Rengeteg érdeklődő -> sok-sok új vevő
Különleges egyszeri ajánlat növekedni vágyó Gazdagmamiknak
A jelentkezés végetér:
Vajon mit tudnak azok a vállalkozók, akiknek soha nem gond a vevőszerzés?
Jobb akciókat csinálnak? Olcsóbbak? Többet költenek hirdetésre? Vagy valamilyen más titkos módszerrel szerzik az ügyfeleiket?
Az igazán sikeres vállalkozások egyetlen titka: az érdeklődőszerző rendszer, ami folyamatosan hozza be az új érdeklődőket és változtatja őket egyszeri látogatóból, nézelődőből vásárlóvá.
Hogyan lehetne neked is ilyen rendszered?
Kevés, ha csak egy Facebook csoportod van.
Kevés, ha vannak rajongóid a Facebookon/Instán/Youtube-on.
Kevés, ha hírlevelezel.
Neked egy vadonatúj stratégiára van szükséged.
Mire?
Egy jól felépített érdeklődőszerző stratégiára, ami folyamatosan szállítja neked az új érdeklődőket és teszi őket kíváncsivá az ajánlatodra.
Hogyan érd el őket?
Ebben segít neked majd a Hatékony Érdeklődőszerzés Online Tréning!
Legyen 1 hónap múlva sokkal több érdeklődő a vállalkozásodban, mint valaha!
Miért fogj bele?
- Mert, ha több az érdeklődőd több vevőd lesz.
- Mert, ha JOBBAN szerzel érdeklődőket, nőni fognak a konverzióid is, szívesebben és könnyebben vásárolnak tőled az emberek.
- Mert, ha jó az érdeklődőszerzésed kevesebb lesz az alkudozó, panaszkodó, válogató vevőd.
- Mert a jó érdeklődőszerzés adja a vállalkozásod alapját. Egy olyan bázist, amihez bármikor nyúlhatsz, amikor gyorsan vevőre lenne szükség és amire biztosan építheted a vállalkozásodat.
"Most akkor találjak ki új csalit?!"
Őszinte leszek: valószínűleg igen.
De az is lehet, hogy nem, csak éppen át kell alakítanod azt AHOGYAN prezentálod a csalidat. És azt is, KINEK teszed elérhetővé ezt a csalit. És, ha már itt tartunk, talán ahhoz is hozzá kell majd nyúlnod MILYEN FORMÁBAN teszed elérhetővé.
De ne szaladjuk előre! Egyelőre kövesd az Érdeklődőszerző Minitréninget és tudd meg mi is a gond valójában, miért nincs annyi érdeklődőd, mint amennyi lehetne.
Mi is ez a Hatékony Érdeklődőszerzés Tréning? Mit tanulhatsz majd itt? |
15 lecke - 15 év tapasztalat |
11 év alatt több, mint 400 ezer érdeklődőt szereztem a saját cégeimnek és több milliót az ügyfeleim vállalkozásában, ezt a tudást és tapasztalatot osztom meg veled ebben a vadontúj tréningben. Az Érdeklődőszerzés Hatékonyan online tréning segítségével többé neked sem okoz majd gondot, honnan szerezz folyamatosan érdeklődőket.
A tréning anyagában végigvezetlek a teljes érdeklődőszerzés folyamatán az alapoktól kezdve (célcsoport meghatározása, elérése) egészen a haladó szintig (szegmentált érdeklődőszerzés hatékonyan).
Íme néhány téma, amiről szó lesz az Érdeklődőszerzés Hatékonyan online tréningen:
- Megnézzük, hogyan és hol találd meg az érdeklődőidet minél nagyobb számban. Mutatok fizetős (de filléres) és ingyenes módszereket is. És nyugi, nem csak elmondok egy csomó időrabló ötletet, ami elviszi a fél életedet (tudom, amúgy sincs időd mindenre), hanem azt is megmutatom, hogyan oldd meg az egészet minimális időráfordítással.
- Elmagyarázom hogyan is működik valójában az érdeklődőszerzés folyamata, mitől lesz valaki érdeklődő és aztán vásárló, hogyan szűrd ki már az érdeklődőszerzés folyamatában azokat, akiknek csak az ingyenes cucc kell, akik csak alkudozni fognak és sosem válnak valódi vásárlóvá.
- Megnézzük az érdeklődőszerzés 2 szintjét alaposabban, az összes eszközt, ami hozzá tartozik, felállítunk egy kommunikációs tervet, amivel változatosan és érdekesen tudod alakítani az érdeklődőszerző folyamatodat.
- Milyen eszközökről lesz szó? Érdeklődőszerzés Facebook csoporttal, oldallal, Instagramon, fizetős termékkel, előfizetéssel, webináriummal, Youtube-on, videósorozattal, ebookkal, tanulmánnyal, teszttel, nyereményjátékkal, felmérésekkel, Messenger bottal, WebPush üzenetekkel, élő videókkal és hírlevéllel. Ezeknek nem csak az elméletét mutatom be és az ötleteket, hanem (ahogyan minden Gazdagmami tréningen) a technikai megvalósítását is.
- Megnézzük az érdeklődőszerzés legújabb módszereit és stratégiáit is, hogy felfrissíthesd a meglevő módszereidet.
- Megmutatom, hogyan tudod lézerpontosan megcélozni egy megfelelően megválasztott eszközzel azokat az érdeklődőket, akiknek aztán tényleg szükségük is lesz a termékedre.
- Elárulom a saját, az elmúlt években leginkább bevált érdeklődőszerző trükkjeimet is - ezek közül van néhány, ami 10 év alatt sem veszített a hatékonyságából és vannak olyanok is, amik az elmúlt fél-1 évben taroltak és hozták érdeklődők tízezreit.
- Szó lesz az offline érdeklődőszerzésről is - ha szoktál kiállítani, vásározni, előadást tartani, rendezvényt szervezni, kapcsolatépítő eseményekre járni, sajtóban megjelenni vagy csak csomagokat küldeni a vevőidnek, itt kapsz egy csomó ötletet, hogyan hozd ki ebből a legtöbbet (ahelyett, hogy csak néhány szórólapot, kupont vagy névjegykártyát osztanál)
- Megmutatom, milyen típusai vannak az érdeklődőknek, hogyan találd ki ki melyikbe tartozik és melyik csoporthoz hogyan kommunikálj.
- CSAK HALADÓKNAK! Megmutatom az érdeklődőszerzés legmagasabb fokát, a szegmentált érdeklődőszerző gépezetet. Hogyan építsd fel? Mennyi ideig tart felépíteni? Hogyan automatizáld, hogy az építés után többé ne kelljen foglalkoznod vele? - minden kérdésedre választ kapsz a kurzus során!
- Nem csak megmutatom, milyen az új csali, hanem megtanulhatod azt is, hogyan készítsd el.
- Nem titkoljuk el a problémákat sem: Mit csinálj, ha sokan csak követnek, lájkolnak, lelkesek, de nem lépnek tovább a következő szintre? Mit csinálj, ha csak letöltik az ingyenes anyagaidat, aztán leiratkoznak? Mit csinálj, ha követnek, figyelnek, de nem kattintanak át? Hogyan aktivizáld az inaktív követőket? Hogyan kezeld a kifogásokat már az érdeklődőszerzés ideje alatt? <- Ezekre mind választ kapsz majd a tréning anyagából!
ÚJ! Nem csak tananyagot kapsz, segítek a megvalósításban is! |
Az Érdeklődőszerzés Hatékonyan online tréning anyagában nem csak elméletet, vázlatokat és videókat fogsz kapni, hanem hasznos segédletek révén segítek abban, hogy a tanultakat meg is tudd valósítani. Ötlethalmaz helyett terveket kapsz, amik segítenek valódi eredményeket elérni.
1.Másold le! Minták Kitölthető mintaszövegeket, templateket adunk hírlevelekhez, hírlevél sorozatokhoz, kampány-posztokhoz Facebookra, Instára, hirdetésszövegekhez és feliratkozó oldalakhoz. Csak le kell másolnod és már használhatod is 🙂
2.Ezt csináld meg - Tervezők Hogy átlásd, pontosan miket is kell megcsinálnod egy-egy feladat kapcsán, olyan lépésről lépésre tervezőket is kapsz majd a tréning mellé, amik segítenek átlátni, pontosan mit is kell megtenned az eredmény érdekében.
3.Testreszabott feladatlisták Minden iparágban más a fontos, más eszközök működnek kézművesként, mint szolgáltatóként, más, ha lakosságnak és más, ha cégeknek szolgáltatsz. Éppen ezért ebben a tréningben a jelentősebb tennivalókhoz kapsz testreszabott tervezőket és feladatlistákat is, amiben kiemeljük a számodra a legfontosabb tennivalókat. Milyen iparágakról lesz szó? Nagyon egyszerű: a tréning elején készítünk a résztvevőkről egy kis felmérést és ezalapján készítem el ezeket a tervezőket úgy, hogy mindenki megtalálja majd a neki megfelelőt.
Ezeket a leckéket kapod majd meg az |
1. Bevezetés az érdeklődőszerzésbe
5.A 2. szint eszközei és használatuk
9.Érdeklődőszerzés Offline
13.Melyik érdeklődőnek melyik csalit kínáld?
2. Az érdeklődőszerző rendszer felépítése
6. A 2. szint eszközei és használatuk 2.rész
10.Csali típusok és lehetőségek
14.A szegmentált érdeklődőszerzés felépítése
3. Az 1. szint eszközei és használatuk
7. A 2. szint eszközei és használatuk 3.rész
11.A fizetőképes érdeklődők megcélzása, fizetős csalik
4. Az 1. szint eszközei és használatuk 2. rész
8. A célcsoport elérésének eszközei
12.Az érdeklődők típusai
15.A szegmentált érdeklődőszerzés megvalósítása és automatizálása
Gyakran ismételt kérdések - egyértelmű válaszok |
Kezdő vállalkozó vagyok, így is érdemes jelentkeznem?
Igen, természetesen. Ha még nincs érdeklődőszerző folyamatod vagy csak az érdeklődőszerzés első fokán állsz, azaz elsősorban a közösségi médiában vagy jelen és szeretnél megbízhatóbb, profibb és automatizáltabb rendszert, akkor mindenképpen hasznos lesz számodra a tréning.
Évek óta van hírlevelem, letölthető anyagaim, nekem tud újat mondani a tréning?
Ha már jó ideje nem nyúltál hozzá a rendszeredhez vagy már évek óta halogatod a pontosabb szegmentálást, a hatékonyabb érdeklődőszerző módszerek bevezetését vagy a rendszered átfésülését és hatékonyabbá tételét, a tréning segít majd átlendülni a holtponton és végre felépíteni egy jól működő rendszert. Ha a jelenlegi rendszered csont nélkül és olcsón szállítja hozzád érdeklődők ezreit havonta és ebből elegendő bevételed származik, akkor ez nem a te kurzusod 🙂
Félek, hogy a technikai része nem fog menni...
Pont ezért vannak az anyagban technikai videók, amikben részletesen megmutatom, pontosan mit is kell csinálnod. Csak kövesd a kattintásaimat és látni fogod, mi a teendő.
Hírlevélsorozatokat is fogunk írni?
Természetesen, hiszen ez része az érdeklődőszerző folyamatnak. Adok majd egy mintát, ami alapján könnyen és gyorsan tudod megírni majd a saját sorozataidat (ez egy bevált sablon, én is ezt használom).
Milyen típusú vállalkozásoknak ajánlod a tréninget?
