A Gazdagmami.hu bemutatja:

Zseniális Email Marketing Online Tréning

Legyen sokkal több ügyfeled, mint valaha - sokkal hatékonyabban!

A jelentkezés végetér:

Sok-sok vevőd lehet. Állandó közösségi média jelenlét nélkül. Folyamatos posztolgatás nélkül. Akkor is, amikor éppen szabadságon vagy. Hogyan?

Email marketinggel. Ez az a "titkos" eszköz, amivel a régóta piacon levők is folyamatosan szerzik az új vevőket, mégis sok induló vállalkozó egyáltalán nem használja, mert bonyolultnak és hatástalannak tűnik. Pedig nem az. Most te is megtanulhatod, hogyan használd.

Te is azért indítottál vállalkozást, hogy szabadabb lehess, passzív jövedelemhez juss, megvalósíthasd az álmaidat?

Ezzel szemben most rengeteg idődet elveszi a sokféle marketing eszközöd kezelése, a közösségi média, a Facebook csoportok, az üzenetekre való válaszolgatás, a hirdetések, miközben úgy érzed, csak lassan haladsz előre?

Eközben van egy olyan marketing eszköz, amit minden korosztály használ, amivel mindenkit el tudsz érni és amiről minden komoly felmérés kimutatta, hogy a legjobban megtérülő marketing csatorna. Ez pedig az email marketing.

Miért kéne foglalkoznod vele?

(1) FÜGGETLEN LEHETSZ: hónapok óta attól zeng a sajtó, hogy előbb-utóbb szabályozni fogják a közösségi felületeket, de sokan szembesülnek azzal is, hogy kitiltja őket a felület, 1-2 napos kitiltásos büntetést kapnak vagy feltörik a fiókjukat és ezért napokig (vagy akár soha többé) nem férnek hozzá a rengeteg munkával (és pénzzel) felépített követőtáburokhoz. De még ha ez el is kerül téged: ha a Facebook vagy az Instagram pár órára leáll, az is mérhető bevételkiesést okozhat neked egy kampány közepén.
Ezzel szemben az email marketinggel (a szabályok betartásával) teljesen független lehetsz, akkor éred el az olvasóidat az ajánlataiddal, a tartalmaiddal, amikor csak szeretnéd.

(2) A LISTA A VÁLLALKOZÁSOD LEGNAGYOBB ÉRTÉKE: ha van listád az érdeklődőidről, az ügyfeleidről, bármikor el tudod érni őket újra meg újra, a lista birtokában akár a nulláról újraindíthatod a vállalkozásodat, ha pedig bevételre van szükséged, csak ki kell küldened egy email kampányt. Nem függsz az algoritmusok "kegyeitől", nem kell pénzt költened hirdetésekre ahhoz, hogy bevételed legyen.

(3) VÉGRE RENDSZER LESZ A MARKETINGEDBEN! A legtöbb induló vállalkozás marketingtevékenysége enyhénszólva kaotikus és ez nem baj 🙂 , azonban a többségnek még évekkel később is úgy marad. Egy email marketing rendszer segít megbízható stabil lábat adni a vevőszerzésednek, amit átlátsz és amire mindig számíthatsz, ezzel pedig rengeteg időt takarítasz meg.

(4) TELJESEN AUTOMATIZÁLHATÓ: Ha egyszer összeállítottál egy rendszert, utána már csak azon kell dolgoznod, hogy mindig legyenek benne új érdeklődők, a vevőszerzést a rendszer végzi helyetted.

(5) A LEGHATÉKONYABB: Tudtad, hogy 5x nagyobb az esélye, hogy egy hírlevélfeliratkozódból vásárló lesz, mint egy Facebook követőből? A régi vevőidet pedig könnyen megtarthatod és újra meg újra eladhatsz nekik email marketinggel - ezt semmilyen más eszközzel nem tudnád ilyen egyszerűen megcsinálni.

Jól hangzik, de...

