Érdeklődőszerzés Hatékonyan
Online Tréning
Sokkal több érdeklődő - sokkal kevesebb munkával
A jelentkezés végetér:
Vajon mit tudnak azok a vállalkozók, akiknek soha nem gond a vevőszerzés?
Jobb akciókat csinálnak? Olcsóbbak? Többet költenek hirdetésre? Vagy valamilyen más titkos módszerrel szerzik az ügyfeleiket?
Az igazán sikeres vállalkozások egyetlen titka: az érdeklődőszerző rendszer, ami folyamatosan hozza be az új érdeklődőket és változtatja őket egyszeri látogatóból, nézelődőből vásárlóvá.
Hogyan lehetne neked is ilyen rendszered?
Kevés, ha csak egy Facebook csoportod van.
Kevés, ha vannak rajongóid a Facebookon/Instán/Youtube-on.
Kevés, ha hírlevelezel.
Neked egy vadonatúj stratégiára van szükséged.
Mire?
Egy jól felépített érdeklődőszerző stratégiára, ami folyamatosan szállítja neked az új érdeklődőket és teszi őket kíváncsivá az ajánlatodra.
Hogyan érd el őket?
Ebben segít neked majd a Hatékony Érdeklődőszerzés Online Tréning!
Miért fogj bele?
- Mert, ha több az érdeklődőd több vevőd lesz.
- Mert, ha JOBBAN szerzel érdeklődőket, nőni fognak a konverzióid is, szívesebben és könnyebben vásárolnak tőled az emberek.
- Mert, ha jó az érdeklődőszerzésed kevesebb lesz az alkudozó, panaszkodó, válogató vevőd.
- Mert a jó érdeklődőszerzés adja a vállalkozásod alapját. Egy olyan bázist, amihez bármikor nyúlhatsz, amikor gyorsan vevőre lenne szükség és amire biztosan építheted a vállalkozásodat.
Több érdeklődőt szeretnél? Legyen 1 hónap alatt sokkal több érdeklődőd, mint valaha!
"Most akkor találjak ki új csalit?!"
Őszinte leszek: valószínűleg igen.
De az is lehet, hogy nem, csak éppen át kell alakítanod azt AHOGYAN prezentálod a csalidat. És azt is, KINEK teszed elérhetővé ezt a csalit. És, ha már itt tartunk, talán ahhoz is hozzá kell majd nyúlnod MILYEN FORMÁBAN teszed elérhetővé.
De ne szaladjuk előre! Egyelőre kövesd az Érdeklődőszerző Minitréninget és tudd meg mi is a gond valójában, miért nincs annyi érdeklődőd, mint amennyi lehetne.
Érdeklődőszerző Minitréning (ingyenes) |
3. rész: Milyen szinten áll az érdeklődőszerzésed? Hova fejlődhetnél még?
4. rész: Milyen legyen az új csalid?
Mi is lesz ez a Hatékony Érdeklődőszerzés Tréning? Mit tanulhatsz majd itt? |
1 hónap - 15 lecke - 11 év tapasztalat |
11 év alatt több, mint 400 ezer érdeklődőt szereztem a saját cégeimnek és több milliót az ügyfeleim vállalkozásában, ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg veled ebben a vadontúj tréningben. Az Érdeklődőszerzés Hatékonyan online tréning segítségével többé neked sem okoz majd gondot, honnan szerezz folyamatosan érdeklődőket.
A tréning során végigvezetlek a teljes érdeklődőszerzés folyamatán az alapoktól kezdve (célcsoport meghatározása, elérése) egészen a haladó szintig (szegmentált érdeklődőszerzés hatékonyan).
Íme néhány téma, amiről szó lesz az Érdeklődőszerzés Hatékonyan online tréningen:
- Megnézzük, hogyan és hol találd meg az érdeklődőidet minél nagyobb számban. Mutatok fizetős (de filléres) és ingyenes módszereket is. És nyugi, nem csak elmondok egy csomó időrabló ötletet, ami elviszi a fél életedet (tudom, amúgy sincs időd mindenre), hanem azt is megmutatom, hogyan oldd meg az egészet minimális időráfordítással.
- Elmagyarázom hogyan is működik valójában az érdeklődőszerzés folyamata, mitől lesz valaki érdeklődő és aztán vásárló, hogyan szűrd ki már az érdeklődőszerzés folyamatában azokat, akiknek csak az ingyenes cucc kell, akik csak alkudozni fognak és sosem válnak valódi vásárlóvá.
- Megnézzük az érdeklődőszerzés 2 szintjét alaposabban, az összes eszközt, ami hozzá tartozik, felállítunk egy kommunikációs tervet, amivel változatosan és érdekesen tudod alakítani az érdeklődőszerző folyamatodat.
- Milyen eszközökről lesz szó? Érdeklődőszerzés Facebook csoporttal, oldallal, Instagramon, fizetős termékkel, előfizetéssel, webináriummal, Youtube-on, videósorozattal, ebookkal, tanulmánnyal, teszttel, nyereményjátékkal, felmérésekkel, Messenger bottal, WebPush üzenetekkel, élő videókkal és hírlevéllel. Ezeknek nem csak az elméletét mutatom be és az ötleteket, hanem (ahogyan minden Gazdagmami tréningen) a technikai megvalósítását is.
- Megnézzük az érdeklődőszerzés legújabb módszereit és stratégiáit is, hogy felfrissíthesd a meglevő módszereidet.
- Megmutatom, hogyan tudod lézerpontosan megcélozni egy megfelelően megválasztott eszközzel azokat az érdeklődőket, akiknek aztán tényleg szükségük is lesz a termékedre.
- Elárulom a saját, az elmúlt években leginkább bevált érdeklődőszerző trükkjeimet is - ezek közül van néhány, ami 10 év alatt sem veszített a hatékonyságából és vannak olyanok is, amik az elmúlt fél-1 évben taroltak és hozták érdeklődők tízezreit.
- Szó lesz az offline érdeklődőszerzésről is - ha szoktál kiállítani, vásározni, előadást tartani, rendezvényt szervezni, kapcsolatépítő eseményekre járni, sajtóban megjelenni vagy csak csomagokat küldeni a vevőidnek, itt kapsz egy csomó ötletet, hogyan hozd ki ebből a legtöbbet (ahelyett, hogy csak néhány szórólapot, kupont vagy névjegykártyát osztanál)
- Megmutatom, milyen típusai vannak az érdeklődőknek, hogyan találd ki ki melyikbe tartozik és melyik csoporthoz hogyan kommunikálj.
- CSAK HALADÓKNAK! Megmutatom az érdeklődőszerzés legmagasabb fokát, a szegmentált érdeklődőszerző gépezetet. Hogyan építsd fel? Mennyi ideig tart felépíteni? Hogyan automatizáld, hogy az építés után többé ne kelljen foglalkoznod vele? - minden kérdésedre választ kapsz a kurzus során!
- Nem csak megmutatom, milyen az új csali, hanem megtanulhatod azt is, hogyan készítsd el.
- Nem titkoljuk el a problémákat sem: Mit csinálj, ha sokan csak követnek, lájkolnak, lelkesek, de nem lépnek tovább a következő szintre? Mit csinálj, ha csak letöltik az ingyenes anyagaidat, aztán leiratkoznak? Mit csinálj, ha követnek, figyelnek, de nem kattintanak át? Hogyan aktivizáld az inaktív követőket? Hogyan kezeld a kifogásokat már az érdeklődőszerzés ideje alatt? <- Ezekre mind választ kapsz majd a tréningen!
ÚJ! Nem csak tananyagot kapsz, segítek a megvalósításban is! |
Az Érdeklődőszerzés Hatékonyan online tréningben nem csak elméletet, vázlatokat és videókat fogsz kapni, hanem hasznos segédletek révén segítek abban, hogy a tanultakat meg is tudd valósítani. Ötlethalmaz helyett terveket kapsz, amik segítenek valódi eredményeket elérni.
1.Másold le! Minták Kitölthető mintaszövegeket, templateket adunk hírlevelekhez, hírlevél sorozatokhoz, kampány-posztokhoz Facebookra, Instára, hirdetésszövegekhez és feliratkozó oldalakhoz. Csak le kell másolnod és már használhatod is 🙂
2.Ezt csináld meg - Tervezők Hogy átlásd, pontosan miket is kell megcsinálnod egy-egy feladat kapcsán, olyan lépésről lépésre tervezőket is kapsz majd a tréning mellé, amik segítenek átlátni, pontosan mit is kell megtenned az eredmény érdekében.
3.Testreszabott feladatlisták Minden iparágban más a fontos, más eszközök működnek kézművesként, mint szolgáltatóként, más, ha lakosságnak és más, ha cégeknek szolgáltatsz. Éppen ezért ebben a tréningben a jelentősebb tennivalókhoz kapsz testreszabott tervezőket és feladatlistákat is, amiben kiemeljük a számodra a legfontosabb tennivalókat. Milyen iparágakról lesz szó? Nagyon egyszerű: a tréning elején készítünk a résztvevőkről egy kis felmérést és ezalapján készítem el ezeket a tervezőket úgy, hogy mindenki megtalálja majd a neki megfelelőt.
Ezeket a leckéket kapod majd meg az |
1. Bevezetés az érdeklődőszerzésbe
5.A 2. szint eszközei és használatuk
9.Érdeklődőszerzés Offline
13.Melyik érdeklődőnek melyik csalit kínáld?
2. Az érdeklődőszerző rendszer felépítése
6. A 2. szint eszközei és használatuk 2.rész
10.Csali típusok és lehetőségek
14.A szegmentált érdeklődőszerzés felépítése
3. Az 1. szint eszközei és használatuk
7. A 2. szint eszközei és használatuk 3.rész
11.A fizetőképes érdeklődők megcélzása, fizetős csalik
4. Az 1. szint eszközei és használatuk 2. rész
8. A célcsoport elérésének eszközei
12.Az érdeklődők típusai
15.A szegmentált érdeklődőszerzés megvalósítása és automatizálása
Gyakran ismételt kérdések - egyértelmű válaszok |
Kezdő vállalkozó vagyok, így is érdemes jelentkeznem?
Igen, természetesen. Ha még nincs érdeklődőszerző folyamatod vagy csak az érdeklődőszerzés első fokán állsz, azaz elsősorban a közösségi médiában vagy jelen és szeretnél megbízhatóbb, profibb és automatizáltabb rendszert, akkor mindenképpen hasznos lesz számodra a tréning.
Évek óta van hírlevelem, letölthető anyagaim, nekem tud újat mondani a tréning?
Ha már jó ideje nem nyúltál hozzá a rendszeredhez vagy már évek óta halogatod a pontosabb szegmentálást, a hatékonyabb érdeklődőszerző módszerek bevezetését vagy a rendszered átfésülését és hatékonyabbá tételét, a tréning segít majd átlendülni a holtponton és végre felépíteni egy jól működő rendszert. Ha a jelenlegi rendszered csont nélkül és olcsón szállítja hozzád érdeklődők ezreit havonta és ebből elegendő bevételed származik, akkor ez nem a te kurzusod 🙂
Félek, hogy a technikai része nem fog menni...
Pont ezért vannak az anyagban technikai videók, amikben részletesen megmutatom, pontosan mit is kell csinálnod. Csak kövesd a kattintásaimat és látni fogod, mi a teendő.
Hírlevélsorozatokat is fogunk írni?
Természetesen, hiszen ez része az érdeklődőszerző folyamatnak. Adok majd egy mintát, ami alapján könnyen és gyorsan tudod megírni majd a saját sorozataidat (ez egy bevált sablon, én is ezt használom).
Milyen típusú vállalkozásoknak ajánlod a tréninget?
Mindenkinek, aki online marketinget használ a vállalkozása népszerűsítésére. Szolgáltatóknak, kézműveseknek, webáruház-tulajdonosoknak, oktatóknak egyaránt alkalmazható az anyag és mindegyikre lesznek példák is a tréning anyagában.
Mikor kezdődik a tréning és meddig tart?
A tréning akkor kezdődik, amikor jelentkezel és fizetsz és onnantól kezdve 1 éven át elérheted a tananyagokat akkor, amikor csak szeretnéd.
Ha szeretnéd, hogy a leckék ezt követően is meglegyenek, később megvásárolhatod anyagáron DVD lemezen is a leckéket.
Tabletről, mobilról is nézhetem?
Igen. Minden leckét meg tudsz nézni vagy hallgatni asztali gépről és mobileszközökről is.
Mennyibe kerül?
A tréningen való részvétel mindössze br. 19.900 Forintba kerül. Gondolj bele: ha egy vevőn 2000 Forintot keresel és csak minden 20. érdeklődődből lesz vásárló (ami meglehetősen csekély arány), ha csak 200 új érdeklődőt sikerül szerezned a tréning segítségével (és ez elég kis szám, a kevésbé rutinos ügyfeleink is naponta legalább ennyit szereznek), már vissza is kerested a tréning árát. De őszintén megígérem, hogy a sokszorosát fogja visszahozni.
Hogyan tudok fizetni?
Fizetni átutalással, bankkártyával vagy Paypalen lehet. A fizetést követően (amikor az összeg beérkezett hozzánk) megkapod a hozzáférést a zárt oldalhoz, valamint kiállítjuk a számlát is.
Érdeklődőszerzés Hatékonyan
Online Tréning
Legyen 1 hónap alatt sokkal több érdeklődőd, mint valaha!
A jelentkezés végetér:
Jelentkezz most! |
Jelentkezés és fizetés után azonnal megadjuk neked a tréning online zárt felületének elérését. Fizetésre átutalással, postai rózsaszín csekken, bankkártyával vagy Paypalon van lehetőség, a fizetési határidő 8 nap. Megrendelés után azonnal automatikusan küldjük számodra a fizetéshez szükséges adatokat és a proforma számlát.
Érdeklődőszerzés Hatékonyan Online Tréning
1 hónap (br. 19.900 Ft)
(ha valami miatt nem működne a gomb, erre a linkre kattintva is elérheted a megrendelőlapot)
Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 vagy írj ránk messengeren!