Mindenkinek, aki online marketinget használ a vállalkozása népszerűsítésére. Szolgáltatóknak, kézműveseknek, webáruház-tulajdonosoknak, oktatóknak egyaránt alkalmazható az anyag és mindegyikre lesznek példák is a tréning anyagában.
Mikor kezdődik a tréning és meddig tart?
Mivel ez a tananyag egy korábbi tréning felvétele, nincs a tanulásnak kezdete és vége. Jelentkezés és fizetés után a teljes tréningfelvételt 1 éven át elérheted és tetszőleges sorrendben tanulhatod.
Tabletről, mobilról is nézhetem?
Igen. Minden leckét meg tudsz nézni vagy hallgatni asztali gépről és mobileszközökről is.
Mennyibe kerül?
A tréninganyag mindössze br. 19.900 Forintba kerül. Gondolj bele: ha egy vevőn 2000 Forintot keresel és csak minden 20. érdeklődődből lesz vásárló (ami meglehetősen csekély arány), ha csak 200 új érdeklődőt sikerül szerezned a tréning segítségével (és ez elég kis szám, a kevésbé rutinos ügyfeleink is naponta legalább ennyit szereznek), már vissza is kerested a tréning árát. De őszintén megígérem, hogy a sokszorosát fogja visszahozni.
Hogyan tudok fizetni?
Fizetni átutalással, bankkártyával vagy Paypalen lehet. A fizetést követően (amikor az összeg beérkezett hozzánk) megkapod a hozzáférést a zárt oldalhoz, valamint kiállítjuk a számlát is.
És ha már van sok érdeklődőd: Így tedd őket vásárlóvá! |
Érdeklődőszerzés és Vevőszerzés egyben: Így adj el a rengeteg új érdeklődődnek!
Ez a tréninganyag segít benne:

Hogyan indíts fantasztikusan jó eredményeket hozó kampányokat?
Milyen hirdetést írj, ami nem eladásszagú és tukmálós, hanem szívesen kattintanak rá az olvasók?
Ha benned is felmerültek már ezek a kérdések, a Nagy Kampány 2.0 tudáscsomag segíthet. Sok-sok ötletet ad hírlevelekhez, blogposztokhoz, értékesítési oldalakhoz, hirdetésekhez, szórólapokhoz, közösségi média posztokhoz, a vevők figyelmének felkeltéséhez.
Mit tanulhatsz belőle?
1) ÉPÍTS FEL EGY TELJES KAMPÁNYT!
(Mi lesz a következő nagy dobásod?)
- összeállíthatod egy teljes kampány szövegét a legelső hírlevéltől kezdve a Facebook postokon át a hirdetéseken keresztül az értékesítési oldalig,
- megmutatom, hogyan találd meg a kampányod fő üzenetét (enélkül csak töredék eredményeket fogsz elérni),
- megtudod, hányféle kampánystratégia létezik és mikor melyiket válaszd, melyikhez milyen eszközöket és milyen kommunikációs stílust használj,
- és hogyan tudod változatosan és érdekesen kommunikálni az ajánlatodat a különféle csatornáidon.
2) OLDD MEG A MEGOLDHATATLANT!
(a titkos fűszer, amitől az írásaid ízesebbek lesznek)
- Facebook, hírlevél, blog, értékesítési oldal: melyiken milyen szövegekkel, milyen szavakkal adhatsz el inkább? (egyáltalán nem mindegy, melyikre hogyan írsz)
- Webáruház: Megnézünk sok-sok megoldást, amitől a termékleírásaid végre tüzesen izgalmasak, olvasmányosak lehetnek!
- Hirdetések: hogyan írj röviden ütőset? Egyáltalán: mi legyen a célja a hirdetésednek és melyik célhoz milyen szöveget írjál?
- Az ár eladása: Az ajánlatod tele van értékekkel, de a vásárlóidat csak az ár érdekli? Megmutatom, mit tehetsz, hogy az ár eltörpüljön az érték mellett!
- Eladás a vásárlás UTÁN: Tele a kosár, de sokan kilépnek? Megrendelik, de nem fizetnek? Megmutatom az oldaladon és a visszaigazoló emailedben mi az a pont, ahol ezen segíthetsz.
3) VÁLJ PROFI SZÖVEGÍRÓVÁ!
(nálad jobban senki nem beszéli majd a célközönséged nyelvét)
- A közös nyelv: A szavakat, a szövegeket, az értékesítési oldaladat lemásolhatják. Hogyan alakíts ki olyan kapcsolatot a közönségeddel, amit egyetlen versenytársad sem képes kölcsönvenni?
- Érzelmek: ezer helyen hallottad már, hogy az olvasókra ez hat leginkább, de nem tudod, hogyan tedd bele a szövegeidbe? Megnézünk 7 olyan megoldást, amikkel érzelmeket tudsz kiváltani, megfogalmazni és ezzel megfogni a közönséged figyelmét.
- Nem rábeszélned kell, nem jó szavakkal, előre betanult "meggyőző" szövegekkel kísérletezned: egyszerűen csak hagyd, hogy vegyenek tőled! <- megnézzük azt az 5 lépéses folyamatot, amin keresztül eljuthatsz erre a szintre. Ez a szövegírás és a marketing stratégia felsőfoka. Ha ide eljutsz soha többé nem lesznek rosszul elsült vagy "mindent megpróbáltunk, de ez most gyengébben sikerült" - kampányaid.
4) NEM CSAK ONLINE!
(a hatékony szórólapok, katalógusok, levelek titkai)
- Senki nem fogja érteni hogyan csináltad: megoldások, amikkel offline is olcsón és hatékonyan tudod elérni a piacodat.
- Milyen szövegeket használj nyomtatásban? Miben más ez, mint amit online megszoktál?
- A tréningen fogunk írni szórólap, katalógus, megrendelőlap, videó, értékesítési oldal, online hirdetés, sajtóhirdetés, Facebook post, hírlevél, blogbejegyzés, postai direkt marketing levél szövegeket egyaránt.
- Hogyan formázd? Hiába jó a szöveged, ha olvashatatlan. De most megtanulod, hogyan tálald az olvasóközönség elé, hogy az utolsó morzsáig felfalja (és aztán a repetát is kérje :))
5) LANDING PAGE ELKÉSZÍTÉSE
(a legjobb elemek, amik az értékesítési oldaladat végtelen szövegfolyamból érdekes, interaktív tartalommá teszik)
- Konverzió: min múlik az oldalad konverziója és milyen (technikai) eszközökkel növelheted?
- Megrendelő űrlap és fizetés: 5 apró részlet, amivel elérheted, hogy sokkal kevesebb legyen a kosárelhagyó az oldaladon és sokkal többen kattintsanak a "Megrendelés" gombra
- Ajánlatdobozok: Hogyan kreálj mutatós és átlátható dobozokat az ajánlatod prezentálására, amiket végignézve a vásárló számára nem lesz kérdés, hogy melyik csomagot válassza?
- Interaktivitás: 6 funkció, amivel elérheted, hogy a vevő sokkal több időt töltsön az értékesítési oldaladon, könnyebben megtalálja a választ a kérdéseire és szívesebben kattintson át anélkül az érzés nélkül, hogy (már megint egy oldal, ahol el akarnak nekem adni)
6) HIRDETÉSEK
- Milyen hirdetéseket állíts be a kampány előtt?
- Mit hirdess az első napon?
- Mit hirdess közben?
- És mit az utolsó napon?
- Milyen technikai megoldásokkal és kommunikációs fogásokkal teheted a fizetett hirdetéseidet izgalmas és interaktív tartalmakká?
- Facebook és Instagram hirdetések, valamint remarketing és retargeting fogások használata a kampányban: megmutatok minden részletet! És megnézzük az újdonságokat is: Instagram és Facebook sztori hirdetések, Messenger hirdetés, célcsoportok használata és mikroszegmentálás a hirdetésekben
7) VIDEÓK és KÉPEK A KAMPÁNYBAN
- 7 mód, ahogyan egyszerűen és könnyen készíthetsz videókat az értékesítési oldalra vagy a hirdetésekhez (és megmutatom a hirdetésekben legjobban teljesítő videóötleteket is)
- Hogyan használj videókat a kampányodban, mikor vesd be az élő videókat és mikor mehet felvételről?
- Facebook élő adás, Insta Live, prezentációvideó, termékvideó: Melyiket hogyan készítsd el? Milyen zenét tehetsz hozzá? Hogyan vágd meg? Hogyan hasznosítsd újra más kampányokban? Hogyan dobd fel, hogy érdekes legyen?
8) KAMPÁNYSTRATÉGIA
Megcsináltál egy kampányt: szuper! És mi lesz a következő?
- Az évek során arra jöttem rá, hogy a csodát a cégedben nem egy kampány hozza el és nem sok kampány, hanem a megfelelő sorrendben egymásra épülő kampányok. Ehhez pedig kell egy stratégia, ahogyan ezeket a kampányokat egymásra építed.
- Hány kampány fér bele egy évbe?
- Hogyan legyenek mindig változatosak?
- Mi után mit érdemes felkínálni?
- Mit tegyél, hogy a vásárló ne nyomulásnak, hanem logikus folytatásnak érezze a következő ajánlatodat?
- Mit kínálj annak, aki eddig mindenre nemet mondott?
- Ha van egy jó kampánystratégiád, azzal nem csak egyszer jutsz nagy bevételhez, hanem folyamatosan biztosítod a cégedben a bevételt. Ebből a részből megtanulhatod, hogyan csináld!
A Nagy Kampány 2.0 Tréningcsomag 15 leckét tartalmaz hanganyagokat, letölthető pdf-eket és videókat, értéke br. 29.900 Ft, azonban, ha május 23-án kedden éjfélig az Érdeklődőszerzés Hatékonyan Tréninggel együtt jelentkezel rá, a kettő együtt br. 49.800 Ft helyett csak br. 29.900 Forintba kerül! A Nagy Kampány 2.0 tréning anyagát szintén online érheted majd el.
(a termék előző 30 napi átlagára: Érdeklődőszerzés Hatékonyan + Nagy Kampány Tréning csomag br. 49.800 Ft)
Szóval, melyiket szeretnéd? |
- 5 hetes online tréning
- 15 gyakorlatias lecke
- 1 éves hozzáférés a leckékhez
- 1 éves kérdezési lehetőség a tréning zárt oldalán
- A tananyagokat le is töltheted
- AJÁNDÉK! 7 napos vevőszerző kampány felépítése
- AJÁNDÉK! Miért ő az első és én miért nem?
- AJÁNDÉK! Instagram vevőszerző kampány felépítése
- 5+5 hetes online tréning
- 30 gyakorlatias lecke
- 1 éves hozzáférés a leckékhez
- 1 éves kérdezési lehetőség a tréning zárt oldalán
- A tananyagokat le is töltheted
- AJÁNDÉK! 7 napos vevőszerző kampány felépítése
- AJÁNDÉK! Miért ő az első és én miért nem?
- AJÁNDÉK! Instagram vevőszerző kampány felépítése
- AJÁNDÉK! A látogatók típusai és melyiknek hogyan adj el?
- 5 hetes online tréning
- 15 gyakorlatias lecke
- 1 éves hozzáférés a leckékhez
- 1 éves kérdezési lehetőség a tréning zárt oldalán
- A tananyagokat le is töltheted
- AJÁNDÉK! 7 napos vevőszerző kampány felépítése
- AJÁNDÉK! Miért ő az első és én miért nem?
- AJÁNDÉK! Instagram vevőszerző kampány felépítése
AJÁNDÉKOK, csak május 23-ig! |
AJÁNDÉK #1 A látogatók típusai és melyiknek hogyan adj el

Ez az ajándék anyag nem csak kampányaihoz fog jól jönni, hanem minden marketing tevékenységedhez:
1. A honlapodon/webáruházadban: A honlapodon többféle látogató fordul meg. Van, aki ismeri már márkádat és régóta követ, van, aki már vásárolt is tőled és vannak, akik még csak mostanában találkoztak a vállalkozásoddal és semmit nem tudnak róla. Mindegyiküket más-más elemek győzik meg.
2. A hirdetéseidben: mostantól tudni fogod milyen érvekkel milyen célcsoportot tudsz meggyőzni.
3. A közösségi média posztjaidban: ha szeretnél sok kattintást és hatást elérni, ezzel a tudással sokkal hatásosabb bejegyzéseket írhatsz, amik felkeltik az emberek figyelmét és örökre bevésik a fejükbe a márkádat.
Az ajándék anyag segít megismerni az oldaladra látogatók típusait, elmondom melyik típus mire kíváncsi, mit szeretne tudni, mi győzi meg, milyen szövegekkel és melyik landing page elemmel tudsz rá hatással lenni.
Ha szeretnél hatékonyan értékesíteni, ez az ajándék tananyag nagy segítségedre lesz.
És nem csak a landing page-ed elkészítésében, hanem a hírlevelek megírásában, a Facebook és Instagram posztoknál, a kampányaid megtervezésében és a hirdetéseidnél is nagy hasznodra lesz.
Ha jelentkezel a tréningre, ajándékba kapod és már rögtön a jelentkezést és a fizetést követően elérheted.
Ezt az ajándékot csak az Érdeklődők és Vevők csomag mellé érheted el.
AJÁNDÉK #2 Lépésről lépésre vevőszerző terv - amivel 7 nap alatt szerezhetsz ügyfeleket

Elakadtál a vevőszerzéssel?
Nem látod át a lépéseket?
Ebben az ajándék anyagban kapsz egy 7 napos részletesen kidolgozott tervet, ami segít az ügyfélszerzésben.
Mit találsz benne?
- Egy részletes feladattervet minden napra részletesen leírt tennivalókkal
- Hirdetésmintákat és beállításokat, amikkel elkezdhetsz sikeresen hirdetni
- Landing page mintát, amivel nem lesz gond az értékesítés
- Facebook és Instagram poszt minta szövegeket, amiket használhatsz
- Ajánlat mintát, amit követve sikeresen állíthatod össze a saját ajánlatodat
- Webinárium mintát, ahogyan felépítheted az élő adásaidat vagy webináriumodat úgy, hogy a végén a résztvevőkből ügyfelek legyenek
- Minden technikai részletet megmutatok, így a megvalósítás nem jelenthet akadályt!
Ha gondot okoz a tervezés és mindig elakadsz a megvalósítással, ezzel a módszerrel simán tudod majd értékesíteni a szolgáltatásodat.
AJÁNDÉK #3 Instagram vevőszerző kampány felépítése

Oké, az emberek követnek, hozzászólnak, lelkesek, de vásárolni is fognak?
Hát persze 🙂
Ha jó kampányokat csinálsz. Azonban nagy macera minden egyes alkalommal kitalálni mi legyen az ajánlat, mit posztolj a kampány alatt, mikor mit tegyél ki. Eddig.
Mert most az Érdeklődőszerzés + Nagy Kampány tréning mellé megkapod ezt az anyagot, ami lépésről lépésre megmutatja, hogyan épüljön fel a kampányod az Instagramon és tervet ad arra is, mikor mit posztolj. Csak követned kell a lépéseket, átírnod a posztokat a saját képedre és már mehet is a kampányolás!
Jó hír: az anyagban található kampányt nem csak az Instagramon, hanem a Facebookon is használhatod.
Érdekel?
Ha most jelentkezel, ezt is elviheted!
(az ajándékot megrendelés és fizetés után a zárt oldalról töltheted majd le)
AJÁNDÉK #4 Miért ő az első és én miért nem?

Te is álldogáltál már a fejedet vakarva és azt elemezgetve vajon egy-egy versenytársad oldalai miért érnek el olyan jó eredményt a keresőben?
Vagy gondolkodtál azon, hogyan lehet, hogy az ő Facebook vagy Instagram posztjaik folyton sok lájkot, reakciót és megosztást hoznak, a tieid meg miért nem?
Vajon hogyan csinálják?
Mitől lehet egy-egy gyengébb, kevésbé tartalmas poszt folyton a kereső tetején, miközben a te sokkal jobb írásod a találati lista futottak még kategóriájában csücsül?
Hogyan lehet, hogy a tiédnél gyengébb posztok, tartalmak virálisan terjednek?
Ebben az ajándék anyagban mutatok néhány olyan elemzési eszközt, amivel megtudhatod:
- mi áll egy-egy a keresőben jó eredményt elérő tartalom hátterében, mit tett meg a másik cikk írója, amit te esetleg nem,
- miért érnek el egyes közösségi média oldalak, csoportok, profilok posztjaid jobb eredményeket, mint a tieid,
- mit tanulhatsz a versenytársaidtól, hova érdemes regisztrálnod, jelentkezned, ahol esetleg még nem vagy ott,
- olyan piackutatási módszereket mutatok, amikkel megtudhatod, mit csinálnak mások a piacodon és megtudhatod azt is
- hogyan tanuld meg okosan használni a marketingedben azokat az adatokat, amiket találtál.
Javítani szeretnél az eredményeiden? Szeretnél elérhetőbb lenni? Ez az ajándék anyag ebben segít majd.
Ha jelentkezel a tréningre, ajándékba kapod ezt az anyagot is, amit jelentkezés és fizetés után azonnal megnézhetsz a zárt oldalon.
Rengeteg érdeklődő -> Sok-sok új vevő
Egy különleges egyszeri ajánlat -10.000 Ft kedvezménnyel és sok-sok ajándékkal csak május 23-ig!
A jelentkezés végetér:
Jelentkezz most! |
Jelentkezés és fizetés után azonnal megadjuk neked a tréning online zárt felületének elérését. Fizetésre átutalással, postai rózsaszín csekken, bankkártyával vagy Paypalon van lehetőség, a fizetési határidő 8 nap. Megrendelés után azonnal automatikusan küldjük számodra a fizetéshez szükséges adatokat és a proforma számlát. Jelentkezni legkésőbb május 23-án kedden éjfélig lehet.
Melyik ajánlatot választod?
Nagy Kampány 2.0 Tréning
15 lecke (br. 24.900 Ft helyett br. 19.900 Ft)
(ha a gomb valami miatt nem működne, használd ezt a linket a jelentkezéshez)
Mindent viszek!
Érdeklődőszerzés Hatékonyan + Nagy Kampány 2.0 Tréning
15+15 lecke (br. 49.800 Ft helyett br. 29.900 Ft)
(ha a gomb valami miatt nem működne, használd ezt a linket a jelentkezéshez)

Ez a legjobb ajánlat!
Érdeklődőszerzés Hatékonyan
15 lecke (br. 19.900 Ft)
(ha a gomb valami miatt nem működne, használd ezt a linket a jelentkezéshez)
Klikk a gombra és már le is foglaltad a helyed a tréningre! Fizetésre bankkártyával, Paypalon vagy átutalással tudsz, amint a befizetésed megérkezett, elküldjük a zárt oldal elérhetőségét. Megrendeléseket külföldről is elfogadunk, ez nem lehet akadály.
Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 vagy írj ránk messengeren!