A Gazdagmami.hu bemutatja
A sikeres közösségi média posztok titka nem a sok lájk. És már a sok követő sem... De akkor mi?
Évekig tök jól működött: kitettél pár jó posztot, ami behozott új követőket, tettél ki cikkeket, tartalmakat, amiket olvastak, hozzászóltak és olyan posztokat, amikben eladtál nekik. Hát ennek most vége. De mi legyen helyette? Hogyan tudsz most vevőket szerezni a tartalmaiddal?
Érdekes tartalom és értékesít is egyben: Hogyan csináld?
Készíted-készíted a sok posztot a közösségi médiába, videókat forgatsz, blogot írsz, de úgy érzed a falnak beszélsz.
Kevés emberhez jut el.
És az a kevés se vásárol.
Miért van ez?
A tartalommarketing rengeteget változott az elmúlt években.
Már nem működik az, hogy szép lassan felmelegíted az embereket.
És aztán, akik a követőid lesznek, azoknak majd eladsz.
Ennek az az oka, hogy a közösségi oldalak algoritmusai másként működnek, mint eddig. Már nem azokat a tartalmakat látják a felhasználók, amik olyan oldalakhoz csoportokhoz tartoznak, amiket követnek, hanem azokat, amik az algoritmus szerint érdekesek lehetnek a számukra.
Az aktuálisan őket érdeklő témákban látnak tartalmakat.
Ezek között van, ami olyan oldalhoz/csoporthoz tartozik, amit követnek, olyan, amit sokat megnéztek vagy reagáltak rá, de nem követik és olyanok is, ami hasonlít azokhoz a témákhoz, amiket mostanában megnéztek, amikre reagáltak.
Miért fontos ez neked?
Mert már nem elég, hogy valaki a követőd lesz, nem emiatt fog rád emlékezni.
Hanem azért, mert emlékezetes tartalmat kap tőled, olyat, ami alapján megjegyez.
És, mivel már megfogtad a figyelmét, ugyanabban a tartalomban el is adhatsz neki.
A figyelem jelenleg a legértékesebb "valuta" a marketingben.
Ha már megszerezted, akkor követheti egy ajánlat is.
De egyáltalán nem mindegy MILYEN az a tartalom, amivel megfogtad a vevő figyelmét és MILYEN az az ajánlat, amit ezt követően felkínálsz neki.
A nyomulás, az unalmas értékesítési szöveg, a tévéreklám-szerű dolog itt nem működik.
Neked arra van szükséged, hogy:
- Megfogd az olvasók figyelmét,
- továbbvezesd és értéket adj nekik,
- bizalmat építs
- és olyan ajánlatot adj, ami felkelti a figyelmüket.
Ezt pedig egyetlen posztban is meg tudod tenni.
És nem ámítalak: szép lenne, ha ebből az egyetlen posztból rögtön temérdek vevőd lenne. De nem lesz. Nincs varázsposzt, ami egycsapásra minden problémádat megoldja.
Van viszont egy olyan stratégia, amit sok-sok ilyen figyelemfelkeltő ÉS végül értékesítő tartalomból építesz fel és, ami együtt azt eredményezi, hogy folyamatosan új érdeklődőid lesznek, folyamatosan új vevőid lesznek, megtelnek a képzéseid, tele lesz a naptárad új ügyfelekkel.
A legjobb pedig az, hogy ezt BÁRMILYEN tartalommal megcsinálhatod.
Mindegy, hogy az Instagram a fő vevőszerző csatornád, hogy Facebookot, Pinterestet, Tiktokot, blogot vagy Youtube-ot használsz: mindegyiken működik.
Felejtsd el a követőszerzést és a lájkokat!
Felejtsd el a hasznos tartalmakat, amikkel sokat adsz de nem tudod végül lett-e belőle valami: Kezdd el használni az Értékesítési Tartalom Formulát ma!
Mit tanulhatsz egy Értékesítési Tartalom Formula tréningen?
1. hét Értékesítési Tartalom Formula a Facebookon
- Hogyan működik az organikus elérés a Facebookon most? Mit írj a szövegbe és mit ne, hogy jobb eléréseid legyenek?
- Milyen posztokat érdemes kiemelni? (mire figyelj, hogy ne kerüljenek túl sokba a hirdetéseid)
- Mitől fogják észrevenni a posztjaidat, mi az, ami működik?
- Hogyan találd meg azokat a témákat, amikre reagál a közönséged?
- A tökéletes címsor titkai, amire rögtön reagálnak és továbbolvassák a posztot
- Hogyan vezesd a figyelmet, hogy a bejegyzéseidet végigolvassák és eljussanak az értékesítéshez?
- Hogyan érd el, hogy végül kíváncsiak legyenek és vásároljanak?
- Hogyan támogasd sztori posztokkal az értékesítésedet?
- Időzítés vagy nem? Mennyire befolyásolja most az eléréseket?
- Hogyan állítsd össze a tökéletes tartalommarketing stratégiát, ami folyamatosan hozza a vevőket a Facebookról?
- Mutatok sok-sok kész példát is, neked csak le kell másolnod őket!
- Nem csak elmélet lesz: megmutatom a pontos technikai beállításokat is!
2. hét Értékesítési Tartalom Formula az Instagramon
- Hogyan működik az organikus elérés most az Instagramon? Mit tegyél pontosan, hogy jobb eléréseid legyenek?
- Hogyan értékesíts a sztoriban? (mutatok kész ötleteket, mintákat)
- Hogyan építsd fel a posztjaidat, hogy felkeltsék a figyelmet, megtartsák az olvasót és végül megnézze az ajánlatodat is? (vannak sokkal jobb megoldások is, mint a "link a bioban")
- Hol találhatod meg azokat a témákat, amikre aktuálisan kíváncsi a célcsoportod, amikkel rengeteg ember figyelmét tudod felkelteni?
- Mikor, mit és hogyan érdemes hirdetned az Instagramon? (és mit ne hirdess, ha nem akarod feleslegesen égetni a pénzt)
- Hogyan készítsd el az Instagram tartalomnaptáradat akár 12 hónapra előre?
- Az 5 legjobb poszt formátum, amiket használva könnyen szerezhetsz vevőket
- Technikai tudnivalók: mutatok néhány egyszerű, de mégis hatékony képszerkesztési megoldást, amivel elkészítheted a saját képsablonjaidat, amiket mostantól mindig használhatsz a posztjaidhoz
3. hét Értékesítési Tartalom Formula a videókban
- 10 ötlet, hogyan kezdj el egy rövid videót, hogy odafigyeljenek rá
- Hogyan építs bizalmat a rövid videóidban, mire figyelj oda? (nem az számít, hogy nézel ki)
- Hova tedd az értékesítést a rövid videóidban, hogy működjön?
- Eladás természetesen: videóban eladni azért nehéz, mert kínosan érezheted magad közben, ezért nem tudsz természetes lenni. Hogyan oldd fel ezt a helyzetet?
- A legjobb rövid videós trükkök, amik nálam beváltak: Mit tegyél az elejére, hogy biztosan megnézzék? Mit tegyél közben, hogy megtartsd a nézőket és ne kattintsanak el?
- Technikai megoldások, amikkel könnyebben készítheted el a videóidat, megmutatom a legjobb trükköket vágásra, feliratozásra, szerkesztésre, hogy ne egyesével kelljen minden felületre megszerkesztened a videódat
- Instagram és Facebook Reel, Youtube Short, Tiktok: mi a különbség köztük? Melyikre milyen videókat készíts?
- Hosszú videók: Érdemes még ilyeneket készíteni? (persze, csak nem mindegy, milyen csinálsz és miről szól) Miért érdemes foglalkoznod velük?
- Hogyan építsd fel a hosszabb videóidat (pl. Youtube-ra), hogy meg is nézzék és vásárlóid is legyenek belőlük?
4. hét Értékesítési Tartalom Formula és a Google
- Ha írni szeretsz: a blogok még mindig menők, de írhatsz cikkeket is a honlapodra (szolgáltatóknak ez az egyik legjobb lehetőség, hogy a keresőből megtalálják őket azok, akiknek pont az ő szolgáltatásukra van szükségük)
- De hogyan építs fel egy blogbejegyzést vagy egy szakcikket úgy, hogy végül vásárlás legyen belőle? A tökéletes értékesítési cikk 2 típusa és részletes felépítése lépésről lépésre
- Hogyan írj olyan örökzöld blogbejegyzéseket, cikkeket, amik az idők végezetéig képesek neked szállítani az új érdeklődőket?
- Milyen posztokat tegyél ki a Pinterestre, hogy támogasd vele az értékesítésedet?
- Tartalommarketing tervezés és stratégia: Hogyan hangold össze a különféle felületeken a tartalmaidat, hogy legyen életed is mellette? Mi az, amit időzíthetsz és mi az, ami nem? Mi működik hosszú távon is és mi nem?
- Megmutatom, hogyan legyél hatékony a tartalomkészítésben
- "De én nem bírok ennyi tartalmat készíteni" Nyugi nem is kell 🙂 Segítek benne, hogyan döntsd el, mit hova és mennyit készítesz, hogy a vásárlók minél szélesebb rétegéhez juss el, mégse legyen túl sok munka neked mindezt elkészíteni
Hogyan néz ki ez a tréning?
A Értékesítési Tartalom Formula egy 4 hetes képzés, ami december 16-től január 17-ig tart. A képzés heti 3 leckéből áll, ami hétfőn, szerdán és pénteken kerül ki a zárt oldalra. A részvételi díj most bevezető áron 19.900 Ft. (azaz mindössze heti 5000 Ft). A jelentkezés december 13-án éjfélig tart.
Tudom, tudom, december van... Semmi gond, ha most nem érsz rá élőben követni a tréninget. A leckéket később is elérheted majd, vissza tudod nézni, le is töltheted őket a gépedre így offline is nézheted és kérdezni is tudsz még a tréninget követően is.
Kinek való az Értékesítési Tartalom Formula Tréning?
- Annak, aki már egy ideje jelen van a közösségi felületeken, de kevés a vásárlója
- Annak, aki nem elégedett a bejegyzései elérésével.
- Annak, aki sok tartalmat készít, de inkább csak lájkokat gyűjt vele, nem pedig vásárlókat
- Annak, aki szeretne sokkal hatásosabb vevőszerző tartalmakat (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzések) készíteni
- Annak, aki szeretne organikusan és hirdetésekkel is jobb eredményeket elérni
A jelentkezés végetér:
No, bevállalod? Tarts velünk és pörgesd fel a vevőszerzésedet most!
Klikk a gombra és már le is foglaltad a helyed a tréningre! Fizetésre bankkártyával, Paypalon vagy átutalással tudsz, amint a befizetésed megérkezett, elküldjük a zárt oldal elérhetőségét. Megrendeléseket külföldről is elfogadunk, ez nem lehet akadály.
(ha a gomb nem működne, kattints ide)
Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami