A Gazdagmami.hu bemutatja
Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzus
A hirdetések egyre drágulnak, a célzás egyre nehezebb, a szigorítások miatt egy csomó hirdetési funkció megszűnt: Hogyan alkalmazkodj a változáshoz és legyenek olcsóbbak és hatásosabbak a Facebook és Instagram hirdetéseid, mint valaha?
Hogyan célozd meg a célcsoportjaidat pontosan, olcsón és hatásosan a hirdetéseidben? (úgy, hogy közben egyre szűkülnek a célzási lehetőségek a hirdetési rendszerekben)
Visszautasított hirdetések: már mindent átírtál, mégsem fogadják el.
Megcélozhatatlan célcsoportok: akármit próbálsz kitalálni, nem tudod őket elérni.
Megszűnő remarketing lehetőségek: eddig jó volt, most nem tudod, mit csinálj helyette.
Ismerd meg a JÖVŐ hirdetési stratégiáit!
Tarts velünk a Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzuson, ahol:
- megtanulhatod, hogyan célozz pontosan pont arra a célcsoportra, amit el szeretnél érni,
- megmutatom, hogyan fogalmazd meg a hirdetésedet a tiltott és érzékeny szavak nélkül, amiket azonnal visszadob a Facebook, úgy, hogy a célcsoportod mégis értse, miről van szó,
- hogyan írj olyan hirdetést, amitől a leendő vevőidnek felcsillan a szeme és úgy érzik a hirdetésed megszólítja őket és muszáj elolvasniuk,
- hogyan hirdess érzékeny és kényes témákban és célozd a hirdetéseidet szinte megcélozhatatlan célcsoportoknak,
- hogyan készítsd fel a hirdetéseidet az adatvédelmi szempontból egyre több szabállyal fellépő jövőre, hogyan alakíts ki időtálló hirdetési stratégiát és állíts be örökzöld hirdetéseket.
Miért kell ezzel foglalkozni?
- mert egyre nehezebb hirdetni, a legtöbb pontos célzási lehetőség adatvédelmi okokból megszűnt (2022. március 14-től például egy sor korábban elérhető célzási lehetőség kikerült a hirdetéscsoport-beállításokból a Facebookon)
- a vevők utálják a nem nekik szóló irreleváns, tolakodó vagy unalmas hirdetést (ez a jó célzással megelőzhető)
- viszont szeretik, elolvassák és kattintják a kifejezetten nekik szóló, jól megírt, kreatív érdekes hirdetéseket (ezt megfelelő célzással és jól összeállított hirdetéssel elérheted)
- a nem jól célzott hirdetésre kevesen reagálnak, amivel feleslegesen költöd el a hirdetésre szánt pénzt.
Készíts időtálló, örökzöld hirdetéseket és állíts be lézerpontos célzást, hogy a hirdetéseid olcsók és hatékonyak legyenek!
Mi történik majd a Mesterkurzuson?
A Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzus egy 4 hetes online tréning. Minden héten 3 lecke kerül majd fel a felületre a tematikának megfelelően. A leckék között lesznek elméleti anyagok (hanganyag vagy videó formátumban) és gyakorlati anyagok is (videón mutatom meg, mit csinálj, mit állíts be pontosan). A tréning ideje alatt folyamatosan lehet kérdezni is, így lesz rá lehetőség, hogy egyéni célcsoporttal és célzással kapcsolatos kérdésekben is segítsek.
1.hét Hogyan érd el a célcsoportodat?
- Hogyan szólíts meg "hideg" célcsoportokat, akiket még sosem értél el korábban?
- Hol találd meg a vevőidet? (haladó célzási beállítások)
- Mit hirdess nekik, amire reagálnak?
- Milyen hirdetési szövegekkel és képekkel szólítsd meg az embereket, hogy észrevegyék a hirdetésedet és reagáljanak?
- Hogyan célozz és mit hirdess, ha új követőket szeretnél?
- És hogyan akkor, ha új vevőket szeretnél szerezni?
- Egyszeri lájkolóból hűséges követő - követőből állandó vásárló: Milyen célzással és milyen hirdetésekkel érheted el ezt?
- Hogyan célozd meg okosan azokat, akiket már elértél? Megmutatom azt a 9 módot, amivel újra meg újra el tudod érni azokat, akik már találkoztak a tartalmaiddal (olvasnak, lájkolnak, követnek), de még nem vásároltak tőled?
- Ötletekből stratégia: hogyan alakíts ki olyan hirdetési stratégiát, ami összeegyeztethető a vállalkozásod anyagi lehetőségeivel és terveivel, nem "égeti" a pénzedet és a befektetett pénz bőségesen megtérül.
2.hét A legújabb célzási beállítások a Facebookon (és az Instagramon) most, 2023-ban
- Mi szűnt meg teljesen és mik az új funkciók?
- Átnézzük a Facebook hirdetési fiókodat és megkeressük azokat a hibákat, amik miatt gyengén teljesítenek vagy leállhatnak a hirdetéseid (esetleg nem tudod elindítani a korábban bevált hirdetéseidet)
- Érdeklődési körök, demográfiai adatok alapján való célzás: hogyan használd okosan?
- Hogyan célozz olyan kényes célcsoportokra, akikre szinte lehetetlen célozni?
- Mit csinálj a fokozatosan gyengülő eredményt hozó remarketing hirdetések helyett, amivel mégiscsak újra megszólíthatod azokat, akiket egyszer már elértél?
- Haladó, profi szintű célcsoport és kampánybeállítások, amikkel annak jelenik meg a hirdetésed, akinek kell.
- A világ sütik nélkül: a pixel alapú hirdetés lehetőségei egyre korlátozottabbak. De ez nem a világ vége. Hogyan célozd meg pontosan a vevőidet sütik nélkül is? Mit állíts be pontosan, mire figyelj oda?
3.hét Így készíts zseniális, figyelemfelkeltő hirdetéseket, amiket imádni fognak az emberek!
- Kreatív hirdetési kiskapuk, amik megszólítják a célcsoportodat (akkor is, ha a témád tele van érzékeny szavakkal, amiket nem lehet hirdetni)
- Mitől lesz a hirdetésed igazán figyelemfelkeltő? Hogyan írd át a jelenlegi hirdetéseidet, hogy még jobbak legyenek?
- Milyen hirdetésszöveget írj, ha a témád tele van tiltott szavakkal, amik miatt nem hagyja jóvá a rendszer a hirdetést?
- Mit tegyél, ha bármilyen szöveget írsz, mindig visszautasít a rendszer? (mutatok 2 zseniálisan pofonegyszerű bevált megoldást)
- A hirdetés, ami úgy szól egy érzékeny témáról, hogy közben nem ütközik a szabályzatba és a célcsoport is észreveszi: megmutatom, hogyan készítsd el!
- Tiltott képek: milyen ábrázolásokat kerülj el a hirdetéseidben, amik miatt letiltják a hirdetést és milyen képek azok, amik szabályosak, mégis figyelemfelkeltőek és odavonzzák a tekintetet?
4.hét Webfoglalás: szabadítsd fel a hirdetési stratégiádat a "Facebook" függőség alól és érd el, hogy bárhol is legyen az interneten a vásárlód, mindenhol veled találkozzon!
- Az elmúlt 8-10 évben a Facebook hirdetések hihetetlen bevételeket hoztak a kisvállalkozásoknak. Azonban a világ változik. A felhasználók is változnak. Bár sokan már temetik, a Facebook nem szűnik meg, de a hirdetési árak emelkednek, a piac telítődik, a verseny erősödik. Profi vállalkozóként gondolnod kell arra, milyen felületeken lehetsz még jelen, növesztened kell a hirdetési stratégiádnak még néhány "lábat", hogy ne csak egyetlen platformtól függj. Ezen a héten azt tanítom majd meg neked, hogyan terjeszd ki a hirdetési stratégiádat okosan más felületekre is.
- Hirdetési lehetőségek a Facebookon túl: Miben gondolkodhatsz? Hol mit érdemes hirdetni?
- Google Ads, Taboola, Pinterest hirdetés alapok: Melyik kinek való? Melyiket hogyan használd?
- Cross platform hirdetések: ez az, amit sehol nem tanítanak. Hogyan érd el, hogy bárhova is menjen a célcsoportod az interneten, bármit is olvas, néz, "csodálatos módon" valahogy mindig veled találkozzon 🙂 Hogyan kövessék a felhasználókat a hirdetéseid mindenhová?
Hogyan is fog kinézni a Készítsd fel a hirdetéseidet a jövőre! Mesterkurzus?
- ONLINE KURZUS Sehova nem kell elmenned, csak leülsz a géped elé és akkor nézed meg a leckéket, amikor csak szeretnéd.
- KÉRDEZÉS A tréning ideje alatt végig kérdezhetsz, segítek. Pont úgy, mintha egy személyes tréningen vennél részt. Ha egyéni kérdésed van, elakadtál a beállításokkal, nem tudod, milyen célcsoportot válassz, milyen szöveget írj: segítek!
- 12 LECKE A teljes tréning 12 leckéből áll.
- 1 ÉVES ELÉRÉS Minden lecke a felületen marad, utólag is megnézheted és letöltheted őket 1 éven át.
- NEM CSAK ELMÉLET! A mesterkurzuson videókon mutatom meg, pontosan mit csinálj, mit állíts be, mit hol találsz, hova kattints.
ÚJ! Ezt a 2022-es képzésünket 2023-ban megújítjuk. Azok a leckék, amik az elmúlt 1 évben már elavultak mind lecserélésre kerülnek legkésőbb október 1-ig.
Kinek érdemes résztvennie a Mesterkurzuson?
Ha rendszeresen hirdetsz
Azoknak, akik rendszeresen hirdetnek és szeretnék megtanulni, hogyan állítsák be a hirdetéseiket úgy, hogy azok a szigorúbb adatvédelmi szabályoknak is megfeleljenek és továbbra is költséghatékonyak maradjanak,
Ha a lényeget akarod hallani
Azoknak, akik ismerik és használják a Facebook hirdetési felületét, de szeretnék megismerni az aktuális változásokat és újdonságokat.
Ha nehezen elérhető a célcsoportod
Azoknak, akik olyan nehezen elérhető vagy érzékeny célcsoportokat szeretnének elérni, amelyekre jelenleg csak nagyon körülményesen vagy egyáltalán nem lehet célozni a rendszerben (pl. várandós anyukák, álláskeresők)
Ha megcélozhatatlan a célcsoportod
Azoknak, akik olyan speciális célcsoportokat szeretnének elérni, amiket nem lehet a jelenlegi beállításokkal megcélozni (pl. kézműves termékek potenciális vásárlói, mellékállást keresők, válást fontolgatók)
Ha folyton visszautasítják a hirdetéseidet
Azoknak, akik olyan kényes témákban hirdetnek, amiben sok a Facebook szabályzata alapján tiltott szó, kifejezés, ezért a hirdetéseiket rendszeresen letiltja vagy nem hagyja jóvá a rendszer (pl. egészségügyi témák, fogyókúra).
Ha szeretnél olcsóbban hirdetni
Azoknak, akik szeretnének pontosabban célozni és ezáltal olcsóbban és hatékonyabban hirdetni (nem csak a Facebookon).
Szabadulj meg a pontatlan és egyre kevésbé hatékony hirdetésektől!
Állítsd be velünk 4 hét alatt az új, tűpontos, figyelemfelkeltő hirdetéseidet és érj el sokkal jobb eredményeket, mint valaha!
Neked való ez a tréning, ha:
- ismered a Facebook hirdetési felületét és nem az alapoktól akarsz tanulni,
- gyakran utasítja el a rendszer a hirdetéseidet és egyre nehezebb a témádban hirdetni a szigorodó szabályok miatt,
- nehezen megcélozható a célcsoportod,
- megszűntek az eddigi célzási beállításaid és nem tudod, mit lehetne beállítani helyettük,
- olcsóbban, pontosabban és hatékonyabban szeretnél hirdetni, mint eddig,
- függetlenedni szeretnél a Facebooktól, szeretnél máshol is hirdetni, de nem tudod, hogyan vágj bele.
AJÁNDÉK, ha szeptember 19-ig jelentkezel!
Sikeresebb hirdetések AI-al: Hogyan?
A legnagyobb gond a hirdetésekkel, hogy rendszeresen el kell készíteni őket. Egyedinek kéne lenniük, érdekesnek, figyelemfelkeltőnek, meggyőzőnek. Mindig új ötletek kellenének hozzá. Szóval korántsem egyszerű a dolog.
És persze, nem árt, ha megfelelő célcsoportot tudsz beállítani hozzá, van hirdetési stratégiád.
A legjobb az lenne, ha lenne egy asszisztensed, aki megtervezi, elkészíti, időzíti, optimalizálja helyetted a hirdetéseket. Aki mindig tele van ötletekkel, szellemesen ír, meg tudja szólítani a célcsoportodat és persze képben van azzal is, milyen stratégia a legjobb a hirdetéshez.
Jó hír: már most is van egy ilyen asszisztensed és nem kér majd tőled fizetést 🙂
Ez a ChatGPT. Ha jól kéred meg rá, sok mindent el tud végezni helyetted:
- Hirdetési és ajánlat ötleteket ad,
- Stratégiát készít,
- Elmondja, milyen témákkal tudod a legjobban megszólítani a vevőidet
- Segít többféle figyelemfelkeltő címsort kitalálni és kitesztelni
- Megírja a hirdetésed szövegét,
- Keresztmarketing partnereket javasol, akikkel együttműködhetsz.
Csak az nem mindegy hogyan kéred tőle mindezt.
Ebben az ajándék tananyagban megmutatom, hányféle módon és hogyan használhatod a ChatGPT-t a hirdetéseid elkészítésére, tesztelésére és hatékonyabbá tételére. Úgy, hogy közben nem futószalagon gyártott szövegeket használsz, hanem mégiscsak megmarad a saját egyedi stílusod, a kommunikációd szíve és lelke.
Ezt az ajándékot a Hirdetés Jövője Mesterkurzus megrendelésed mellé kaphatod meg ajándékba és jelentkezés után a tréning online zárt oldaláról töltheted majd le szeptember 20-tól.
Kérdések és válaszok (talán a te fejedben is ez jár most)
Kezdő vagyok, érdemes jelentkeznem?
Ez egy haladó szintű képzés olyanoknak, akik már hirdettek a Facebookon és eligazodnak a hirdetési rendszerben. Ha az alapokat szeretnéd megtanulni a Facebook hirdetésekről, ezen a kurzuson tanulhatod meg őket.
Miben más ez, mint a Zseniális Facebook Hirdetés Tréning vagy a workshopok?
Ez egy vadonatúj anyag, ami ráépül a korábbi képzésekre, nincs átfedésben velük és elsősorban a hirdetési rendszer 2021-22-es változásait valamint a legújabb hirdetési stratégiákat mutatja be.
Kezdő vállalkozó vagyok, de már hirdettem a Facebookon, érdemes jelentkeznem?
Ha szeretnéd olcsóbban, pontosabban és minden eddiginél hatékonyabban elérni a célcsoportodat, akkor igen.
Nyáron nem érek rá, mit tegyek? Lesz ilyen máskor is?
Az anyagot teljes egészében elérheted az oldalon, a saját tempódban nézheted meg.
Az én célcsoportom nagyon speciális, tudsz segíteni hogyan érhetem el?
Igen, a mesterkurzus során lesz lehetőség feltenni a kérdéseidet és segítek megtalálni a megfelelő célcsoport beállításokat is.
Milyen fajta vállalkozásoknak szól a tréning? Kézműves vagyok, nekem is jó?
A mesterkurzuson mindenféle vállalkozás hirdetéseire és célcsoportjaira mutatok megoldásokat és ötleteket, de ha a tiéd mégsem lenne közte, nyugodtan kérdezhetsz az egy hónap során és segítek.
Garantálod, hogy nem fogják letiltani a hirdetéseimet?
Nos, ezt senki sem garantálhatja neked, még a legtapasztaltabb hirdetési szakemberek és ügynökségek is falakba ütköznek olykor, hiszen az ellenőrzési rendszer is szigorodik és a szabályok is változnak. Abban viszont segíthetek, hogy elkerüld a leggyakrabban előforduló hibákat és megtaláld azokat a célzási beállításokat és szövegeket, amikkel a lehető legkisebb mértékre csökkentsd az állandóan visszautasított vagy elinduló és leálló hirdetések, valamint a letiltott fiók esélyét.
Mennyibe kerül?
Az 1 hónapos mesterkurzuson való részvétel ára most szeptember 19-ig bevezető áron br. 19.900 Ft.
Nos, hogy döntesz? Szeretnéd megtanulni olyan pontosan célozni a hirdetéseidet, mint egy mesterlövész vagy kísérletezel tovább? A jelentkezés lezárul:
Jelentkezz most!
Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed!
Fizetésre bankkártyával, Paypallal vagy átutalással van
lehetőség. Jelentkezni legkésőbb szeptember 19-én pénteken éjfélig lehet.
(ha a gomb esetleg nem működne, erre a linkre kattintva is tudsz jelentkezni)
Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami