A Gazdagmami.hu bemutatja
Hogyan futtasd fel a vállalkozásodat a Facebookon?
Oldal? Csoport? Események? Videók? Milyen eszközökkel indulj el és hogyan érj el rengeteg embert a Facebook eszközeinek segítségével?
Végre itt egy lépésről lépésre tréning, ami megtanítja, hogyan szerezz érdeklődőket, építs közösséget, de legfőképpen:
Hogyan adj el a Facebookon?
Csak posztolsz, posztolsz, az eredmények meg nem jönnek? Válts át egy sokkal eredményesebb stratégiára!
Túl sok idődet veszi el? Itt az ideje bevezetni egy igazán céltudatos, villám megoldást!
Kezdő vagy és azt sem tudod, hova kattints? Nyugi, nem olyan bonyolult ez! Csak eddig még senki nem magyarázta el rendesen.
Mindig másolnak? Ideje olyan szintre emelni a Facebook kommunikációdat, ahova a másolók nem tudnak követni!
Ó...IÓ...CIÓ... FRUSZTRÁCIÓ!
Egyre többen érzik úgy, hogy
- Ez az egész csak arra megy ki, hogy a Facebook rávegyen, hirdess minél többet és ne próbálj ingyen forgalmat lenyúlni innen.
- ha pedig elkezdenek hirdetni, akkor a felület egyre többet akar tőlük, mennek fel az árak, nem valódi rajongók jönnek és az elérések még tovább esnek.
- És ekkor merül fel a gondolat, hogy talán már túl nagy a reklámzaj a közösségi médiában és inkább másként kéne csinálni, más felületeken megjelenni. De hol? Mivel nincs jónak tűnő alternatíva, marad ami eddig is volt.
JÓL VAN EZ ÍGY?
Vagy lehet másként is?
Hogy a manóba ne lehetne! 🙂
Az elmúlt pár évet azzal töltöttem, hogy teljesen átszerveztem a vállalkozásaim Facebook stratégiáját. Korábban rengeteget posztoltam (napi 3-4), egyre többet hirdettünk (2 év alatt havi 400.000 Forintról 2-3 millióra nőtt a költés) és bár rengeteg vevő jött belőle, de ez a stratégia egyre drágább lett, egyre többe került egy vevő megszerzésének a költsége. Amióta változtattam azóta:
- jelentősen növekedett az árbevétel (az egyik cégben 47, a másikban 32%-al), miközben
- sokkal kevesebbet költöttünk hirdetésre (nagyjából a negyedét, mint korábban) és
- soha nem volt ott a "poszt-para" sem, mindig tudtam mi következik holnap és milyen célt fogok tudni elérni az adott bejegyzéssel (lájk, megosztás, hozzászólás, kattintás stb.).
És miközben én ezt az új stratégiát teszteltem, történt még valami...
A Facebook is stratégiát váltott. No, nem azért, hogy kitoljon veled és velem, hanem azért, mert neki a legfontosabb, hogy megtartsa a felhasználókat és újakat szerezzen. Az elégedett felhasználó ottmarad az oldalon és használja tovább, mert jó a tartalom. A Facebook Zero után (amikor az oldalak elérései gyakorlatilag eltűntek) pár hónapja javulni kezdett a helyzet és elkezdtek javulni az elérések. Ahhoz viszont, hogy ebből te is részesülj, azaz több emberhez juss el a Facebookon ismerned kell azokat a stratégiákat, amik MOST is működnek.
A Facebook igazi vevő-aranybánya. De hogyan hozd fel az aranyat?
A vadonatúj Sikerrel a Facebookon tréningen megtanulhatod, mivel tudod felkelteni a vevők figyelmét, milyen eszközöket használj és milyen stratégiát alakíts ki, amivel el tudod érni a vásárlókat és ismertebbé tudod tenni a márkádat.
Mit érhetsz el a Sikerrel a Facebookon tréning segítségével?
- több embert érhetsz el organikusan (azaz ingyenesen) a Facebookon,
- megtanulhatod, hogyan érj el több embert minimális hirdetési büdzsével,
- hogyan építsd fel a márkádat a Facebook segítségével,
- hogyan építs élő, aktív közösséget, valódi követőket (és nem névtelen, inaktív lájkolgatókat),
- milyen stratégiával juss el a nulláról az aktív, működő Facebook közösségig
- és hogyan váltsd az ismertségedet bevételre jól felépített kampányok segítségével.
Lássuk a tréning részletes tematikáját!
Facebook marketing stratégia alapok
- Milyen vállalkozásnak hogyan érdemes megjelennie a Facebookon?
- Milyen eszközök és felületek vannak a Facebookon belül és melyiket használd a vállalkozásod felfuttatására?
- Véletlenszerű posztolgatás és próbálkozás helyett: találd meg a neked való stratégiát!
- Tartalomterv megtervezése lépésről lépésre
- Érdeklődőszerzés: Hogyan használhatod a Facebookot új érdeklődők szerzésére?
- Vevőszerzés: Segítek elkészíteni a saját vevőszerző tervedet lépésről lépésre, amivel mostantól nem lesz kérdés, hogyan lesznek a követőidből vásárlók
Facebook funkciók használata
- Tudom, milyen idegesítő, amikor éppen lelkesen dolgoznál, haladnál és elakadsz egy piszlicsáré kis technikai apróságon: ezentúl ez nem fordulhat veled elő! A tréningen végignézünk minden beállítást és technikai részletet, hogy ezentúl ne kelljen órákat keresgélned, melyik funkció hol van és mit hogyan lehet megoldani.
- Facebook oldal létrehozása és funkciói Végignézünk minden beállítást és funkciót
- Facebook csoport: Megmutatom milyen csoportok vannak, hogyan hozd létre őket és melyiknek milyen egyedi beállításai vannak, hogyan kezeld a tagokat és a moderációt
- Messenger marketing: automatizált üzenetküldés, üzenetkezelés, bot létrehozása és tervezése
- Vállalkozáskezelő használata: Mire való, hogyan állítsd be, mit hol találsz benne?
- Facebook bolt és katalógus: Hogyan töltsd fel a termékeidet és tedd őket megjelölhetővé, megvásárolhatóvá a Facebookon?
- Élő videók és videók: Mire és hogyan használhatod őket? Milyen eszközökre van szükséged az élő videók indításához?
- Facebook Creator Studio: Megmutatom részletesen mire való és hogyan használd ki a benne rejlő lehetőségeket
- Statisztikák és elemzések: Milyen statisztikák vannak a tevékenységedről, melyiket hol találod? Mi mit jelent bennük és hogyan értelmezd őket?
- Hirdetések alapjai: A legfontosabb hirdetésbeállítások, amikre szükséged lehet (csak a lényeg az első eredményeid eléréséhez kis büdzséből is)
Követőszerző megoldások
- Miért nincs elég követőd, min kéne javítanod?
- Honnan jönnek a követők? Miért követ valaki egy oldalt vagy lép be egy csoportba?
- Eszközök, amiket a követőszerzésre használhatsz: Mikor melyiket használd?
- Követőszerző stratégia felépítése, hogy mindig pontosan tudd miből jönnek majd az új követőid
- 20 követőszerző stratégia és ötlet, amikkel folyamatosan hozod majd az új követőket
- Neki mitől van ennyi követője, nekem meg miért nem? Megmutatom, hogyan figyeld ki más sikeres oldalak legjobb követőszerző technikáit, hogy tanulhass a példájukból
Közösségépítés
- Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?
- Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!
- Ismerd meg a követőidet! Ahhoz, hogy hatékonyabban tudj kommunikálni, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.
- Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?
- "Mindig a gép előtt kell ülnöm, ha van egy csoportom?" Hogyan vezess egy közösséget időhatékonyan?
- Miért nem szólnak hozzá? Ötletek a párbeszéd elindítására a csoportodban/oldaladon
- Csoportok: Milyen csoportot indíts? Nyílt? Zárt? Mennyit foglalkozz vele? Mit tegyél bele?
Tartalommarketing a Facebookon: Tartalomterv készítése
- Ezentúl nem lesz kérdés, mikor mit tegyél ki és hova, miről írj és hogyan készítsd el: ebben a modulban mindezt elsajátíthatod!
- Tartalomtípusok: Milyen típusú tartalmakat tehetsz ki és melyiket hogyan készítsd el?
- Tartalomstratégiák: Milyen vállalkozáshoz melyik illik?
- Tartalomterv készítése: Sok kész tartalomnaptárt találhatsz a neten, de itt nem ezt kapod. Itt elkészítjük majd a te üzenetedhez, vállalkozásodhoz és lehetőségedhez illő tartalomtervet benne sok-sok ötlettel az év minden napjára!
- Mikor és mennyit posztolj? Megmutatom, hogyan állapíthatod ezt meg pontosan!
Vevőszerzés: akciók, kampányok, ügyfélszerzés
- Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
- Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
- Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
- Vevők minden nap: Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
- Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével? (kész kampányterveket mutatok majd előre megírt mintaposztokkal, csak le kell másolnod)
- Bizalomépítés a Facebookon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
- Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
- A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá
Hogy néz ki majd ez a tréning?
A 18 leckéből álló online tréning anyagát (videók, mp3, pdf) egy zárt online felületen érheted majd el 1 éven keresztül. A leckéket a saját tempódban online is nézheted és le is töltheted őket, így bárhova magaddal viheted és internetelérés nélkül is nézheted/hallgathatod/olvashatod őket.
A tréning értéke felbecsülhetetlen (gondolj csak bele mennyi időt takarítasz meg azzal, hogy nem neked kell mindennek utánajárnod, nem a saját bőrödön kell kitapasztalnod), az ára most viszont csak br. 24.900 Ft.
Gyakran Ismételt Kérdések (talán a tiéd is köztük van)
Ha hamarosan szeretnél nekifogni és kísérletezés nélkül rögtön jó eszközökkel és magabiztos stratégiával, akkor mindenképpen érdemes csatlakoznod hozzánk.
Röviden: Bármiről, amivel a célközönséged figyelmét fogod meg. Hosszabban: a termékeidről, a hozzájuk kapcsolódó életérzésről, hangulatról, a munkádról, a vevőidről... Hihetetlen klassz és aktív közösség tud kiépülni egy kézműves márka köré is.
Élő videókat nem csak úgy lehet készíteni, hogy egy "beszélő fej" okos dolgokat mond a képernyőn. Számtalan egyéb megoldás létezik. Bemutathatod egy szoftver használatát, felveheted, ahogyan elkészítesz valamit (barkácsolás, kézműveskedés, sütés-főzés, rajzolás stb.), mutathatsz a képernyőn egy prezentációt, miközben beszélsz, levetíthetsz egy előre felvett videót, de láttam már olyat is, hogy egyetlen képet vetítettek ki 1 órán keresztül rajta egy kérdéssel és hozzászólásban lehetett szavazni a rajta látható kérdésre. És ez csak néhány ötlet azok közül, amiket megmutatok majd a tréningen.
Egyrészt bekerült egy csomó funkció a csoportokba (ezt már biztosan tapasztaltad), másrészt a Facebook algoritmusa is változott és szívesebben mutatja meg az embereknek a csoportokban folyó párbeszédeket (eddig csak azért voltak ezek láthatóbbak, mert a friss történések lenyíló füle alatt az aktívan követett csoportok történései megjelentek). Harmadrészt a csoportokat korábban nem lehetett üzleti tevékenységekre használni, ez ütközött a Facebook szabályzatával. Most már ez teljesen legális és az ezt elősegítő funkciók is megjelentek.
Igen, a tréningen segítek majd abban is, hogyan javítsd az eredményeidet.
Részletesen megmutatom majd a ManyChat használatát, adok egy csomó ötletet a saját rendszered felépítéséhez és megnézünk olyan vevőszerző módszereket is, amikkel közvetlenül tudsz a Messenger követőidből vevőket szerezni.
AJÁNDÉK a tréning mellé:
Tudtad, hogy a legtöbb rajongód lájkolás után soha többet nem tér vissza az oldaladra?
Hogy a rajongóid 40%-a még sosem látta az oldaladat?
Hogy a bejegyzéseidet a rajongóid többsége egyáltalán nem látja, mert nem jelenik meg az üzenőfalán?
A rajongók aktivitásának megőrzésére a legjobb ellenszer a: RENDSZERES POSZTOLÁS!
De kinek van elég ideje és ötlete minden nap akár többször is valami újat, érdekeset kitenni az oldalára?
Ebben az e-könyvben egyedi, hozzászólásra, lájkolásra buzdító ötleteket találsz, amivel nap, mint nap éberen tarthatod a rajongóid figyelmét, lájkolásra, megosztásra, hozzászólásra buzdíthatod őket.
Nem sablonos "és a poszt végén tegyél fel egy kérdést"-típusú ötleteket kapsz, hanem olyan példákat és ötleteket, amik nálam már több ezer lájkkal és megosztással bizonyítottak.
Olyan ötlettárat kapsz a kezedbe, amit bárhol felütve gyorsan találhatsz új, másolható, a te témádra is átültethető ötleteket új Facebook bejegyzésekhez.
Milyen fajta bejegyzéseket mutatok be?
- hozzászólásra ösztönző bejegyzések,
- vélemény-típusú bejegyzések,
- énmárka-építő bejegyzések,
- értékesítési kampányt támogató bejegyzések,
- hírlevél-feliratkozásra buzdító bejegyzések,
- átkattintás-generáló bejegyzések stb.
Az ebookot ajándékba kapod a tréning mellé, jelentkezés után a zárt oldalról töltheted majd le.
Jelentkezz most!
Klikk a gombra és már le is foglaltad a helyed a tréningre! Fizetésre bankkártyával, Paypalon vagy átutalással tudsz, amint a befizetésed megérkezett, elküldjük a zárt oldal elérhetőségét. Megrendeléseket külföldről is elfogadunk, ez nem lehet akadály.
Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami