A Gazdagmami.hu bemutatja

Hogyan futtasd fel a vállalkozásodat a Facebookon?

Oldal? Csoport? Események? Videók? Hirdetések? Milyen eszközökkel indulj el és milyen stratégiával építsd fel a márkádat és érj el rengeteg embert a Facebookon?

Facebook GIGA akció! Ilyen még nem volt! Most az összes Gazdagmami Facebook tréningre egyszerre tudsz jelentkezni szeptember 14-ig!

Végre itt egy lépésről lépésre tréning, ami megtanítja, hogyan szerezz érdeklődőket, építs közösséget, de legfőképpen:

Hogyan adj el a Facebookon?

Csak posztolsz, posztolsz, az eredmények meg nem jönnek? Válts át egy sokkal eredményesebb stratégiára!

Túl sok idődet veszi el? Itt az ideje bevezetni egy igazán céltudatos, villám megoldást!

Kezdő vagy és azt sem tudod, hova kattints? Nyugi, nem olyan bonyolult ez! Csak eddig még senki nem magyarázta el rendesen.

Mindig másolnak? Ideje olyan szintre emelni a Facebook kommunikációdat, ahova a másolók nem tudnak követni!

Ó...IÓ...CIÓ... FRUSZTRÁCIÓ!

Egyre többen érzik úgy, hogy

- Ez az egész csak arra megy ki, hogy a Facebook rávegyen, hirdess minél többet és ne próbálj ingyen forgalmat lenyúlni innen.

- ha pedig elkezdenek hirdetni, akkor a felület egyre többet akar tőlük, mennek fel az árak, nem valódi rajongók jönnek és az elérések még tovább esnek.

- És ekkor merül fel a gondolat, hogy talán már túl nagy a reklámzaj a közösségi médiában és inkább másként kéne csinálni, más felületeken megjelenni. De hol? Mivel nincs jónak tűnő alternatíva, marad ami eddig is volt.

JÓL VAN EZ ÍGY?

Vagy lehet másként is?

Hogy a manóba ne lehetne! 🙂

Az elmúlt pár évet azzal töltöttem, hogy teljesen átszerveztem a vállalkozásaim Facebook stratégiáját. Korábban rengeteget posztoltam (napi 3-4), egyre többet hirdettünk (2 év alatt havi 400.000 Forintról 2-3 millióra nőtt a költés) és bár rengeteg vevő jött belőle, de ez a stratégia egyre drágább lett, egyre többe került egy vevő megszerzésének a költsége. Amióta változtattam azóta:

- jelentősen növekedett az árbevétel (az egyik cégben 47, a másikban 32%-al), miközben
- sokkal kevesebbet költöttünk hirdetésre (nagyjából a negyedét, mint korábban) és
- soha nem volt ott a "poszt-para" sem, mindig tudtam mi következik holnap és milyen célt fogok tudni elérni az adott bejegyzéssel (lájk, megosztás, hozzászólás, kattintás stb.).

És miközben én ezt az új stratégiát teszteltem, történt még valami...

A Facebook is stratégiát váltott. No, nem azért, hogy kitoljon veled és velem, hanem azért, mert neki a legfontosabb, hogy megtartsa a felhasználókat és újakat szerezzen. Az elégedett felhasználó ottmarad az oldalon és használja tovább, mert jó a tartalom. A 2 évvel ezelőtti Facebook Zero után (amikor az oldalak elérései gyakorlatilag eltűntek) pár hónapja javulni kezdett a helyzet és elkezdtek javulni az elérések. Ahhoz viszont, hogy ebből te is részesülj, azaz több emberhez juss el a Facebookon ismerned kell azokat a stratégiákat, amik MOST 2021-ben is működnek.

A Facebook igazi vevő-aranybánya. De hogyan hozd fel az aranyat?

A vadonatúj Sikerrel a Facebookon tréningen megtanulhatod, mivel tudod felkelteni a vevők figyelmét, milyen eszközöket használj és milyen stratégiát alakíts ki, amivel el tudod érni a vásárlókat és ismertebbé tudod tenni a márkádat.

Mit érhetsz el a Sikerrel a Facebookon tréning segítségével?

  • több embert érhetsz el organikusan (azaz ingyenesen) a Facebookon,
  • megtanulhatod, hogyan érj el több embert minimális hirdetési büdzsével,
  • hogyan építsd fel a márkádat a Facebook segítségével,
  • hogyan építs élő, aktív közösséget, valódi követőket (és nem névtelen, inaktív lájkolgatókat),
  • milyen stratégiával juss el a nulláról az aktív, működő Facebook közösségig
  • és hogyan váltsd az ismertségedet bevételre jól felépített kampányok segítségével.

Lássuk a tréning részletes tematikáját!

Facebook marketing stratégia alapok

  • Milyen vállalkozásnak hogyan érdemes megjelennie a Facebookon?
  • Milyen eszközök és felületek vannak a Facebookon belül és melyiket használd a vállalkozásod felfuttatására?
  • Véletlenszerű posztolgatás és próbálkozás helyett: találd meg a neked való stratégiát!
  • Tartalomterv megtervezése lépésről lépésre
  • Érdeklődőszerzés: Hogyan használhatod a Facebookot új érdeklődők szerzésére?
  • Vevőszerzés: Segítek elkészíteni a saját vevőszerző tervedet lépésről lépésre, amivel mostantól nem lesz kérdés, hogyan lesznek a követőidből vásárlók

Facebook funkciók használata

  • Tudom, milyen idegesítő, amikor éppen lelkesen dolgoznál, haladnál és elakadsz egy piszlicsáré kis technikai apróságon: ezentúl ez nem fordulhat veled elő! A tréningen végignézünk minden beállítást és technikai részletet, hogy ezentúl ne kelljen órákat keresgélned, melyik funkció hol van és mit hogyan lehet megoldani.
  • Facebook oldal létrehozása és funkciói Végignézünk minden beállítást és funkciót
  • Facebook csoport: Megmutatom milyen csoportok vannak, hogyan hozd létre őket és melyiknek milyen egyedi beállításai vannak, hogyan kezeld a tagokat és a moderációt
  • Messenger marketing: automatizált üzenetküldés, üzenetkezelés, bot létrehozása és tervezése
  • Vállalkozáskezelő használata: Mire való, hogyan állítsd be, mit hol találsz benne?
  • Facebook bolt és katalógus: Hogyan töltsd fel a termékeidet és tedd őket megjelölhetővé, megvásárolhatóvá a Facebookon?
  • Élő videók és videók: Mire és hogyan használhatod őket? Milyen eszközökre van szükséged az élő videók indításához?
  • Facebook Creator Studio: Megmutatom részletesen mire való és hogyan használd ki a benne rejlő lehetőségeket
  • Statisztikák és elemzések: Milyen statisztikák vannak a tevékenységedről, melyiket hol találod? Mi mit jelent bennük és hogyan értelmezd őket?
  • Hirdetések alapjai: A legfontosabb hirdetésbeállítások, amikre szükséged lehet (csak a lényeg az első eredményeid eléréséhez kis büdzséből is)

Követőszerző megoldások

  • Miért nincs elég követőd, min kéne javítanod?
  • Honnan jönnek a követők? Miért követ valaki egy oldalt vagy lép be egy csoportba?
  • Eszközök, amiket a követőszerzésre használhatsz: Mikor melyiket használd?
  • Követőszerző stratégia felépítése, hogy mindig pontosan tudd miből jönnek majd az új követőid
  • 20 követőszerző stratégia és ötlet, amikkel folyamatosan hozod majd az új követőket
  • Neki mitől van ennyi követője, nekem meg miért nem? Megmutatom, hogyan figyeld ki más sikeres oldalak legjobb követőszerző technikáit, hogy tanulhass a példájukból

Közösségépítés

  • Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?
  • Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!
  • Ismerd meg a követőidet! Ahhoz, hogy hatékonyabban tudj kommunikálni, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.
  • Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?
  • "Mindig a gép előtt kell ülnöm, ha van egy csoportom?" Hogyan vezess egy közösséget időhatékonyan?
  • Miért nem szólnak hozzá? Ötletek a párbeszéd elindítására a csoportodban/oldaladon
  • Csoportok: Milyen csoportot indíts? Nyílt? Zárt? Mennyit foglalkozz vele? Mit tegyél bele?

Tartalommarketing a Facebookon: Tartalomterv készítése

  • Ezentúl nem lesz kérdés, mikor mit tegyél ki és hova, miről írj és hogyan készítsd el: ebben a modulban mindezt elsajátíthatod!
  • Tartalomtípusok: Milyen típusú tartalmakat tehetsz ki és melyiket hogyan készítsd el?
  • Tartalomstratégiák: Milyen vállalkozáshoz melyik illik?
  • Tartalomterv készítése: Sok kész tartalomnaptárt találhatsz a neten, de itt nem ezt kapod. Itt elkészítjük majd a te üzenetedhez, vállalkozásodhoz és lehetőségedhez illő tartalomtervet benne sok-sok ötlettel az év minden napjára!
  • Mikor és mennyit posztolj? Megmutatom, hogyan állapíthatod ezt meg pontosan!

Vevőszerzés: akciók, kampányok, ügyfélszerzés

  • Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
  • Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
  • Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
  • Vevők minden nap: Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
  • Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével? (kész kampányterveket mutatok majd előre megírt mintaposztokkal, csak le kell másolnod)
  • Bizalomépítés a Facebookon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
  • Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
  • A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá

Hogy néz ki majd ez a tréning?

A 18 leckéből álló online tréning anyagát (videók, mp3, pdf) egy zárt online felületen érheted majd el 1 éven keresztül. A leckéket a saját tempódban online is nézheted és le is töltheted őket, így bárhova magaddal viheted és internetelérés nélkül is nézheted/hallgathatod/olvashatod őket. A leckéket jelentkezés és fizetés után azonnal mind elérheted.

A tréning értéke felbecsülhetetlen (gondolj csak bele mennyi időt takarítasz meg azzal, hogy nem neked kell mindennek utánajárnod, nem a saját bőrödön kell kitapasztalnod), az ára viszont most viszont szeptember 14-ig csak br. 24.900 Ft.

És most még ezt is megtanulhatod:

Zseniális Facebook és Instagram Hirdetés Tréning

Próbáltál már hirdetni, de semmit nem értél el vele? Sokat hirdettél már, de folyton romlanak az eredmények?

Hogyan lehetnének olyan hirdetéseid, ami azonnal megfogja a célcsoportod figyelmét, érdeklődővé teszi őket, amire boldogan kattintanak (és nem érzik úgy, hogy "ez csak egy reklám") és utána szívesen vásárolnak?

Hogyan lehetnének olyan hirdetéseid, amik nem viszik a pénzt, hanem amiknél már a beállítás pillanatában tudhatod, mennyit fognak hozni és boldogan költesz rájuk ismét, mert tudod, hogy 1 elköltött Forint 4-5 Forintot termel neked?

Tanuld meg a Zseniális Facebook és Instagram hirdetés tréningen!

1. hét Kitaláljuk a hirdetési stratégiádat

  • Milyen hirdetési stratégiák létezhetnek és mikor melyiket használd?
  • Milyen stratégiával érheted el a lehető legpontosabban a célcsoportodat?
  • Milyen vállalkozáshoz milyen stratégia illik?
  • A növekedésorientált stratégia: Hogyan hirdess, ha kicsiből indulsz, de naggyá szeretnél válni?
  • 3 hetes hirdetési terv lépésről lépésre (ha gyors eredményt szeretnél elérni)

2. hét Beállítjuk a célcsoportjaidat

  • Milyen célcsoportbeállítások léteznek? Melyiket mikor és hogyan használd?
  • Remarketing beállítások: Hogyan célozz azokra, akik már kapcsolatba léptek veled vagy aktívak voltak az oldaladon?
  • Hogyan hirdess a régi ügyfeleidnek vagy a hírlevélolvasóidnak?
  • Hogyan érd el azokat, akik lájkolták egy bejegyzésedet, érdeklődtek egy eseményed iránt vagy megnézték egy videódat?
  • Hogyan célozz, ha egy új, idegen célcsoportot szeretnél elérni?
  • Lehetséges-e elérni a versenytársaid követőit?
  • Különleges célcsoportbeállítások, amikkel az eddigieknél sokkal hatékonyabban hirdethetsz?

3. hét Beállítjuk a hirdetéseidet

  • Megmutatom, hogyan válassz képanyagot és segítek saját képeket készíteni a hirdetéseidhez
  • Megnézzük milyen hirdetési formátumok léteznek és melyiket mikor használd
  • Kiválasztjuk a legjobb méreteket a különféle felületekhez
  • Megtanítalak 10 perc alatt ütős és hatásos hirdetésszöveget írni
  • Megnézünk néhány beállítást, amire, ha nem ügyelsz, nem jól jelenik meg majd a hirdetésed
  • Megmutatom, hogyan írj olyan szövegeket, amiket garantáltan elfogad a Facebook és olyan képeket, amiken van szöveg mégsem esnek a kevesebb megjelenés szabály alá
  • Mutatok 3 egyszerűen kivitelezhető ötletet az Instagramon is jól használható videós hirdetések elkészítésére.

4. hét Hogyan turbózd fel a hirdetéseid eredményeit?

  • Végignézzük az összes hirdetéscsoport-beállítást, hogy tudd mivel érdemes és mivel nem foglalkoznod
  • Végignézzük a hirdetési statisztikákat és elmagyarázom melyik szám, mit jelent, mire figyelj oda és mire nem
  • Megtanítalak profi módon tesztelni a hirdetéseidet, hogy kis költéssel is gyorsan el tudd dönteni, melyik hirdetésed a leghatékonyabb.
  • Költségkeret-optimalizálás: Segítek megérteni, milyen költési beállítások vannak, melyik mire és kinek való, mit érdemes használni és mit nem
  • Megjelenési felületek: a Facebook hirdetéskezelőjében nem csak a Facebook oldalsávban és hírfolyamban, hanem az Instagramon és egy sor más felületen is hirdethetsz. Mik ezek, mit kell tudnod róluk, melyiket hogyan állítsd be, hogyan kapcsold ki, amelyiket nem szeretnéd használni és melyikhez milyen képanyagot, illetve szöveget állíts be?
  • Jobb eredmények elemzésekkel: Hogyan legyen napról napra több vevőd és fizess sokkal kevesebbet a hirdetéseidért?

Profi Hirdetési Kampány Felépítése Lépésről lépésre Mesterkurzus

Miután 4 hét alatt megtanulod a Facebook hirdetések beállításának minden csínját és bínját már csak egy van hátra: profi vevőszerző kampányokat létrehozni.

Egy vevőszerző kampány nem pusztán egy vagy két hirdetésből áll, hanem egymásra épülő hirdetések sorozatából.

A kampány során eléred a vadidegen, még "hideg" célcsoportod tagjait, érdeklődővé teszed őket, aktivizálod és eléred, hogy vásároljanak tőled. Mindezt hirdetések révén.

Ennek része lesz a remarketing, a retargeting, a megfelelő szövegek és a különböző hirdetésformátumok használata.

Hogyan csináld?

-Hogyan építs fel egy vevőszerző kampányt a nulláról hirdetések segítségével?

-Hogyan épül fel egy 2 és egy 4 hetes kampány, amiben a nulláról szerzel érdeklődőket és változtatod őket vásárlóvá?

Ebben a 2 hétben nem csak végigvezetlek egy ilyen kampány felépítésének teljes folyamatán, hanem meg is mutatom, hogyan építsd fel lépésről lépésre, hirdetésről hirdetésre a sajátodat.

Nagy nyári kampányra készülsz vagy az ősz elejére tervezel valami nagy durranást? Esetleg egy új termékkel rukkolnál elő? A 2 hetes mesterkurzus során elkészítheted az összes hirdetést lépésről lépésre.

A Zseniális Facebook és Instagram hirdetés tréning és Mesterkurzus 4+2 héten át tart. A képzés ára br. 29.900 Forint. De, ha most a Sikerrel a Facebookon Tréninggel együtt jelentkezel rá Facebook GIGA Tréning akció keretén belül a két, összesen 12 hetes tréning ára számodra 54.800 Ft helyett mindössze 34.900 Ft!

Szóval: Melyiket szeretnéd?

AJÁNDÉKOK, ha szeptember 14-ig jelentkezel:

AJÁNDÉK #1 Hogyan védd meg, amit létrehoztál a Facebookon?



Letiltás, kitiltás, büntetés: a Facebook egyre szigorúbban lép fel a szabályaikat megszegő oldalakkal, csoportokkal és hirdetőkkel szemben és nem egyszer olyanok is áldozatául esnek a büntetésnek, akikben nem volt rossz szándék.


Mit lehet tenni?


Hogyan lehet elkerülni, hogy a rengeteg munkával és pénzzel felépített követőtáborod, közösséged elvesszen?


Ezen segítek ebben a tananyagban:

- Milyen szabályokra kell odafigyelni?
- Mi a kitiltások leggyakrabban előforduló oka?
- Hogyan indíts szabályos nyereményjátékot?
- Mire figyelj posztoláskor, mik azok a szavak, képanyagok, amiket ne használj és milyen egyéb apróságok lehetnek, amiket akaratlanul is elkövetve törlésre kerülhet a posztod vagy 1-2 napos, esetleg örök kitiltást kaphatsz?
   - Szabályosan a Messengeren: a Messenger és az automatizált üzenetküldés üzleti használatának is szigorú szabályai vannak, amiket ha nem tartasz be, annak büntetés lehet a vége. Mik ezek és mire figyelj oda üzenetküldéskor?
- Így hirdess letiltás nélkül! Milyen szavakra, kifejezésekre, képekre figyelj oda és mire ügyelj az érkezési oldaladon, ha nem szeretnéd, hogy folyton letiltsa a Facebook a hirdetéseidet? Érzékeny témával foglalkozol? Hogyan fogalmazd meg úgy a hirdetéseket, hogy ne kerüljenek állandóan visszautasításra?
- Csoportszabályok: mire figyelj, hogy a csoportjaidat ne függessze fel a Facebook?
- Hogyan kerüld el a hirdetési fiókod feltörését (és azt, hogy elhirdessék a számládon található összes pénzt pár óra alatt)?
- Szellemi jogok a Facebookon: Mit tehetsz, ha valaki visszaél a tartalmaiddal, egy az egyben ellopja és felhasználja őket vagy a márkanevedet, személyes fotóidat használja?
- Klikkfarmos csalás: egy nagyon kellemetlen helyzet, amikor a te nevedben spammelik a rajongóidat adathalász célból, mi az és hogyan kerüld el?
- Miért utasítja el a Facebook a hirdetésedet és mit tehetsz ilyenkor?
- Hova fordulj, ha letiltást kapsz vagy igazolnod kell magad, hol kérhetsz segítséget (ahol kapsz is)?
- Védőháló a legrosszabb esetre: megoldások és stratégiák, amik segítenek, hogy ne veszíts el mindent, amit létrehoztál, ha mégis kitiltást kapnál.


Ebben az anyagban nem csak elmondom, hogyan és mitől védd meg magad, hanem azt is részletesen megmutatom, milyen beállításokra van szükséged a hozzáféréseden, a vállalkozáskezelőben és az oldaladon, hogy biztonságban legyen a fiókod.


Ezt az ajándékot a Facebook GIGA Tréning megrendelésed mellé kaphatod meg ajándékba és jelentkezés után a tréning online zárt oldaláról töltheted majd le.

AJÁNDÉK #2 100 Facebook poszt ötlet



Tudtad, hogy a legtöbb rajongód lájkolás után soha többet nem tér vissza az oldaladra?


Hogy a rajongóid 40%-a még sosem látta az oldaladat?
Hogy a bejegyzéseidet a rajongóid többsége egyáltalán nem látja, mert nem jelenik meg az üzenőfalán?
A rajongók aktivitásának megőrzésére a legjobb ellenszer a: RENDSZERES POSZTOLÁS!


De kinek van elég ideje és ötlete minden nap akár többször is valami újat, érdekeset kitenni az oldalára?


Ebben az e-könyvben egyedi, hozzászólásra, lájkolásra buzdító ötleteket találsz, amivel nap, mint nap éberen tarthatod a rajongóid figyelmét, lájkolásra, megosztásra, hozzászólásra buzdíthatod őket.
Nem sablonos "és a poszt végén tegyél fel egy kérdést"-típusú ötleteket kapsz, hanem olyan példákat és ötleteket, amik nálam már több ezer lájkkal és megosztással bizonyítottak.


Olyan ötlettárat kapsz a kezedbe, amit bárhol felütve gyorsan találhatsz új, másolható, a te témádra is átültethető ötleteket új Facebook bejegyzésekhez.


Milyen fajta bejegyzéseket mutatok be?


- hozzászólásra ösztönző bejegyzések,
- vélemény-típusú bejegyzések,
- énmárka-építő bejegyzések,
- értékesítési kampányt támogató bejegyzések,
- hírlevél-feliratkozásra buzdító bejegyzések,
- átkattintás-generáló bejegyzések stb.


Ezt az ajándékot a Sikerrel a Facebookon vagy a Facebook GIGA Tréning megrendelése mellé kaphatod meg ajándékba és jelentkezés után a tréning online zárt oldaláról töltheted majd le.

AJÁNDÉK #3 20 Facebook hirdetés ötlet szolgáltatóknak



A legtöbb hirdetésről szóló tananyag csak azoknak szól, akik terméket értékesítenek vagy webáruházuk van, neked viszont szolgáltatásod van. Hogyan hirdess?


Milyen szövegeket használj? Hogyan célozd meg az érdeklődőket? Milyen képet használj a hirdetésedben, amikor nincs terméked, amit megmutathatnál?


Ebben az ajándék anyagban erre adok válaszokat és megmutatok neked 20 hirdetési ötletet szövegekkel, képekkel, ami segít, hogyan állítsd be a következő hirdetésedet.


Ezt az ajándékot a Zseniális Facebook és Instagram hirdetés vagy a Facebook GIGA Tréning megrendelése mellé kaphatod meg ajándékba és jelentkezés után a tréning online zárt oldaláról töltheted majd le.

AJÁNDÉK #4 30 Facebook hirdetés minta



Tudom, mi a legnehezebb a hirdetésben: amikor már mindent kitaláltál, mindent beállítottál, de a hirdetés szövegénél elakadsz. És milyen képet válassz hozzá? Egyáltalán: mi az, ami igazán jól működik? Milyen szöveg és milyen kép hoz jó eredményt?


Ebben az ajándék anyagban megmutatok neked 30 hirdetés mintát szövegekkel, képekkel, magyarázattal. Egy hatalmas ötlettárat kapsz, amit ezentúl minden alkalommal elővehetsz, amikor új hirdetést szeretnél megírni!


Ezt az ajándékot a Zseniális Facebook és Instagram Hirdetés vagy a Facebook GIGA Tréning megrendelése mellé kaphatod meg ajándékba és jelentkezés után a tréning online zárt oldaláról töltheted majd le.

AJÁNDÉK #5 20 hirdetési ötlet kézműveseknek



Kézművesként biztosan sok fejtörést okoz neked, hogyan legyenek érdekesek és változatosak a hirdetéseid. Mi legyen a szövege? Mit írj hozzá? Mihez kezdj azokkal, akik megdicsérik a termékedet, de nem rendelnek?


Ebben az ajándék anyagban 20 ötletet kapsz, amit elővehetsz, amikor hirdetést készítesz. Szövegek, képek, kész minták, amik inspirálnak és segítenek igazán hatásos és figyelemfelkeltő hirdetést feladni.


Mi lesz a következő nagy dobásod? Egy új termék? Egy új szolgáltatás? Egy új vállalkozás? Mi lenne, ha gond nélkül és tervezhetően tudnád felfuttatni és ismertté tenni? Ehhez a jól beállított hirdetéseken át vezet az út.


Ezt az ajándékot a Zseniális Facebook és Instagram hirdetés vagy a Facebook GIGA Tréning megrendelése mellé kaphatod meg ajándékba és jelentkezés után a tréning online zárt oldaláról töltheted majd le.

Gyakran Ismételt Kérdések (talán a tiéd is köztük van)

Még nem kezdtem el vállalkozni, érdemes résztvennem? +

Ha hamarosan szeretnél nekifogni és kísérletezés nélkül rögtön jó eszközökkel és magabiztos stratégiával, akkor mindenképpen érdemes csatlakoznod hozzánk.

Pontosan mikor lesz a tréning? Mikor kell online lennem? +

Ez egy online tréning, tehát nem kell hozzá sehova elmenni. A teljes anyagot bármikor megnézheted, amikor ráérsz, ez rád van bízva. Ha szeretnéd visszanézni a leckéket, letölteni őket vagy kérdezni tőlem, ezt 1 éven belül bármikor megteheted.

Én kézműves vagyok, el nem tudom képzelni, miről készíthetnék ennyi tartalmat +

Röviden: Bármiről, amivel a célközönséged figyelmét fogod meg. Hosszabban: a termékeidről, a hozzájuk kapcsolódó életérzésről, hangulatról, a munkádról, a vevőidről... Hihetetlen klassz és aktív közösség tud kiépülni egy kézműves márka köré is.

Nem merek élőzni. És szerintem felesleges is, én sem nézem soha. +

Élő videókat nem csak úgy lehet készíteni, hogy egy "beszélő fej" okos dolgokat mond a képernyőn. Számtalan egyéb megoldás létezik. Bemutathatod egy szoftver használatát, felveheted, ahogyan elkészítesz valamit (barkácsolás, kézműveskedés, sütés-főzés, rajzolás stb.), mutathatsz a képernyőn egy prezentációt, miközben beszélsz, levetíthetsz egy előre felvett videót, de láttam már olyat is, hogy egyetlen képet vetítettek ki 1 órán keresztül rajta egy kérdéssel és hozzászólásban lehetett szavazni a rajta látható kérdésre. És ez csak néhány ötlet azok közül, amiket megmutatok majd a tréningen.

Ez a csoportmarketing nem új dolog, már évek óta csinálom. Most mi változott? +

Egyrészt bekerült egy csomó funkció a csoportokba (ezt már biztosan tapasztaltad), másrészt a Facebook algoritmusa is változott és szívesebben mutatja meg az embereknek a csoportokban folyó párbeszédeket (eddig csak azért voltak ezek láthatóbbak, mert a friss történések lenyíló füle alatt az aktívan követett csoportok történései megjelentek). Harmadrészt a csoportokat korábban nem lehetett üzleti tevékenységekre használni, ez ütközött a Facebook szabályzatával. Most már ez teljesen legális és az ezt elősegítő funkciók is megjelentek.

Most indultam el, de még elég gyengék az eredmények. Ez a tréning ebben is segít? +

Igen, a tréningen segítek majd abban is, hogyan javítsd az eredményeidet.

Mennyire megyünk bele a Messenger botok használatába? Az alapokat már tudom. +

Részletesen megmutatom majd a ManyChat használatát, adok egy csomó ötletet a saját rendszered felépítéséhez és megnézünk olyan vevőszerző módszereket is, amikkel közvetlenül tudsz a Messenger követőidből vevőket szerezni.

Kell fizetni a beállított hirdetésekért? +

A beállítás ingyen van 🙂 A beállítások piszkozatként is menthetőek, ameddig nem indítod el élesben is a hirdetéseket, addig nem kell fizetned értük.

Már évek óta fent vagyok a Facebookon. Nem lesz túl kezdő szintű nekem ez a tréning? +

Az anyagot úgy építettem fel, hogy kezdők és haladók egyaránt használhassák. Azt a leckét nézed meg, amelyiket hasznosnak tartod illetve, amelyikre éppen szükséged van, ezt te döntheted el. Garantáltan mindkét tananyagban találsz majd olyan haladó szintű megoldásokat, amik segítenek magasabb szintre emelni a tudásodat.

Ez még a régi tréninganyag vagy valami új? +

Ha korábban már megvetted őket: a tréningek felépítése és leckéinek sorrendje nem változik, viszont mindkét tananyag technikai része megújul június 15-ig, így a legfrissebb technikai beállítások szerepelnek majd mindkét tréningben.

Már megvettem az egyik tréninget, hozzájuthatok most kedvezménnyel másikhoz? +

Igen! Azoknak az ügyfeleinknek, akiket ez érint, emailben küldtünk egy kuponkódot, amivel megkaphatják a kedvezményt. Ha esetleg nem kaptad meg, jelezd az ügyfélszolgálatunkon a megrendeles@gazdagmami.hu email címen és a jogosultágod ellenőrzését követően elküldjük neked a kódot, amit a Facebook GIGA Tréning megrendelésekor használhatsz fel.

A jelentkezés végetér:

Jelentkezz most!

Klikk a gombra és már le is foglaltad a helyed a tréningre! Fizetésre bankkártyával, Paypalon vagy átutalással tudsz, amint a befizetésed megérkezett, elküldjük a zárt oldal elérhetőségét. Megrendeléseket külföldről is elfogadunk, ez nem lehet akadály.

Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami