A Gazdagmami.hu bemutatja
Tudod honnan lesz meg a következő 100 vevőd? Én már igen! És segítek neked kidolgozni azt a tervet, amivel elérheted őket, felkeltheted a figyelmüket és eladhatsz nekik.
Jó lenne több ügyfél, de elvesztél a sok információ között? Szeretnéd tisztán látni, mit is kell tenned, mik a lépések?
Ülj le 2 órára a géped elé egy jegyzetfüzettel és állj fel egy kész kidolgozott vevőszerző tervvel!
Átérzem a helyzetedet: teljes katyvasz mindaz, amit a marketingről olvashatsz. Van, aki szerint a hirdetés a fontos, mások szerint a közösségi média, a harmadik szerint meg az AI oldja meg majd a problémáidat... Vagy az Insta, a Facebook, a TikTok, a Google vagy a rövid videók. De melyik is??? Te meg ott állsz és már mindent végignéztél és még mindig nem tudod, honnan jön majd a következő ügyfeled.
Az egyik módszer, amivel sikerült vevőt szerezned így működik, a másik úgy... Legközelebb meg, ami működött nem akar ismét működni...
Egyre bonyolultabbnak tűnik és egyre jobban belegabalyodsz. Mit lehet tenni?
Nem titok, valójában 3 terület van, amit meg kell tanulnod, ha sok ügyfelet szeretnél:
- a célcsoport elérése (hol tudod őket hatékonyan elérni),
- a megfelelő árak és a kiváló ajánlat kitalálása,
- és a fontossági sorrend felállítása (mit csinálj és mit ne).
Úgyhogy készítettem egy anyagot, amiben elmondom neked mindezt. Semmi sallang, csak a lényeg egyszerűen és letisztultan arról, hogyan is szerezz vevőket.
Mit tudhatsz meg pontosan a 100 következő vevőd előadásból?
- Hogyan tedd IGAZÁN ismertté a vállalkozásodat? Milyen módszerekkel juthatsz el fillérekből RENGETEG emberhez?
- Bemutatom neked az új ügyfél szerzés módszereit, azokat a forrásokat, ahol elérheted a vevőidet, helyeket, ahol ingyen vagy nagyon olcsón juthatsz el a célcsoportodhoz és módszereket, amikkel több embert érhetsz el.
- Milyen tartalmakkal foghatod meg a vásárlók figyelmét? (mutatok 15 példát érdekes, figyelemfelkeltő mégis vevőszerző tartalmakra)
- VevőpszichológiaHogyan változott a vásárlók gondolkodása az elmúlt években? Miért vásárolnak most másként? Kinél vásárolnak szívesen és kik azok, akik panaszkodnak?
- A reklám új dimenziói: Olyan reklámot szeretnél, amire sokan kattintanak, vagy, ami sok vevőt hoz? Hogyan írd meg az utóbbit?
- Vevőszerző terv lépésről lépésre Pontosan mit kell kidolgoznod, megtenned ahhoz, hogy beinduljon a vevőszerzésed? (és hol rontják el a legtöbben)
- A vevővonzó ajánlat Mi az és hogyan dolgozd ki a részleteit?
- A kampány: Hogyan tervezd meg, milyen lépései legyenek, milyen eszközöket használj?
- Szerezz ott vevőt, ahol nem gondolnád! Ügyes vevőszerző stratégiák meglepő megoldásokkal, amik árérzékeny vevőknél is működnek
Kinek ajánlod?
Ha induló vállalkozó vagy
És fogalmad sincs honnan lesznek vevőid. Vagy már vannak vevőid, de még inkább ajánlásokból vagy véletlenszerűen jönnek és nem érzed úgy, hogy hatással tudnál lenni arra mikor és hányan jelentkeznek.
Ha már vannak ügyfeleid
de úgy érzed még bizonytalan mikor és hány vásárlód van. Egyszer sikerül a hirdetésed, másszor nem. Vagy egyszerűen csak több új vevőszerző ötletre vágysz (mert az itt lesz bőven)
Ha úgy érzed káosz a vevőszerzésed
Sok mindent csinálsz, sokféle ötleted van, de eléggé összevissza, amit csinálsz és szeretnéd jobban hatékonyabban csinálni.
És most jöjjenek a részletek:
A 100 következő vevőd online előadást egy privát online felületen tudod majd megtekinteni, amihez a jelentkezést és a fizetést követően kapsz majd hozzáférést (a megtekintéshez és a kérdezéshez Google profilra – Youtube vagy Gmail azonosító – van szükség).
Ez egy előadás felvétel, amit bármikor vissza tudsz nézni, így nem vagy időhöz kötve. A videó teljes időtartama 2 óra.
Mennyibe kerül? A tananyag díja: br. 4000 Ft.
Lehet majd kérdezni? Igen, a videó alatt hozzászólásban tudsz majd kérdezni.
Neked hogyan lesz meg a következő 100 vevőd?
Tarts velünk és segítek kidolgozni a teljes működő stratégiádat mindössze 2 óra alatt!
A jelentkezés zárul:
Jelentkezz most!
Klikk a gombra, töltsd ki az adatokat és már le is foglaltad a helyed! Fizetni átutalással vagy bankkártyával lehet. A jelentkezést követően küldjük neked a hozzáférést az online előadás felületéhez.
(Ha a gomb valami miatt nem működne vagy üres kosárra mutatna itt is tudsz jelentkezni)
Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami