A vállalkozásod halálra van ítélve, ha erre a 2 dologra nem figyelsz oda:

Mire? Az árazásra és az üzleti modelledre.

Magasabb adók, drágább termékek, emelkedő árak. Ezt valahogy ki kéne termelned a vállalkozásodból. De hogyan?

Emelj árat? A hírekben mindenhol arról olvashatsz, hogy árat kell emelni. De nem ilyen egyszerű a megoldás.

De mi van, ha a vevők zsebében kevesebb a pénz? Mi van, ha az eddigi vevőid nem tudják megfizetni a magasabb árakat? Mi van, ha nem találsz új vevőket?

Az alacsony ár sem segít: ha alacsonyak az áraid, hiába van sok vevőd, nem marad profitod, amiből fejlődhetne a vállalkozásod.

Ha pedig túl egyszerű az üzleti modelled, egy kisebb változás is felboríthatja, amit addig felépítettél.

Most akkor melyik legyen? Alacsony ár vagy magas?

Valójában rossz a kérdés.

A megoldás nem az, hogy az eddigi árakon emelsz vagy csökkentesz, hanem az, hogy átalakítod az ajánlataidat, válságállóvá teszed az üzleti modelledet.

Hogyan? Ebben szeretnék most segíteni neked.

Tele van az éléskamra, mégis sok vállalkozás éhezik, mert nem találják a kulcsot. Mi lehet az?

Sok vállalkozás eddig is épp csak megélt a tevékenységéből és most, hogy minden költségük megnő, sokan azon gondolkodnak, abba kéne hagyni az egészet. Pedig van kiút ebből (még válságban is)

Miért van ez? Mit tudsz tenni, hogy az "elvagyunk valahogy" helyett kihozd a cégedből az "aranyat"? Azt, ami ott van benne és csak arra vár, hogy kibányászd?

Számos vállalkozás üzleti modellje nagyon egyszerű: előállítanak egy terméket vagy szolgáltatást és azt értékesítik. A kérdésük az szokott lenni, milyen áron adják azt, a profitjukat pedig az határozza meg, milyen árrést szabtak meg a költségeik és a kiadásaik között. Kezdő vállalkozóként ezért a legfontosabb kérdés az: Hogyan szabjam meg az áraimat?

Ahhoz azonban, hogy a vállalkozás ne csak evickéljen, hanem növekedjen is, egészen új stratégiára van szükség.

A legtöbben azt hiszik:

  • a növekedés drága, sokat kell hozzá befektetni, reklámra költeni, eszközökre költeni, új munkatársakat felvenni,
  • nem szükséges, elég az a kicsi, ami éppen van, így is meg lehet élni valahogy,
  • csak úgy lehetséges, ha rengeteget dolgozol és széthajtod magad

Ha így gondolod, tévedsz.

A valódi növekedés alapja:

#1 A megfelelő ÜZLETI MODELL, az ahogyan megteremted a céged bevételeit, kialakítod az árakat, megtervezed a profitot,

#2 A megfelelő MARKETING RENDSZER, az ahogyan szervezed a marketingedet, hogy folyamatosan, kiszámíthatóan, rendszeresen legyenek vevőid, kalkulálhatóak legyenek a bevételeid és tervezhető legyen a növekedésed is.

Ha ezeket megtervezed és megteremted, anélkül tudsz növekedést elérni, hogy az drága és időigényes lenne.

Hogyan fogj neki? Ezt tanulhatod meg az Árazás és Üzleti modell tréningcsomagból!

Mit tanulhatsz meg a tananyagból?

1. modul: ÁRAZÁS

  • Hogyan szabd meg az áraidat? Sok kezdő vállalkozó a piac sajátosságaiból, a vevők pénztárcájából indul ki. Hogyan számolj úgy, hogy meg is érje?
  • Termékpiramis és vevőpiramis: hogyan szerezz több vevőt magasabb árakkal?
  • Hogyan árazd a szolgáltatásodat? Órabér? Csomagajánlat? Mit tegyél, ha az idődet kell eladnod? (hogy időd is maradjon és a pénzednél is legyél)
  • Milyen az ellenállhatatlan ajánlat, amitől kedvet kap a vevő a vásárláshoz? Milyen az az ajánlat, ahol a vevő már nem az árcédulát nézi, hanem az értéket, amit a terméked/szolgáltatásod ad: Hogyan adj ilyen ajánlatot?
  • Árverseny van a piacodon? Hogyan szabadulhatsz meg tőle?
  • "Ha olcsó vagyok sok vevőm lesz..." Miért nem igaz ez a mítosz és hogyan szabadulj meg tőle?
  • Mit tegyél, ha a konkurensed csökkenti az árait?
  • Milyen termék az, amit olcsón adhatsz és mi az, amit csak drágán érdemes?
  • Összehasonlíthatóak az áraid? Ezt a 3 dolgot tedd meg, hogy ne a táblázatok és árösszehasonlító oldalak alapján válasszanak téged (és megmutatom azt a néhány esetet, amikor és ahogyan érdemes fentlenned az árösszehasonlító oldalakon is)

2. modul: ÜZLETI MODELL

  • Amit most csinálsz, azzal csak a cseresznyét eszed le a tortán található habról: Mit tegyél, hogy tiéd legyen a hab és a torta is? Profitnövelő megoldások, amiknek a révén ugyanabból a tevékenységből vehetsz ki többet, amit már most is csinálsz
  • Milyen üzleti modellek vannak, hogyan tervezd meg a sajátodat?
  • A növekedés stratégiája: megmutatom a növekedés 5-féle módját és megnézzük, melyik való a te vállalkozásodnak, a te tevékenységedhez
  • Hogyan finanszírozhatod a növekedést? Milyen kockázatok vannak (nem hallgatjuk el ezt sem), és hogyan tudod mérsékelni őket?
  • Hatékonyág: a növekedés nem jár szükségszerűen azzal, hogy beleszakadsz, mutatok néhány módszert, amivel időhatékonyan tudod megoldani
  • Még csak másodállásban vállalkozol? Nagyon kicsi a bevételed? Megnézzük, hogyan lehet főállás belőle!
  • Nem tudod, mekkora lehetőség van a vállalkozásodban? Megmutatok 2 módszert, amivel meg lehet nézni, hova növekedhet a céged.
  • Megakadt a céged a növekedésben? Egy modell, ami segít elemezni miért és egy terv, ami segít újra a felszállópályára állítani a vállalkozásodat
  • Vagy több vevőt kell szerezned vagy magasabb profitra szert tenned: Mit tegyél, hogy mind a kettő teljesüljön?
  • Apró változtatások, amiket meglépve hosszú távon jelentősen növekedhet a bevételed - Miután megtudod mik azok, a fejedet fogod majd, miért nem csináltad eddig!
  • Matek: Hogyan számold ki milyen eredményekhez milyen bevételt kéne elérned, és ahhoz milyen számokat kéne produkálnod? Ha ezt egyszer megtanulod, sokkal könnyebben megy majd a tervezés
  • Gondolkodj úgy, mint a nagyok! Stratégiák, amiket érdemes egy kis cégnek a nagyoktól ellesnie, ha a növekedés a célja.

Kinek való ez a tréning?

KEZDŐKNEK: ha még csak most indítanád a vállalkozásukat és nem tudjod, mi alapján árazd be a termékeidet/szolgáltatásaidat, ha szeretnéd előre tudni milyen lehetőségeid vannak, hányféle módon kereshetsz pénzt a tevékenységeddel, hova fejlődhet majd a vállalkozásod, miből lesz a profitod és megtervezni az üzleti modelljüket.

HALADÓKNAK: ha már vállalkozol, de úgy érzed, a mostaninál sokkal többet vehetnél ki a cégedből, de nem tudod, hogyan

HA NÖVEKEDÉSRE VÁGYSZ: ha jól megy a céged, szeretnél növekedni, csak nem tudod, hogyan fogj bele

HA FÉLSZ ÁRAT EMELNI: mert azt hiszed, elveszítenéd a vevőidet, ha árat emelnél, ezért már évek óta nem mertél változtatni

HA NEM MERSZ BEFEKTETNI: félsz attól, hogy a növekedéshez túl sok időre, vagy túl sok pénzre van szükség, ezért nem mersz változtatni.

Ha nem csak az elméletre vagy kíváncsi, hanem a technikai megvalósításra is!

Mit kapsz, ha megrendeled?

  • Az Árazás és Üzleti modell tréning anyagát egy zárt online felületen.
  • A leckék mp3, pdf és mp4 formátumban vannak, így számítógépen is tanulhatsz, de letöltheted mobilra, tabletre is és magaddal viheted utazásra, sportoláshoz. A zárt felületet 1 éven át érheted el, akkor tanulhatsz, amikor ráérsz.
  • Kérdezhetsz is! Gyere be a zárt felületre és 1 éven át bármikor felteheted a kérdéseidet.
  • 24 leckéből álló tudásanyag, a leckék átlagosan 15-20 percesek, pont olyan hosszúak, hogy ha csak kevés időd van egy-egy alkalommal, akkor is legyen módod tanulni.,
  • Feladatokat, gyakorlati útmutatókat, hogy ne csak tanulj, hanem meg is tudd valósítani a hallottakat,
  • Ha még nem vagy tagja a Gazdagmami Ügyfelek Zárt csoportjának, most tag lehetsz Magyarország legnagyobb vállalkozónői közösségében, ahol több, mint 3500 taggal építhetsz kapcsolatot, beszélgethetsz, kérdezhetsz...
  • Különleges ajánlat! Ez a tananyagom eredetileg br. 29.900 Forintba került, de most nagyobb szükség van rá, mint bármikor, ezért úgy döntöttem, a valaha adott legnagyobb kedvezményt adom rá, így a teljes tréning anyagát most augusztus 9-ig br. 29.900 Ft helyett mindössze br. 9900 Forintért teszem elérhetővé.

 

Ha komolyan szeretnél megszabadulni az árversenytől és tartósan növekedőpályára állítani a cégedet, klikk az "Ezt kérem" gombra és máris kezdhetjük...

Az akció lezárul:

Jelentkezz most!

Fizetésre bankkártyával, Paypalon vagy átutalással tudsz, amint a befizetésed megérkezett, elküldjük a tréning zárt oldalának elérhetőségét.

Megrendeléseket külföldről is elfogadunk, ez nem lehet akadály.

Árazás és Üzleti Modell Online tréning
(br. 29.900 Ft helyett br 9900 Ft)


3paypal3visamastercard-1
(ha a gomb valami miatt nem működne, kattints ide a jelentkezéshez)

Jó tanulást, sikeres vállalkozást! 🙂
Vida Ágnes
a Gazdagmami alapítója


Copyright © 2022 Gazdagmami Kft. | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Vagy írj ránk Messengeren: m.me/gazdagmami