Szánj rá egyetlen napot és tudd meg:

  • Hogyan építsd fel és tedd ismertté ajándék márkádat?
  • Hogyan futtasd fel és állítsd növekedési pályára a vállalkozásodat?
  • És ismerd meg, PONTOSAN milyen eszközökkel teheted sikeressé!

A jelentkezés lezárult.

Ismerős?

  • Minőségi és egyedi ajándékokat készítesz, jó ötleteid vannak - vásárlód mégis kevés
  • Látogatják az oldalad, mindenki dicséri a termékeidet, de aztán alig rendel valaki.
  • Egyszer-kétszer már próbáltál hirdetni, de nem hozott túl sok eredményt.
  • Ingadozó a bevételed, amikor szezon van (karácsony vagy esküvők), akkor vannak vevőid, amikor nincs szezon, akkor alig akad valaki.
  • Nagy a verseny a piacodon, nehéz kitűnni.
  • A legtöbb marketing ötlet, amivel próbálkozol, nem túl eredményes, mert más típusú vállalkozásoknak szól.

Ha ezek a problémák ismerősek a számodra, a legjobb helyen jársz!

Összeszedtünk neked azokat a módszereket, amik kifejezetten ajándékkészítőknek segíthetnek és azokat az előadókat, akik tudják, mi a megoldás. Ővelük találkozhatsz majd az AjándéKonfon!

Nézd meg, kik lesznek az előadók >>

Kinek szól?

Kézműves vagy és ajándéktárgyakat készítesz vagy a termékeidet ajándékba is viszik.

Szeretnéd a meglevő tevékenységedet ajándéktárgyak forgalmazásával is kiegészíteni, de nem tudod, hogyan fogj bele.

Webáruházad van, ahol ajándéktárgyakat forgalmazol.

Egyedi ajándékokkal (élmények, megrendelésre készülő ajándékok) foglalkozol és szeretnél több vevőhöz eljutni az ajánlatoddal.

Ugorj 1 nap alatt 1 szintet a kézműves-ajándék vállalkozásodban: Tarts velünk az AjándéKonfon!

Mi az az AjándéKonf?

Nem, nem egy konferencia, amit ajándékba adunk 🙂 Hanem egy olyan rendezvény, amin kifejezetten az ajándékkészítőknek és forgalmazóknak szerveztünk. Miért pont nekik?

  • Mert az ajándék nem "sima" termék, hanem olyasvalami, ami ott van velünk életünk legfontosabb pillanataiban.
  • Mert az ajándékokat nem puszta mohóságból a magunk kedvéért vesszük, hanem azért, hogy örömet szerezzünk vele másoknak.
  • Mert az ajándékok építik az emberi kapcsolatokat.
  • Ajándékkészítőként nem csak tárgyakat állítasz elő, hanem emberi kapcsolatokat teszel jobbá 🙂
  • Forgalmazóként nem csak értékesítesz, hanem jobbá teszed a világot.

És természetesen az ajándéktárgyak marketingje is egészen speciális terület - ezért kell erre egy konferencia 🙂

Miben speciális az ajándékmarketing?

  • Nehezebb megcélozni a célcsoportot, hiszen nem annak adsz el, akinek szüksége van a termékre, hanem annak, aki meg akarja venni neki.
  • Nagyobb a verseny, hiszen rengetegen készítenek ajándéktárgyakat, nyüzsögnek az esküvői, a születésnapi vagy éppen a karácsonyi ajándékok piacán.
  • Ebből a hatalmas reklámzajból pedig csak sok-sok új ötlettel lehet kitűnni.

Szerencsére most itt az AjándéKonf, ami ellát rengeteg új ötlettel és inspirációval. Nem győzöd majd kapkodni a fejed. Tényleg.

Ajándék Trendek: Milyen ajándékot keres 2018-ban a vásárló? Mire harap? Mi varázsolja el? Melyik ünnepre költ a legtöbbet és mit keres pontosan? Mit és hogyan ad át szívesen? Jobb termékeket tudsz készíteni és sokkal hatékonyabban reklámozni, ha ismered ezeket az információkat.

Hatékony stratégiák a közösségi médiában A legtöbben csak kiposztolgatják az ajándékaikat és remélik, hogy pont azok fogják látni, akiknek szüksége van rá. Mi viszont tudunk ennél jobb megoldást is! Az AjándéKonfon megmutatjuk, hogyan marketingezz hatékonyan Facebook csoportokban, használd ki a Messenger botban rejlő lehetőségeket, célozd hatékonyan a hirdetéseidet és a tartalmaidat és milyen Instagram és Pinterest megoldásokkal juthatsz el sokkal-sokkal több vevőhöz.

Így adj el hatékonyan! Számtalan technikai megoldás segíthet, hogy az ajándékozó jobban eligazodjon a kínálatodban, megtalálja a számára megfelelőt, időben értesüljön az akcióidról és kérdezni tudjon, ha elbizonytalanodna. Most összeállítottuk és bemutatjuk neked azokat a megoldásokat, amik ajándékkészítőként kifejezetten neked hasznosak.

Tervezd meg a karácsonyi kampányodat! Nálad is ez az év legerősebb időszaka? Segítünk, milyen ajánlatokkal, milyen hirdetési módszerekkel és milyen stratégiával készülj fel, hogy az idei karácsony minden idők legjobbja legyen a számodra! (a tervezési módszert, amit megtanulsz majd, más nagy szezonális kampányokhoz is használhatod majd)

Egész évben bevétel Hogyan biztosítsd a bevételeid folytonosságát egész évben ötletes, kreatív és hatékony marketing kampányok segítségével?

Érd el azokat, akik pont ajándékot keresnek! Hogyan? Ügyes hirdetési stratégiák segítségével! Az AjándéKonfon megtanulhatod, milyen tartalommarketinggel és milyen Google Ads és Facebook hirdetés praktikákkal juthatsz el pontosabban a célcsoportodhoz.

Mákgubó - Panyi Zsuzsi
Panyi Zsuzsi ragyogó színű üvegékszereivel vált ismertté. Vállalkozását négy kisgyereke mellett építette fel és vezeti sikeresen, közben még online marketing diplomát is szerzett. Most tanulhatsz tőle! A Mákgubóval iparművész, kézműves és alkotó nőknek mutatja meg, hogyan menedzseljék önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

Miről beszél az AjándéKonfon?
Az ajándékok készítői, forgalmazói számára a karácsonyi időszak kész káosz, hacsak nem tudják, hogyan tervezzék meg ezt az időszakot. Panyi Zsuzsi előadásában abban segít majd hogyan készüljünk a karácsonyra logisztikailag a termék tervezéstől a gyártáson át a kampánykivitelezésig.

Orosz Milán - RM Ékszer

Az RM Ékszer az egyik legnagyobb hazai kézműves webáruház (www.rmekszer.hu), ami több mint 20 ékszerkészítőt fog össze. a cégben az alkotók egymást inspirálva dolgoznak. Évi több, mint 20 ezer csomagot készítenek össze és küldenek ki.
Ha Rangits Márta az RM Ékszer lelke, akkor Orosz Milán a cég esze. Ő az, aki elemzéseivel, méréseivel és tervezésével hozzájárul ahhoz, hogy ez a szép küldetés, amit az RM Ékszer képvisel ne csak egy lelkes kézműves összefogás, hanem valódi vállalkozás legyen.

Miről beszél az AjándéKonfon?

Karácsonyi készülés, ütemezés, honnan lehet tudni milyen termékekre lesz kereslet? Hogyan tervezi az ország egyik legnagyobb kézműves webáruháza a kampányokat és a logisztikát? Elemzések: miket szoktak rendszeresen elemezni, milyen szempontokat vesznek figyelembe a tervezésnél? Hogyan fogtak bele a webáruházba és mi voltak az első tapasztalataik? Mi az, amit elrontottak és ma már másként csinálnak? Hogyan épült fel az RM Ékszer márka?

Vida Ági - Gazdagmami
Online marketing szakértőként lassan 10 éve dolgozik együtt kisvállalkozókkal online marketing stratégiájukon és vállalkozásuk fellendítésén. Ők kérdezgették folyton, hogyan lehetne ajándékokkal foglalkozó vállalkozásukat hatékonyabban fellendíteni, milyen eszközöket és stratégiákat alkalmazzanak ezért úgy gondolta, összehozza egy rendezvényre azokat, akik igazán értenek az ajándékiparhoz, hogy megosszák tapasztalataikat.

Miről beszél az AjándéKonfon?
A legizgalmasabb ajándéktrendekről, amik a következő években uralni fogják majd a piacot, amit a legtöbben keresnek, a mozgatórugókról, amik minden ajándékozás hátterében ott állnak, az ajándékozási döntések hátterében levő mechanizmusokról (milyen ajándékot keresnek a vevők és mit várnak az ajándékozástól) és arról, hogyan alakíts ki e tudás birtokában egy tökéletes kampánytervet, amivel az év minden időszakában képes leszel eladni a termékeidet.

Ezenkívül egy teljes előadást szentelek majd azoknak a közvetlen kommunikációs módszereknek, amik megnövelik az értékesítésed hatékonyságát: a Messenger bot és a chat lehetőségei.

Kern Ágnes - Zenzero
Kern Ági újságíróként és marketingesként dolgozott, mielőtt elindította www.zenzero.hu webáruházát. Az áruházban vegyesen találhatóak késztermékek és egyedi, kézműves alkotások, illetve az idén egyre több alkotó kap lehetőséget, hogy eljusson a bohémságok rajongóihoz. Kedvenc terepe a közösségi média, ezen belül pedig most éppen az Instagram világában lubickol.

Miről beszél majd az AjándéKonfon?
Ha ajándékokkal foglalkozol sok időt visz el a rendszeres kommunikáció a közösségi médiában. Hogyan csináld hatékonyan? Hogyan tervezd meg? Ági az előadásában megmutatja hogyan tervezi ő az Instagram kommunikációját és ötleteket ad arra, hogyan viheted át mindezt te is a saját céged gyakorlatába.

Klausz Melinda Közösségi Média.com
Melinda 2007. óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2009-ben adta fel első Facebook hirdetését. Azóta többek között a VeszprémFest, a Fujitsu Klíma, Nők Lapja Cafe közösségi média tanácsadója volt, közösségi média tréningeket tartott többek között a Buddha Bár Hotel, a Líra Könyvkiadó, a Centrál Médiacsoport, a Zeneipari Hivatal, a Pannon Lapok Társasága és az MTD Hungary munkatársai részére. 7 különböző altémájú közösségi média könyve jelent meg az internetbiztonságtól a közösségi média konfliktuskezelésen át a mérésig, amely több felsőoktatási intézményben tananyag. Legutóbbi könyvei a Közösségi média nagykönyve és a Megosztok tehát vagyok.

Miről beszél majd az AjándéKonfon?
Ahhoz ad majd ötleteket, mit posztolj ajándékforgalmazóként a Facebookon és hogyan tervezd meg a karácsonyi kampányod kommunikációját (és tűnj ki vele a nagy reklámzajban is).

Kiss Gőgh Tímea ListaMester Timi pszichológus és a ListaMester marketing és sales menedzsere. Rendszeresen tart tréningeket Budapesten a Listamester szoftver kezeléséről, marketing automatizációk felépítéséről, valamint konzultációin e-mail marketing stratégia kialakításában segít cégeknek. Találkozhattál vele a Gazdagmami konferenciákon, a Marketing Expon és az Ecommerce Expon is kiállítóként, előadóként.

Miről beszél majd az AjándéKonfon?
Egy ajándékwebáruház marketingjében is jól használható az email marketing, csak meg kell ismerned azokat a megoldásokat, amik kifejezetten neked segíthetnek. Ezekre kapsz majd sok-sok ötletet és példát Timi előadásában.

Molnár Klára MKMarketing
Klári 2008. óta foglalkozik Google hirdetésekkel, cége Google Partner. Tapasztalata szerinte egy kiválóan összeállított Google Ads kampány hatalmas lendületet adhat az internetes értékesítésednek.

Miről beszél majd az AjándéKonfon?
A Google Adwords nemrégiben megújult és Google Ads néven él tovább. De nem csak a név változott meg, hanem vadontúj lehetőségeket is rejt magában, amikből ajándékkészítőként/forgalmazóként te is profitálhatsz! Mik ezek és hogyan használd őket? Milyen célzásokkal, stratégiákkal juthatsz el több vásárlóhoz? Ezt tudhatod meg Klári előadásából.

Mostanra már biztosan kíváncsi vagy rá, melyik előadás miről szól majd pontosan, ezért vágjunk is bele 🙂

Hogyan építs ajándékmárkát sikeresen?

A Táblácska története egyedülálló a kézműves ajándékok világában és mindenki számára példakép lehet, aki szeretne márkát építeni a vállalkozásában. Vámos Robit azért hívtuk el, hogy megtudjuk tőle, hogyan lehet a termékedből szerethető márkát építeni, a lájkolóidat pedig valódi követőkké, lelkes továbbajánlóvá tenni. Mi kell a jó márkához? Egy jó név? Egy jó logó? Most megtudhatod, hogyan lehet a márkád ennél sokkal több: valódi élő közösség!

 


Ez jár a vásárlód fejében, amikor vásárol

Melyik ünnepre költenek a legtöbbet az emberek? Mennyit szánnak névnapra, születésnapra, karácsonyra? Melyik ünnepre milyen ajándékot keresnek? Mennyivel előbb kezdik el keresni az ajándékokat és hogyan szeretnek rendelni? Ebben az előadásban Vida Ági összeszedi neked az ajándékozással kapcsolatos kutatások, felmérések eredményeit és bemutatja a legizgalmasabb ajándékozási trendeket is. Ha ezekkel tisztában vagy, sokkal könnyebb lesz majd eladnod.

 


Észbontóan hatékony Google Ads hirdetési technikák

A Google hirdetési rendszere megújult és Google Ads néven született újjá. Eddig nem merted használni, mert a Facebook egyszerűbbnek és olcsóbbnak tűnt? Akkor itt az ideje elkezdeni, mert hihetetlenül pontos célzási lehetőségeket kínál neked is és elérheted vele azokat is, akik a Facebooknak a közelébe sem néznek (például fiatalokat a Youtube-on és igényes olvasóközönséget a blogokon és hírportálokon).

 


 

Részletes felkészülési terv a karácsonyi kampányodhoz (bármilyen szezonális kampányhoz használhatod)

A karácsonyi időszak a legerősebb a vállalkozásodban és ilyenkor mindig megcsúszol az idővel? Lenne elég rendelésed, de kifogy az alapanyag vagy csúszik a szállítás? Kézművesként nem elég sok vevőt szerezned, a terméket le is kell gyártanod. Panyi Zsuzsi előadása részletesen végigvezet a szezonális kampányok tervezésének minden lépésén az anyagbeszerzéstől kezdve, az igénytervezésen át egészen a marketing kampányig. Ha idén nem szeretnél kapkodós karácsonyi kampányt, erre az előadásra mindenképpen figyelj majd oda!

 


 

Így tervezd meg az igazán ütős Instagram kommunikációt!

Az Instagramon könnyen és gyorsan lehet posztolni, azonban ha nincs terved, akkor csak képeket töltögetsz fel véletlenszerű eredménnyel. Kern Ági évek óta sikeresen ad el kézműves ékszereket Instagramon és most bemutatja, hogyan tervezi ő az Instagram kommunikációját, mit mikor és hogyan posztol, milyen ötletek váltak be a legjobban.

 


 

A legjobb email marketing ötletek ajándékozók elérésére

Sok kézműves nem mer belevágni a hírlevelezésbe, mert nem tudja, mit és hogyan küldjön. Ennek most vége! Rengeteg pénzt hagysz az asztalon, ha csak a közösségi médiában vagy jelen és hirdetsz, ráadásul az email marketing költsége a hirdetésnek a töredéke. Kiss-Gőgh Timi ugyanis számtalan ötletet és példát mutat majd arra, hogyan tudja egy kézműves hatékonyan használni az email marketingben rejlő lehetőségeket.

 


 

Eladás a Facebookon: kész kommunikációs terv, amit használhatsz

Te is a Facebookon próbálod eladni a termékeidet? Posztolsz, csoportot indítasz, albumokat töltesz fel? És jól megy? Sokan látják, amit csinálsz? Növekszik a követőtáborod? Vagy inkább csak keresgéled, hogyan kéne ezt jól csinálni? (néha kisebb sikerekkel, néha kevésbé jól) Mit csinálj pontosan, ami működik? Klausz Melinda most megmutatja, hogyan tudja egy kézműves a legjobban kihasználni a Facebook marketing stratégiákat,

 


 

A sikeres ajándék kampány titkai

Ajándékkészítőként a megszokott marketingtölcsért és a sózás - esemény - akció lépésekre épített kampányok nem fognak jól működni neked. Ehelyett egészen más lépéseket kell használnod és vadonatúj módon felépítened a kampányodat. Hogyan? Ezt mutatom meg részletesen ebben az előadásban.

A hagyományos eszközök mellett megmutatom azt is, hogyan tudod kiegészíteni a kampányodat Messenger bot, videók élő videók használatával, hogy tényleg leessen a vevőid álla? Hogyan juttasd el a vásárlót a "nézelődő" fázisból a "megrendelem" fázison át az "ezt is kérem"-ig? Ebben az előadásban lépésről lépésre végignézzük, milyen megoldásokkal (nem csak elméletben, technikailag is) építhetsz fel egy hatékony marketing kampányt, majd pedig megnézzük azt is, hogyan lehet egész évben bevételed ügyesen egymásra épített kampányok révén, hogy akkor is legyenek vásárlóid, amikor nincs szezon.


 

Így győzd meg a bizonytalan vevőt: Messenger bot a kézműves vállalkozásod szolgálatában

Segít eligazodni a vásárlóidnak, növeli a konverziót, automatizált. A Messenger mára a második legnagyobb közösségi platform Magyarországon, mégis csak kevesen használják marketingre, pláne nem automatizált marketingre. Te viszont mostantól fényévekkel megelőzheted a versenytársaidat 🙂 Ebből az előadásból ugyanis megtanulhatod, hogyan használd a Messenger botot az ajándékaid eladására és a bizonytalan vevőid meggyőzésére. 7 konkrét módszer mutatok be példaszövegekkel, mintákkal, amit akár azonnal elkezdhetsz használni (a konferencia után letöltheted majd a technikai megvalósítás útmutatóját is)

Mit kell tudnod a rendezvényről?

Helyszín: Lurdy Konferenciaközpont, Budapest (1097. Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)

Időpont: 2018. szeptember 7. 9:30-17:00 óra között

Mennyibe kerül? A belépőjegy ára br. 19.900 Ft. Ha van Gazdagmami kuponod vagy VIP kártyád a megrendelés folyamán használhatod és további 5000 Ft kedvezményt kapsz.

Meddig lehet jelentkezni? Jelentkezni legkésőbb augusztus 28-ig lehet.

Mit kapsz, ha jössz?

  1. Egy feledhetetlen napot tele hasznos tudással és inspiráló találkozásokkal.
  2. Minden előadás hangfelvételét és diáját, így utólag is visszahallgathatod őket.
  3. Sok-sok azonnal használható ötletet az őszi és téli kampányaidhoz (ezekről egy összefoglalót utólag letölthető formában is elküldünk majd)
  • Mert ajándékkészítőként nem pusztán tárgyakat készítesz és adsz el, hanem az emberek életének legfontosabb pillanataiban vagy ott - és egyáltalán nem mindegy, hogyan
  • Mert szeretnéd megkönnyíteni azoknak a dolgát, akik ajándékot keresnek: jobb ajánlatokkal, jobb kampányokkal elérni őket,
  • Mert szeretnél több emberhez eljutni, kitűnni a sokféle ajándéktárgy tömegéből
  • Mert szeretnél hatékonyabban dolgozni és kiegyensúlyozottabb bevételekre szert tenni,
  • Mert a célcsoportod különleges: nem azoknak adsz el, akiknek szükségük van valamire, ezért egészen másként kell céloznod, fogalmaznod, más hirdetésekre és másféle tartalommarketingre van szükséged,
  • Mert amit csinálsz az egyedi és szeretnéd, ha a vevők értékelnék a befektetett munkát.

Bármelyik is a fő célod jelenleg, az AjándéKonf segít elérni!

Gyakori kérdések - részletes válaszok

Kézművesként érdemes jelentkeznem?

Igen, ez a rendezvény pont neked szól!

Még nem készítek ajándéktárgyakat, de tervezem, érdemes eljönnöm?

Igen. A konferencián sok ötletet kapsz majd, hogyan vágj bele.

Még nem vagyok vállalkozó, csak tervezem, érdemes résztvennem?

Ha ajándéktárgyak készítésével vagy forgalmazásával szeretnél foglalkozni, mindenképpen hasznodra lesz a konferencia.

Elszámolhatom a konferencia jegyet költségként?

Igen, mivel ez képzés, ezért elszámolhatod a cégedben költségként.

Lesz ilyen máskor is?

Ez egy egyszeri lehetőség, nem tervezünk több rendezvényt ebben a témában.

Meddig lehet jelentkezni?

A konferenciára jelentkezni augusztus 28-án éjfélig lehet.

Mi van, ha jelentkeztem, de mégsem tudok résztvenni?

A konferenciáról hangfelvétel készül majd, ezt és az összes előadás diáit elküldjük minden résztvevőnek és azoknak is, akik esetleg jelentkeztek, de mégsem tudtak résztvenni.

Tudok kérdezni?

Természetesen 🙂 Az előadók többsége velünk lesz a nap folyamán, ha bővebb kérdéseid lennének a témával kapcsolatban elérheted őket a kiállítói standoknál.

Lehet csak a KiállítOK-ra jelentkezni?

Igen, a későbbiekben erre is lesz mód, de már csak emelt áron br. 19.900 Forintért. Ha az AjándéKonf-al együtt jelentkezel a két konferencia árán br. 10.000 Forintot takaríthatsz meg.

fade-leftfade-rightÉs, ha most jelentkezel még ezen is résztvehetsz:

Rendszeresen kiállítasz vásárokon, expokon, konferenciákon? Szeretnéd sokkal jobban csinálni?

Október 5-én a KiállítOK kiállításmarketing konferencián megtanulhatod:

  • Milyen megoldásokkal vonzz minél több látogatót a standodra?
  • Hogyan rendezd be a standodat olcsón, de mégis látványosan, ötletesen?
  • Milyen programokat szervezz a standodra, ami odavonzza a látogatókat?
  • Hogyan tudd meg, milyen ajánlatokkal érdemes az adott vásáron, kiállításon megjelenni?
  • Milyen árakkal, csomagokkal készülj, mik működnek a legjobban?
  • Milyen módszerekkel szerezhetsz sok-sok érdeklődőt a kiállításokon? (nem csak a nyereményjáték létezik)
  • Milyen tekintetvonzó technikákkal foghatod meg a látogatók figyelmét és mit mondj, amivel vásárlásra bírhatod őket?
  • Hogyan adj el többet ugyanannak a vásárlónak? (upsell technikák vásározóknak)
  • Mit tegyél, hogy az egyszeri vásárlóidból állandó vevők legyenek?
  • Hogyan erősítheted az online vevőszerzésedet vásári értékesítéssel? (igen, ilyet is lehet és nagyon jól működik)

A KiállítOK-on mindent megtanulhatsz, ami a kiállításokon és vásárokon való értékesítésedben segít és nem csak gyakorlati tanácsokat kapsz majd, hanem sok-sok működő, bevált módszert is mutatunk majd. A KiállítOK konferenciára október 5-én kerül sor a Lurdy Konferenciaközpontban.

Ezt a konferenciát kézműveseknek és a termékeiket rendszeresen vásárokban, kiállításokon értékesítő cégeknek ajánljuk.

A KiállítOK-on való részvétel ára br. 19.900 Ft, de most az AjándéKonf-al együtt a kettőre br. 29.900 Forintért jelentkezhetsz.

JELENTKEZZ MOST!

A konferenciára jelentkezni a helyek erejéig lehet. Fizetni átutalással, bankkártyával, Paypallal vagy rózsaszín postai csekken tudsz. Megrendelés után elküldjük neked a fizetési adatokat és a számlát. Jelentkezni természetesen külföldről is tudsz, ez nem lehet akadály.

A jelentkezés lezárult.