Pár napja megkérdeztem az Instagram követőimet, vajon használnak-e email marketinget, az eredmény megdöbbentő volt:

Bizony nagyon kevesen használnak. És miért? (mert ezt is megkérdeztem)

"Én sem olvasok hírleveleket és nem vásárolok belőlük soha" - mondták többen. Alapszabály a marketingben: soha ne magadból indulj ki! Attól, hogy nem nézed pl. a Youtube-ot, cégek milliói adják el a termékeiket sikeresen Youtube reklámokkal. Attól, hogy te soha nem nézed meg a szupermarketek szórólapjait, mások megnézik és azalapján döntik el, hol fognak bevásárolni. Az email marketing sikeresen működő és a legnagyobb cégek által is használt marketing eszköz (még a Youtube is küld email értesítőt az általad bekövetett csatornákról és a Facebook is emailben próbál visszacsalogatni az oldalra, ha mostanában nem jelentkeztél be - nem véletlenül: mert működik). Az email marketing nem kéretlen levélküldés, hanem kapcsolattartás azokkal, akik kérték, hogy küldj nekik emailt. Remek módja annak, hogy:

  1. Eladj a régi ügyfeleidnek, megtartsd őket, hogy újra meg újra nálad vásároljanak.
  2. Új érdeklődőket szerezz és ügyféllé tedd őket.

Megteheted ezt ingyenesen organikus közösségi média forgalommal is (bizonytalan, az algoritmusoktól fog függeni az eredmény) vagy hirdetésekkel (sok pénzért, nagy reklámzajban) vagy választhatod a filléres (kisebb listánál ingyenes, nagyobbnál mérettől függően havi pár ezer Forintos) megoldást, az email marketinget.

Miért nem használnak ezen kívül email marketinget a vállalkozók? (a mi felmérésünk alapján)

79% fél a GDPR-től Közkeletű félreértés, hogy a GDPR-el és az adatvédelemmel csak az email marketingezőknek kell foglalkoznia. Valójában minden cégnek kell foglalkoznia vele, aki adatokat kezel (pl. ha egy ügyfeled bejelentkezik hozzád telefonon és beírod a nevét a naptárba, az is adatkezelés). A szabályoknak megfelelő feliratkozó űrlap, az adatok megfelelő kezelése egyáltalán nem ördöngösség, ráadásul mára (3 évvel a törvény bevezetése után) már rengeteg tapasztalat van arról, hogyan lehet megfelelően csinálni.

68% túl bonyolultnak találja Sokan azt hiszik, a Facebook és az Instagram használata egyszerű, míg az email marketing szoftvereké nehéz. Egyáltalán nem nehezebb. Ha képes vagy a közösségi média posztjaidat elkészíteni vagy egy hirdetést elindítani, ezt is meg tudod tanulni.

Kinek érdemes belevágnia az email marketingbe?

  1. Aki most kezdi a vállalkozását és rögtön az egyik leghatékonyabb marketing eszközt szeretné elkezdeni használni.
  2. Mindenkinek, aki szeretne hatékonyan, kényelmesen, automatizáltan eladni.
  3. Akinek fontos, hogy a régi ügyfelei visszatérjenek és újra meg újra nála vásároljanak.
  4. Ha minden nap szeretnél új vásárlókat szerezni anélkül, hogy minden nap új posztokat kellene kitalálnod, megszerkesztened.
  5. Ha úgy érzed, káosz a marketinged és szeretnéd rendszerbe foglalni, automatizálni.
  6. Mindenkinek, aki szeretné átélni milyen az, amikor egy 1-2 óra munkával előre megírt és beidőzített kampány nyomán dőlnek az ügyfelek (és ezt az eredményt bármikor megismételheti vagy akár automatizálhatja is)

Miért használom én a fentieken túl? Mert innen jön a vásárlóink 92%-a. Az a hírlevélrendszer, amit 2007-ben felépítettem a mai napig működik, hihetetlen biztonságérzetet ad az, hogy bármi történik, folyamatosan minden nap vannak vásárlók innen akkor is, ha éppen nincs akció vagy szabadságon vagyok. Őszintén: azért kezdtem el vállalkozni, hogy szabad legyek és az email marketing pont ezt biztosítja a számomra.

Ezért döntöttem úgy, hogy most először mindent, amit tudok az email marketingről 14 év után, átadok nektek is ezen a tréningen:

Zseniális Email Marketing Online Tréning

Mit tanulhatsz pontosan ezen a tréningen?

A Zseniális Email Marketing Online Tréning egy 4+2 hetes tréning, amelynek során az első 4 hétben megtanulhatod az email marketing stratégiáját és megírhatod a leveleidet, a második 2 hétben a Mesterkurzuson pedig elsajátíthatod a technikai részleteket is (a mesterkurzuson való részvétel opcionális)

1. hét Megtervezzük az email marketing stratégiádat és a rendszeredet!

Az email marketing egyáltalán nem bonyolult, ezen a héten mindent megértesz majd vele kapcsolatban és a hétvégére tudni fogod, hogyan építsd fel a saját rendszeredet, milyen leveleket írj meg és mire figyelj oda a beállítás során.

Amiről szó lesz:

  • Milyen email marketing stratégiák lehetnek és melyiket válaszd?
  • Hogyan nézhet ki egy email marketing rendszer?
  • Milyen egyszerűbb rendszerek léteznek, amiket gyorsan megvalósíthatsz?
  • Mit kell tudnod az automatizálásról, mire figyelj oda?
  • Milyen időzítési lehetőségek vannak és hogyan befolyásolja ez a kampányaidat?
  • A saját rendszered megtervezése: milyen célközönségeket válassz, pontosan milyen sorozatokra van szükséged, milyen leveleket írj meg.

2. hét Automatizált sorozatok elkészítése

Az automata levelek azok, amik felmelegítik az érdeklődőket, kiszűrik azokat, akik egy kampányban jó eséllyel vásárolni fognak és előkészítik a terepet a vásárláshoz. Ennek a hétnek a végére megírod majd az összes automata sorozatban szereplő leveledet.

Megnézzük majd:

  • Milyen típusú automata levelek vannak egy sorozatban?
  • Melyiket hogyan írd meg? Mire figyelj a szerkesztésnél, hogy a leveleid jól olvashatóak legyenek?
  • Hogyan írj változatosan és érdekesen?
  • Milyen tárgymezőket használj az automata leveleidnél?
  • Mit tegyél, hogy aktív maradjon a listád, jó arányban nyissák meg a következő leveleidet is?
  • Kapsz rengeteg levélmintát és sablont, amiből elkészítheted a saját érdekes, olvasmányos és hatékony leveleidet.

 

3. hét Írd meg a hírlevél kampányodat!

Ezen a héten összeállítjuk a hírlevél kampányodat és meg is írjuk a kapcsolódó leveleket. Ezek azok a levelek, amik sorra hozzák majd az új vásárlókat neked.

Amiről szó lesz:

  • Milyen levelek lehetnek egy kampányban?
  • Hogyan tedd őket sorba, hogy hatékony kampány legyen belőlük?
  • Milyen tárgymezőket használj, hogy minél többen nyissák meg az értékesítési célú leveleidet is?
  • Leiratkozók helyett vásárlók: hogyan csökkentsd a leiratkozók számát a kampányban?
  • A nem túl nyomulós kampány: Hogyan írj olyan érdekes és informatív kampányleveleket, aminél nem azt mondja az olvasó, hogy "na, már megint", hanem inkább azt, hogy "jaj, de jó!"
  • Hogyan adj el egyetlen jól megírt levéllel? (ha gyorsan szeretnél új vevőket: mutatok egy levélformulát, amivel azonnal megmozgathatod az olvasótáborodat)

4. hét Az email marketing legjobb része: Hogyan adj el annak, akinek tényleg szüksége van rá?

Ez lesz a tréning legizgalmasabb hete. Most ugyanis megmutatom, hogyan tudd meg, kinek lenne szüksége éppen a termékedre és érd el őket egyedi ajánlatokkal és most lesz szó arról is, hogyan tartsd meg az ügyfeleidet hírlevelekkel.

Amit megtudhatsz:

  • Milyen célcsoportokat állíthatsz be az email marketing rendszerekben?
  • Egyszerű szegmentálási stratégiák kezdőknek, amiket könnyű átlátni és megvalósítani
  • Csak egyszer írod meg, mégis mindenkinél más: hogyan lesz egy hírlevél egyedi?
  • Ügyfélmegtartás: Hogyan tartsd meg az ügyfeleidet email marketinggel?
  • Az ügyfélmegtartó levelek típusai: Milyen leveleket küldhetsz és hogyan írd meg őket?
  • Szegmentált kampányok tervezése és megírása (sok mintalevelet mutatok, hogy gyorsan meg tudd írni)

Email Marketing Megvalósítás Mesterkurzus (Listamester + WordPress)

A 4 hetes stratégiai és szövegíró online tréning után még résztvehetsz egy 2 hetes technikai megvalósító tréningen is. Ezt azoknak ajánlom, akik szeretnék a Listamester hírlevélküldőt használni. A mesterkurzus során az első 4 hétben megtervezett email marketing rendszeredet tudod majd elkészíteni.

5. hét Érdeklődőszerzés, csali beállítása

Ezen a héten:

  • megmutatom, hogyan hozz létre csoportokat a Listamesterben,
  • elkészítjük a feliratkozó oldaladat és beállítjuk az űrlapot
  • megírjuk a köszönő és letöltő oldalak szövegét,
  • feltesszük a rendszerbe és időzítjük az előre megírt automata hírlevélsorozatodat és kampányaidat.

6. hét Szűrők és további haladó beállítások használata

Ezen a héten megmutatok egy csomó haladó szintű technikát, amiknek a segítségével:

  • szűrni tudsz a célcsoportjaid között,
  • profin tudod kezelni az ügyfeleidet,
  • megmozgathatod és vásárlásra bírhatod az inaktív, semmire sem reagáló feliratkozókat,
  • egyedi ajánlatokat küldhetsz,
  • és megmutatom azt is, hogyan elemezd a statisztikáidat, töröld ki a rosszul beállított időzítéseket és más nehezen megtalálható funkciókat.

A hét végére rutinosan használod majd a Listamestert és nem okoz majd gondot, mit hol találsz, mit hogyan állíts be.

Hogyan is fog kinézni ez a tréning?

A Zseniális Email Marketing egy online tréning.

A tananyagokat (pdf, mp3 és sok-sok videó) egy zárt online felületen érheted majd el, amihez hozzáférést jelentkezés és fizetés után kapsz majd.

Ha nem érsz rá vagy lemaradsz közben, akkor sem történik semmi, mert a leckéket utólag is visszanézheted és a teljes tanfolyami felületet minden tananyaggal együtt a tréninget követően 1 éven át bármikor elérheted.

Ha offline tanulnál, a leckéket le is töltheted, kimásolhatod telefonra, tabletre, laptopra is, így bárhol, bármikor tanulhatsz, amikor időd engedi.

A tréning során mindent részletesen megmutatok videókon keresztül is, így nem utólag kell kitalálnod, hogy amit tanultál, azt hogyan is kell megcsinálni.

Az online tréning ideje alatt végig tudsz kérdezni is a zárt oldalon. Megoszthatod, ha valamiben elakadtál, megkérdezheted melyik megoldás való neked: segítek!

A 4+2 hetes tréningen való résztvétel ára most január 11-ig br. 39.900 Ft helyett mindössze br. 29.900 Ft, ha csak a 4 hetes alaptréningre jönnél, a részvétel br. 19.900 Forintba kerül.

  • Ha most indultál

    és szeretnéd rögtön a leghatékonyabb online marketing eszközt használni.

  • Ha már régóta halogatod az email marketinget

    és most végre belekezdenél.

  • Ha szeretnél több lábon állni a marketingedben

    és ehhez keresel egy olyan eszközt, ami akkor is működőképes lesz, amikor a most trendi felületek már rég kimentek a divatból (sok minden bezárhat, megszűnhet, de a listád örökre megmarad)

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi a különbség az alaptréning és a mesterkurzus között? +

Az alaptréningen megtanuljuk az email marketing stratégiáját, a rendszer összeállításának logikáját és lehetőségeit, valamint megírjuk a leveleket. A mesterkurzuson pedig összeállítjuk a rendszert Listamester és WordPress segítségével, ezért ezt annak javaslom, aki Listamestert használ vagy szeretne használni.

Kinek ajánlod csak az alaptréninget és kinek a teljes kurzust? +

Csak az alaptréningre jelentkezni annak javasolt, akinek vagy már van meglevő hírlevélrendszere, amit használ (pl. MailerLite vagy Mailchimp), de szeretné kihozni belőle a maximumot és megírni a hírleveleit.

Illetve annak, aki még nem döntött milyen hírlevélküldőt használna és most egyelőre csak át akarja látni az email marketing lehetőségeit, megtervezni a rendszerét és megírni a leveleit, de még nem akarja beállítani a rendszerét.

Interaktív lesz? Lehet majd kérdezni? +

Az online tréning ideje alatt végig tudsz kérdezni tőlem. Megmutathatod a megírt szövegeidet és segítek, ha elakadsz a megvalósítás során.

Szövegeket is írunk majd? +

Igen, a 2-4. héten elsősorban a hírlevelek megírásával foglalkozunk majd.

Még nincs honlapom, sem saját domainnevem, tárhelyem? Így is részt tudok venni? +

Igen, lesz szó arról is, hogy ha nincs honlapod, webáruházad vagy ingyenes helyeken vannak a tartalmaid, akkor hogyan érhetsz el nagyobb láthatóságot a keresőben és több látogatót a tartalmaidon.

Élő adások is lesznek? +

Itt nem lesznek élő adások, minden héten 3x reggel felkerül az új anyag és akkor nézheted meg őket, amikor ráérsz.

Csak elmélet lesz és ötleteket kapunk, vagy meg is mutatod, hogyan kell megvalósítani őket? +

Ahogyan a Gazdagmami tréningeken megszokhattad itt sem csak elmondom mit kéne csinálni, aztán azt tanácsolom, hogy add ki valakinek, hanem részletesen megmutatom, melyik ötletet, technikát hogyan valósítsd meg. Egy csomó szövegmintát, tárgysorötletet mutatok majd, aminek a segítségével megírhatod a saját leveleidet.

Milyen fizetési módok vannak? +

Fizetésre átutalással, bankkártyával vagy Paypal-en van lehetőség, ezt megrendeléskor a számlázási adatok megadása után tudod majd kiválasztani.

Külföldről is jelentkezhetek? +

Természetesen, mivel ez online tanfolyam, tehát nem postázunk semmit, a világ bármely pontjáról résztvehetsz, ez nem lehet akadály 🙂

Mi történik a megrendelés után? +

Miután kitöltötted a megrendelő űrlapot és elküldted a megrendelésedet, hamarosan megkapod tőlünk a visszaigazolást és a számlát. Ha kérdéseid merülnének fel, vagy nem értesz valamit, írj nyugodtan ügyfélszolgálatunknak a megrendeles@gazdagmami.hu címre!

AJÁNDÉK #1

Ebben az ajándék anyagban részletes gyakorlati útmutató és checklistát adok neked, hogy a hírleveleid, valamint az email marketinged minden részlete (csali, feliratkozó oldal stb.) minden tekintetben meg tudjon felelni a GDPR (Általános adatvédelmi rendelet, hivatalosan Az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendelete) szabályozásának.

  • Milyen csali szabályos és mi nem az?
  • Mire figyelj oda a feliratkozó oldalon? Hogyan fogalmazd meg a szöveget?
  • Milyen adatokat kérhetsz be és tárolhatsz, mire figyelj oda?
  • Pontosan mikre kell odafigyelned a leveleidben, milyen a szabályos leiratkozási lehetőség és mi nem számít annak?
  • Kinek küldhetsz reklámtartalmú levelet és kinek nem?
  • Minek kell szerepelnie az adatvédelmi szabályzatodban? (mutatok egy mintát és hozzá egy magyarázatot is)

Az ajándékot a tréning zárt oldalán találhatod.

AJÁNDÉK #2

 

A Zseniális Email Marketing Online Tréningen összeállítod majd a hírlevélsorozataidat, megírod a kampányodat, de honnan töltsd fel a listádat? Hogyan érd el, hogy az emberek feliratkozzanak a hírleveledre? Mit tegyél, hogy folyamatosan érkezzenek a feliratkozók, akiknek aztán ki tudod küldeni majd a leveleket? Ebben szeretnék neked segíteni ezzel az ajándék tananyaggal.

Mit tudsz majd meg belőle?

  • Milyen felületeken érdemes feliratkozókat szerezned?
  • Feliratkozók Facebook oldalról és csoportból: milyen posztokkal és ötletekkel terelheted a követőidet a hírleveled felé?
  • Feliratkozószerzés az Instagramon: szuper ötletek, ahogyan új feliratkozókat szerezhetesz az Instagramról
  • Feliratkozószerző felületek és ötletek a honlapodon, hogy aki bemegy a honlapodra, az fel is iratkozzon
  • Érdeklődőszerzés hirdetésekkel: hogyan csináld okosan és olcsón?

Az ajándékot a tréning zárt oldalán találod majd miután jelentkeztél.

JANUÁR 11-ig br. 39.900 Ft helyett br. 29.900 Ft!

JELENTKEZZ MOST!

Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed a tréningre!
Fizetni bankkártyával, Paypallal vagy átutalással tudsz, a fizetési határidő 8 nap. Amint a befizetésed megérkezett,
elküldjük neked a hozzáférést a tréninghez.

Melyiket választod?

Mindent tudni akarok!
Zseniális Email Marketing Alaptréning + Mesterkurzus (4+2 hét)

(br. 29.900 Ft)


3paypal3visamastercard-1
(ha a gomb valami miatt nem működne ide kattintva is tudsz jelentkezni

Megtanulom az alapokat
Zseniális Email Marketing Alaptréning (4 hét)

(br. 19.900 Ft)


3paypal3visamastercard-1
(ha a gomb valami miatt nem működne ide kattintva is tudsz jelentkezni

Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami