A Gazdagmami.hu bemutatja

Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzus

A hirdetések egyre drágulnak, a célzás egyre nehezebb, a szigorítások miatt egy csomó hirdetési funkció megszűnt: Hogyan alkalmazkodj a változáshoz és legyenek olcsóbbak és hatásosabbak a Facebook és Instagram hirdetéseid, mint valaha?

Hogyan célozd meg a célcsoportjaidat pontosan, olcsón és hatásosan a hirdetéseidben? (úgy, hogy közben egyre szűkülnek a célzási lehetőségek a hirdetési rendszerekben)

Visszautasított hirdetések: már mindent átírtál, mégsem fogadják el.

Megcélozhatatlan célcsoportok: akármit próbálsz kitalálni, nem tudod őket elérni.

Megszűnő remarketing lehetőségek: eddig jó volt, most nem tudod, mit csinálj helyette.

Ismerd meg a JÖVŐ hirdetési stratégiáit!

Tarts velünk a Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzuson, ahol:

- megtanulhatod, hogyan célozz pontosan pont arra a célcsoportra, amit el szeretnél érni,

- megmutatom, hogyan fogalmazd meg a hirdetésedet a tiltott és érzékeny szavak nélkül, amiket azonnal visszadob a Facebook, úgy, hogy a célcsoportod mégis értse, miről van szó,

- hogyan írj olyan hirdetést, amitől a leendő vevőidnek felcsillan a szeme és úgy érzik a hirdetésed megszólítja őket és muszáj elolvasniuk,

- hogyan hirdess érzékeny és kényes témákban és célozd a hirdetéseidet szinte megcélozhatatlan célcsoportoknak,

- hogyan készítsd fel a hirdetéseidet az adatvédelmi szempontból egyre több szabállyal fellépő jövőre, hogyan alakíts ki időtálló hirdetési stratégiát és állíts be örökzöld hirdetéseket.

Miért kell ezzel foglalkozni? 

  • mert egyre nehezebb hirdetni, a legtöbb pontos célzási lehetőség adatvédelmi okokból megszűnt (2022. március 14-től például egy sor korábban elérhető célzási lehetőség kikerült a hirdetéscsoport-beállításokból a Facebookon)
  • a vevők utálják a nem nekik szóló irreleváns, tolakodó vagy unalmas hirdetést (ez a jó célzással megelőzhető)
  • viszont szeretik, elolvassák és kattintják a kifejezetten nekik szóló, jól megírt, kreatív érdekes hirdetéseket (ezt megfelelő célzással és jól összeállított hirdetéssel elérheted)
  • a nem jól célzott hirdetésre kevesen reagálnak, amivel feleslegesen költöd el a hirdetésre szánt pénzt.

Készíts időtálló, örökzöld hirdetéseket és állíts be lézerpontos célzást, hogy a hirdetéseid olcsók és hatékonyak legyenek!

Mi történik majd a Mesterkurzuson?

A Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzus egy 4 hetes online tréning. Minden héten 3 lecke kerül majd fel a felületre a tematikának megfelelően. A leckék között lesznek elméleti anyagok (hanganyag vagy videó formátumban) és gyakorlati anyagok is (videón mutatom meg, mit csinálj, mit állíts be pontosan). A tréning ideje alatt folyamatosan lehet kérdezni is, így lesz rá lehetőség, hogy egyéni célcsoporttal és célzással kapcsolatos kérdésekben is segítsek.

1.hét Hogyan érd el a célcsoportodat?

  • Hogyan szólíts meg "hideg" célcsoportokat, akiket még sosem értél el korábban?
  • Hol találd meg a vevőidet? (haladó célzási beállítások)
  • Mit hirdess nekik, amire reagálnak?
  • Milyen hirdetési szövegekkel és képekkel szólítsd meg az embereket, hogy észrevegyék a hirdetésedet és reagáljanak?
  • Hogyan célozz és mit hirdess, ha új követőket szeretnél?
  • És hogyan akkor, ha új vevőket szeretnél szerezni?
  • Egyszeri lájkolóból hűséges követő - követőből állandó vásárló: Milyen célzással és milyen hirdetésekkel érheted el ezt?
  • Hogyan célozd meg okosan azokat, akiket már elértél? Megmutatom azt a 9 módot, amivel újra meg újra el tudod érni azokat, akik már találkoztak a tartalmaiddal (olvasnak, lájkolnak, követnek), de még nem vásároltak tőled?
  • Ötletekből stratégia: hogyan alakíts ki olyan hirdetési stratégiát, ami összeegyeztethető a vállalkozásod anyagi lehetőségeivel és terveivel, nem "égeti" a pénzedet és a befektetett pénz bőségesen megtérül.

2.hét A legújabb célzási beállítások a Facebookon (és az Instagramon) 2022-ben

  • Mi szűnt meg teljesen és mik az új funkciók?
  • Átnézzük a Facebook hirdetési fiókodat és megkeressük azokat a hibákat, amik miatt gyengén teljesítenek vagy leállhatnak a hirdetéseid (esetleg nem tudod elindítani a korábban bevált hirdetéseidet)
  • Érdeklődési körök, demográfiai adatok alapján való célzás: hogyan használd okosan?
  • Hogyan célozz olyan kényes célcsoportokra, akikre szinte lehetetlen célozni?
  • Mit csinálj a fokozatosan gyengülő eredményt hozó remarketing hirdetések helyett, amivel mégiscsak újra megszólíthatod azokat, akiket egyszer már elértél?
  • Haladó, profi szintű célcsoport és kampánybeállítások, amikkel annak jelenik meg a hirdetésed, akinek kell.
  • A világ sütik nélkül: a pixel alapú hirdetés lehetőségei egyre korlátozottabbak. De ez nem a világ vége. Hogyan célozd meg pontosan a vevőidet sütik nélkül is? Mit állíts be pontosan, mire figyelj oda?

3.hét Így készíts zseniális, figyelemfelkeltő hirdetéseket, amiket imádni fognak az emberek!

  • Kreatív hirdetési kiskapuk, amik megszólítják a célcsoportodat (akkor is, ha a témád tele van érzékeny szavakkal, amiket nem lehet hirdetni)
  • Mitől lesz a hirdetésed igazán figyelemfelkeltő? Hogyan írd át a jelenlegi hirdetéseidet, hogy még jobbak legyenek?
  • Milyen hirdetésszöveget írj, ha a témád tele van tiltott szavakkal, amik miatt nem hagyja jóvá a rendszer a hirdetést?
  • Mit tegyél, ha bármilyen szöveget írsz, mindig visszautasít a rendszer? (mutatok 2 zseniálisan pofonegyszerű bevált megoldást)
  • A hirdetés, ami úgy szól egy érzékeny témáról, hogy közben nem ütközik a szabályzatba és a célcsoport is észreveszi: megmutatom, hogyan készítsd el!
  • Tiltott képek: milyen ábrázolásokat kerülj el a hirdetéseidben, amik miatt letiltják a hirdetést és milyen képek azok, amik szabályosak, mégis figyelemfelkeltőek és odavonzzák a tekintetet?

4.hét Webfoglalás: szabadítsd fel a hirdetési stratégiádat a "Facebook" függőség alól és érd el, hogy bárhol is legyen az interneten a vásárlód, mindenhol veled találkozzon!

  • Az elmúlt 8-10 évben a Facebook hirdetések hihetetlen bevételeket hoztak a kisvállalkozásoknak. Azonban a világ változik. A felhasználók is változnak. Bár sokan már temetik, a Facebook nem szűnik meg, de a hirdetési árak emelkednek, a piac telítődik, a verseny erősödik. Profi vállalkozóként gondolnod kell arra, milyen felületeken lehetsz még jelen, növesztened kell a hirdetési stratégiádnak még néhány "lábat", hogy ne csak egyetlen platformtól függj. Ezen a héten azt tanítom majd meg neked, hogyan terjeszd ki a hirdetési stratégiádat okosan más felületekre is.
  • Hirdetési lehetőségek a Facebookon túl: Miben gondolkodhatsz? Hol mit érdemes hirdetni?
  • Google, Taboola, Pinterest hirdetés alapok: Melyik kinek való? Melyiket hogyan használd?
  • Cross platform hirdetések: ez az, amit sehol nem tanítanak. Hogyan érd el, hogy bárhova is menjen a célcsoportod az interneten, bármit is olvas, néz, "csodálatos módon" valahogy mindig veled találkozzon 🙂 Hogyan kövessék a felhasználókat a hirdetéseid mindenhová?

Hogyan is fog kinézni a Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzus?

  1. ONLINE KURZUS Sehova nem kell elmenned, csak leülsz a géped elé és akkor nézed meg a leckéket, amikor csak szeretnéd.
  2. KÉRDEZÉS A tréning ideje alatt végig kérdezhetsz, segítek. Pont úgy, mintha egy személyes tréningen vennél részt. Ha egyéni kérdésed van, elakadtál a beállításokkal, nem tudod, milyen célcsoportot válassz, milyen szöveget írj: segítek!
  3. 12 LECKE A teljes tréning 12 leckéből áll.
  4. 1 ÉVES ELÉRÉS Minden lecke a felületen marad, utólag is megnézheted és letöltheted őket 1 éven át.
  5. NEM CSAK ELMÉLET! A mesterkurzuson videókon mutatom meg, pontosan mit csinálj, mit állíts be, mit hol találsz, hova kattints.

Kinek érdemes résztvennie a Mesterkurzuson?

  • Ha rendszeresen hirdetsz

    Azoknak, akik rendszeresen hirdetnek és szeretnék megtanulni, hogyan állítsák be a hirdetéseiket úgy, hogy azok a szigorúbb adatvédelmi szabályoknak is megfeleljenek és továbbra is költséghatékonyak maradjanak,

  • Ha a lényeget akarod hallani

    Azoknak, akik ismerik és használják a Facebook hirdetési felületét, de szeretnék megismerni az aktuális változásokat és újdonságokat.

  • Ha nehezen elérhető a célcsoportod

    Azoknak, akik olyan nehezen elérhető vagy érzékeny célcsoportokat szeretnének elérni, amelyekre jelenleg csak nagyon körülményesen vagy egyáltalán nem lehet célozni a rendszerben (pl. várandós anyukák, álláskeresők)

  • Ha megcélozhatatlan a célcsoportod

    Azoknak, akik olyan speciális célcsoportokat szeretnének elérni, amiket nem lehet a jelenlegi beállításokkal megcélozni (pl. kézműves termékek potenciális vásárlói, mellékállást keresők, válást fontolgatók)

  • Ha folyton visszautasítják a hirdetéseidet

    Azoknak, akik olyan kényes témákban hirdetnek, amiben sok a Facebook szabályzata alapján tiltott szó, kifejezés, ezért a hirdetéseiket rendszeresen letiltja vagy nem hagyja jóvá a rendszer (pl. egészségügyi témák, fogyókúra).

  • Ha szeretnél olcsóbban hirdetni

    Azoknak, akik szeretnének pontosabban célozni és ezáltal olcsóbban és hatékonyabban hirdetni (nem csak a Facebookon).

Szabadulj meg a pontatlan és egyre kevésbé hatékony hirdetésektől!

Állítsd be velünk 4 hét alatt az új, tűpontos, figyelemfelkeltő hirdetéseidet és érj el sokkal jobb eredményeket, mint valaha!

Neked való ez a tréning, ha:

  • ismered a Facebook hirdetési felületét és nem az alapoktól akarsz tanulni,
  • gyakran utasítja el a rendszer a hirdetéseidet és egyre nehezebb a témádban hirdetni a szigorodó szabályok miatt,
  • nehezen megcélozható a célcsoportod,
  • megszűntek az eddigi célzási beállításaid és nem tudod, mit lehetne beállítani helyettük,
  • olcsóbban, pontosabban és hatékonyabban szeretnél hirdetni, mint eddig,
  • függetlenedni szeretnél a Facebooktól, szeretnél máshol is hirdetni, de nem tudod, hogyan vágj bele.

Kérdések és válaszok (talán a te fejedben is ez jár most)

Kezdő vagyok, érdemes jelentkeznem?

Ez egy haladó szintű képzés olyanoknak, akik már hirdettek a Facebookon és eligazodnak a hirdetési rendszerben. Ha az alapokat szeretnéd megtanulni a Facebook hirdetésekről, ezen a kurzuson tanulhatod meg őket.

Miben más ez, mint a Zseniális Facebook Hirdetés Tréning vagy a workshopok?

Ez egy vadonatúj anyag, ami ráépül a korábbi képzésekre, nincs átfedésben velük és elsősorban a hirdetési rendszer 2021-22-es változásait valamint a legújabb hirdetési stratégiákat mutatja be.

Kezdő vállalkozó vagyok, de már hirdettem a Facebookon, érdemes jelentkeznem?

Ha szeretnéd olcsóbban, pontosabban és minden eddiginél hatékonyabban elérni a célcsoportodat, akkor igen.

Nyáron nem érek rá, mit tegyek? Lesz ilyen máskor is?

Az anyagot teljes egészében elérheted az oldalon, a saját tempódban nézheted meg.

Az én célcsoportom nagyon speciális, tudsz segíteni hogyan érhetem el?

Igen, a mesterkurzus során lesz lehetőség feltenni a kérdéseidet és segítek megtalálni a megfelelő célcsoport beállításokat is.

Milyen fajta vállalkozásoknak szól a tréning? Kézműves vagyok, nekem is jó?

A mesterkurzuson mindenféle vállalkozás hirdetéseire és célcsoportjaira mutatok megoldásokat és ötleteket, de ha a tiéd mégsem lenne közte, nyugodtan kérdezhetsz az egy hónap során és segítek.

Garantálod, hogy nem fogják letiltani a hirdetéseimet?

Nos, ezt senki sem garantálhatja neked, még a legtapasztaltabb hirdetési szakemberek és ügynökségek is falakba ütköznek olykor, hiszen az ellenőrzési rendszer is szigorodik és a szabályok is változnak. Abban viszont segíthetek, hogy elkerüld a leggyakrabban előforduló hibákat és megtaláld azokat a célzási beállításokat és szövegeket, amikkel a lehető legkisebb mértékre csökkentsd az állandóan visszautasított vagy elinduló és leálló hirdetések, valamint a letiltott fiók esélyét.

Mennyibe kerül?

Az 1 hónapos mesterkurzuson való részvétel ára most augusztus 19-ig bevezető áron br. 19.900 Ft.

Nos, hogy döntesz? Szeretnéd megtanulni olyan pontosan célozni a hirdetéseidet, mint egy mesterlövész vagy kísérletezel tovább? A jelentkezés lezárul:

Jelentkezz most!

Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed!
Fizetésre bankkártyával, Paypallal vagy átutalással van
lehetőség. Jelentkezni legkésőbb augusztus 19-én pénteken éjfélig lehet.


(ha a gomb esetleg nem működne, erre a linkre kattintva is tudsz jelentkezni)


Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami