nincs honlapod, terméked, nem fogod tudni hasznát venni ennek a tréningnek.

Többet tanulhatok itt a hirdetésekről, mint a Gazdagmami Tanfolyam anyagából?

A tanfolyam anyaga csak az alapokat adja át a hirdetésekről kezdőknek, a Hirdess Okosan! tréningből azonban haladó szintű fogásokat, stratégiákat és funkciókat sajátíthatsz el.

Miben más ez, mint a Zseniális Facebook Hirdetés tréning, a Facebook hirdetési workshopok vagy a Jövő hirdetése tréning? Van átfedés köztük?

Ez egy vadonatúj anyag, nem fogsz benne a korábbi tréningek leckéivel találkozni. A legújabb technikai megoldásokat, a legújabb stratégiákat mutatom be, tehát ha a korábbi tréningeken itt voltál és szeretnéd frissíteni tudásodat, erre is érdemes eljönnöd.

A tréning hamarosan indul! A jelentkezés zárul:

Jelentkezz most!

Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed!
Fizetésre bankkártyával, Paypallal vagy átutalással van
lehetőség. Jelentkezni legkésőbb április 26-án pénteken éjfélig lehet.

Mindent viszek!
Hirdess Okosan! 2.0 Tréning
(br. 29.900 Ft)

(ha a gomb valami miatt nem jól működne, kattints ide a jelentkezéshez)


Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami