SZEPTEMBER 29. | BUDAPEST
Elhoztuk neked azokat a szakembereket, akik pontosan tudják (hiszen a saját bőrükön is megtapasztalták), hogyan lehet egy kézműves vállalkozást felépíteni
és azokat a sikeres kézműves vállalkozókat, akik egy-egy területen kiemelkedő eredményt értek el (most elmondják, hogy csinálták)
Amire számíthatsz majd a konferencián
Gyakorlatias előadások és prezentációk
Unalmas és elméleti előadások helyett valódi gyakorlatias tudást osztunk meg. Csupa olyan témával készültünk, ami életbevágó ahhoz, hogy a kézműves vállalkozásod növekedésnek induljon.
Hús-vér kézművesek
Nem csak marketing szakembereket hallhatsz majd, hanem egy-egy területen sikeres kézművesek is megosztják veled bizonyított tapasztalataikat. Nemzetközi piacra lépnél? Szeretnél profi lenni az Instagramban? Szeretnél valóban értékes márkát építeni? Hallgasd meg, ők hogyan csinálták!
Szuper társaság
Találj partnereket, ismerkedj, köss új kapcsolatokat, oszd meg a tapasztalataidat! Egy jó konferencián még a szünetek is értékesek.
Elöadók és elöadások
Mákgubó - Panyi Zsuzsi
Panyi Zsuzsi ragyogó színű üvegékszereivel vált ismertté. Vállalkozását négy kisgyereke mellett építette fel és vezeti sikeresen, közben még online marketing diplomát is szerzett. Most tanulhatsz tőle! A Mákgubóval iparművész, kézműves és alkotó nőknek mutatja meg, hogyan menedzseljék önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.
Vámos Robi - Táblácska
A Táblácska ötletének szerzője, felhőtlen stílusának megalkotója, mániákus megvalósító. A Táblácska megalapításával és felépítésével sikerült egy olyan eszközt adni az emberek kezébe, mellyel ők, egymásnak adhatják meg az igazi meglepetést! A Táblácskában ma már 8-10 fős alkotó csapat rajzolja a Táblácskákat, emellett Robi még iskolai rajzos szemléletfejlesztő foglalkozásokat, bendzsózik és rajzos coachingot tart. Felhőtlenül.
Vida Ági - Gazdagmami
Online marketing szakértőként lassan 10 éve dolgozik együtt kézművesekkel online marketing stratégiájukon és vállalkozásuk fellendítésén. Ők mondogatták neki mindig, hogy igazán szervezhetne már nekik is egy konferenciát. Ezért hozta létre ezt a rendezvényt. Mániája a kézművesek üzleti modelljének kialakítása, mert szerinte sokkal több van egy kézműves vállalkozásban, mint hogy "elkészítem és eladom", erről majd a konferencián fog bővebben mesélni.
Várőri Adrienn - Több, mint hobbi
Elvarázsolt művészlélek vagy? A Több mint hobbi 18 online tananyaga eddig 1500 kézművest kímélt meg sok felesleges kellemetlenségtől és készített fel a vállalkozói létre. Az Adrienn által vezetett "Kézműves marketing klub" Magyarország legnagyobb kézműves vállalkozói közössége. Adrienn közérthetően beszél a művészetmarketingről, és elkötelezett abban, hogy ezentúl másképp gondolkodj magadról, a vásárlókról és az üzletről, és megélj abból, amit igazán szeretsz.
Andrea Mácsár Textilékszer
Két csodás kislány anyukája, egy fantasztikus férfi felesége, ékszertervező (www.textilekszer.hu).
7 éve kezdte a vállalkozását iker lányai mellett, egyedi ékszereket készít természetes alapanyagokból. Azért hívtuk meg előadni, mert bámulatos kreativitással marketingezi a termékeit, külföldi vásárokra is eljutott, termékeit hírességek is viselik. Hogyan csinálja? Most elmeséli!
Kereki Kriszta - Manogyöngy
Kriszta esküvői gyöngyékszereket tervez, ezenkívül a gyöngyfűzés fortélyait tanítja kezdő szinttől oktató DVD-ken, workshopokon és előfizetéses rendszerben is.
Gyöngyékszer tervezőként (www.kerekikriszta.hu) nem más mintáiból fűz és tanít, hanem ő maga találja ki az új fűzésmintákat, amikből leírás vagy videófelvétel készül.
Alkotás és tanítás - számomra így teljes a kézműves életforma!
Rangits Márta - R.M. Ékszer
Márta egy olyan hazai vállalkozás (www.rmekszer.hu) megálmodója, mely több mint 20 ékszer készítőt fog össze. Egy olyan céget irányít, ahol az alkotók egymást inspirálva dolgoznak. Évi közel 20 ezer csomagot készítenek össze és küldenek ki, 65 ezer ember követi őket.
Réthy Éva - Réthy Fashion
Már óvodásként babaruhákat varrt és divatcéget szeretett volna, de csak anyaként jött rá, hogy fontos, milyen világot hagyunk a gyermekeink számára. Így született meg az ötlet, hogy a rengeteg kidobásra ítélt farmerből készítsen valami újat, valami egyedit. A RÉTHY FASHION mára már egy környezetvédelmi divatcég, minőségi farmertermékeket készít úgy, hogy közben támogat sok-sok olyan embert, akik segítségre szorulnak és különleges missziókban is részt vesz.
Sági Anett - MandArt&Design
Óvónő, közgazdász és PR szakember, egy kézműves szappankészítő vállalkozás marketingese és grafikusa, 12 éve foglalkozik grafikai és kiadványszerkesztői munkákkal. Specialitása a kézműves, vásározást kiegészítő arculatok, grafikák, nyomtatványok szerkesztése.
Dömösi Emese - La Loba Studio
A „La Loba Studio” szuperhősnője Dömösi Emese babakészítő, dúla, nőjogi aktivista, 3 gyermekes anya; az USA legnépszerűbb piacterén, az Etsy-n kínálja eladásra az általa készített szuperhősnő babákat.
A Hungarians’ Etsy Team leadereként tavaly Párizsban képviselte európai etsy-s csapatok találkozóján hazánkat, mindemellett a magyar team Facebook csoportjának lelkes adminja; boltját „Featured Shop”-ként szerepelt az Etsy Blog oldalán. Emese kendőzetlenül beszél a nemzetközi kézműves piacban rejlő lehetőségekről, az etsy folyton vàltozó vilàgàról és árnyékos oldaláról is.
Kern Ágnes - Zenzero
Kern Ági újságíróként és marketingesként dolgozott, mielőtt elindította www.zenzero.hu webáruházát. Az áruházban vegyesen találhatóak késztermékek és egyedi, kézműves alkotások, illetve az idén egyre több alkotó kap lehetőséget, hogy eljusson a bohémságok rajongóihoz. Kedvenc terepe a közösségi média, ezen belül pedig most éppen az Instagram világában lubickol.
Milyen témákról tanulhatsz a konferencián?
Hogyan ne szúrd el a vállalkozásod az indulás pillanatában?!
- gyakorlati útmutató iparművész és kézműves termékek árazásához
Sokan a konkurencia árait veszik alapul, mások mondanak egy szerény összeget és vannak, akik kiszámolják a bekerülési költségeket is. De vajon milyen az igazán jó árazás? Hogyan árazd a termékeidet kézművesként? Mit vegyél figyelembe? Nem gond-e, ha túl drága vagy és milyen veszélyei vannak annak, ha túl olcsó? Erről tudhatsz meg többet Panyi Zsuzsi előadásából.
Így lesz az alkotásból márka!
Mi is valójában a márka? Egy jó logó? Egy színvilág? Egy jó név? Vagy valami több? Vámos Robi előadásában bemutatja, hogyan kapard össze a bátorságodat a márkaépítéshez (sokan azért nem csinálják, mert félnek tőle, szerénytelennek érzik, de nyugi, az előadás végére már nem fogod így gondolni 😉 ), fogalmazd meg a küldetésedet és ismerd fel, melyik marketing eszköz, hogyan szolgálja azt.
Sokkal több van a vállalkozásodban, mint amennyit eddig gondoltál: De mi? És hogyan hozd ki belőle?
A termékeid fantasztikusak, a vevőid elégedettek, mégsem élsz meg a vállalkozásodból? Nem érted, hogy akiknek jól megy, azok hogyan csinálják? A titok: az üzleti modell. Vida Ági előadásában sokféle üzleti modell lehetőséget mutat be kifejezetten kézművesek számára. Addig piszkál, amíg fel nem ismered, hogy eddig csak a piacod tortájának az alját eszegetted, a krém és a hab még hátravan!
Így adj el a Facebookon!
Te is a Facebookon próbálsz eladni? És jól megy? A posztjaidat sokan nézik meg? Lájkolják a képeidet? Megosztják a posztjaidat? És utána lesz ebből vásárló is? Vagy csak posztolgatsz, nyereményjátékozol, csoportokban reklámozol, próbálsz rájönni, hogyan is kéne ezt csinálni, keresélged az ötleteket, de még nem jöttél rá a "tutira"? Várőri Adrienn előadása segít helyretenni a Facebook marketinget a fejedben és a stratégiádban.
Jelenj meg profin!
Vajon az emberek mire emlékeznek a honlapodból? Honnan ismerik meg a márkádat a vásáron? Egyáltalán: hogyan fognak észrevenni? A válasz: az arculatodból. Már, ha van. Sági Anett előadásából szuper ötleteket kaphatsz arra, hogyan legyen egységes a standod megjelenése vásárokon (nem csak a molinó és a megállítótábla létezik), milyen szórólapot és névjegyet nyomj az érdeklődők kezébe, hogyan legyen egységes, letisztult és, ami még fontosabb: jól észrevehető, megjegyezhető a honlapod, Facebook oldalad, webáruházad dizájnja.
Hogyan növekedhet a kézműves vállalkozásod?
Rangits Márta erre egy kevésbé megszokott módot választott: alkotótársakat keresett, akikkel egymást erősítve közösen alkotnak és értékesítenek. Ma már 23-an vannak évente több, mint 20.000 vásárlót szolgálnak ki. Hogyan csinálják? Erről fogjuk őt részletesen kifaggatni a Kézműves Konferencián!
Kockázat nélkül nincs győzelem
Van, aki fél kitenni a fotóját a honlapra és van, aki úgy dönt, a saját maga modellje lesz. Van, aki nem mer kifizetni egy magasabb helypénzt egy vásárért, van, aki pedig kockára tesz több millió Forintot, hogy egy külföldi vásáron állíthasson ki. Van, aki nem mer megkeresni egy hírességet, hogy viselje a termékeit és van, aki megteszi. Mácsár Andrea a bátrak közé tartozik és, aki mer, az nyer! 🙂 Most megtudhatjátok tőle, pontosan hogyan is vitte sikerre a vállalkozását bátor lépésekkel.
Oktatás és alkotás
Sok kézműves tudja, hogy akár oktathatná is, amit tud, mégis csak kevesen mernek belevágni. Nem fogják lenyúlni a technikámat és az ötleteimet? Kiket oktassak? Online vagy személyesen tegyem? Videókat készítsek? Vagy leírásokat? Kereki Kriszta a saját gyöngyékszerei készítése mellett évek óta oktat online is, ezért pontosan tudja a válaszokat ezekre a kérdésekre.
#Instagram ❤
Sokan marketingeznek a Facebookon, sokaknak van honlapjuk és blogjuk de, ha egy olyan eszközt szeretnél használni, ahol a szépre valóban fogékony és vásárlóképes vevők találhatók, akkor az Instagram a te tereped! Már csak ötletek kellenének, hogyan szerezz követőket, milyen posztokkal, videókkal, képekkel érheted el őket és végül: hogyan adj el az Instagramon? Kern Ági előadása ebben segít majd nektek.
Hogyan legyél sikeres az Etsyn?
Ha úgy érzed, túl szűk neked a hazai piac, indulhatsz külföldre is. Csak néhány kattintás és beregisztrálsz az Etsyre. De mi jön utána? Hogyan szerezz vevőket? Hogyan találnak rád? Milyen szervezési, szállítási és kommunikációs kihívásokra kell felkészülnöd? Mire számíthatsz, miben más, kinek érdemes belefognia? Ezekre a kérdésekre kapsz választ Dömösi Emese előadásából.
Ezzel nyűgözd le a vevőt!
A vevőt nem elég kiszolgálni: ha elégedett újra meg újra visszatér hozzád. De mit tehetsz ezért? Mit tehetsz azért, hogy szívesen ajánljon tovább téged, hogy a vásárlás emléke épp olyan egyedi legyen számára, mint a termék, amit vett tőled? Réthy Éva előadásából ezt tudhatjátok majd meg.
Mikor? Hol? Mennyiért?
Időpont: 2017. szeptember 29. 9:30-17:30
Helyszín: Lurdy Konferenciaközpont (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14.)
Mennyibe kerül? A konferencián való részvétel ára br. 19.900 Ft. Jelentkezni a helyek erejéig, de legfeljebb szeptember 12-ig lehet. (ha VIP kártyád vagy Gazdagmami kuponod van -5000Ft kedvezményt kapsz!)
Mit kapsz ezért az árért?
- Belépést az 1 napos konferenciára,
- Jegyzetfüzetet és tollat
- Az előadások hangfelvételét letölthető formában,
- A prezentációkat letölthető formában.
És, ha most jelentkezel még ezt is megkaphatod:
Idén milyen lesz a karácsonyi kampányod? Gyorsan az utolsó percben kitalálsz valamit? Vagy kihozol belőle mindent, ami lehetséges? Ha eljössz a Kézműves Konferenciára, résztvehetsz egy olyan 1 hónapos online kurzuson is, ami segít, hogy az idei karácsonyi kampányod minden idők legjobbika legyen (és ne csak karácsonyig tartson 😉 )
Hogyan néz ki majd ez az online tréning?
-
-
-
-
- A tréning október 2-án kezdődik és október 30-ig tart.
- A leckéket egy zárt online felületen érheted majd el, ahol a tréning időtartama alatt és még azt követően 2 hónapon át megnézheted és letöltheted őket.
- Hetente 3 leckét kapsz majd, mindig hétfőn, szerdán és pénteken, tehát a 4 hét alatt összesen 12 leckét.
- A leckék formátuma mp3, pdf és mp4 videó, hogy akár mobilról, tabletről is tudd nézni őket.
- A tréning során folyamatosan felteheted nekem a kérdéseidet a leckék alatt.
-
-
-
Mit tanulhatsz meg az online tréningen?
- Hogyan érdemes megtervezned a karácsonyi kampányodat, hogy ne kapkodás legyen a vége?
- Milyen stratégiával érhetsz el a legtöbb vevőhöz? (van egy bevált tervezési stratégia, ami mindig működik és már számtalanszor bizonyított, megosztom veled a receptjét)
- Termékbevezetés karácsony előtt: mit csinálj, ha mostanra szeretnél előrukkolni a legújabb kollekcióddal vagy az új termékeddel? Hogyan érdemes bevezetned a piacra, hogy igazán nagyot szóljon?
- Hogyan hirdess? Milyen célcsoportnak kommunikálj, hogyan állítsd be a hirdetéseidet? Instagram vagy Facebook hirdetés? Hogyan hirdess hatékonyan kis büdzséből? (mutatok 20 hirdetésmintát is, amit lemásolhatsz, így ezen már nem kell a fejed törnöd)
- Milyen ajánlatot állíts össze a karácsonyi kampányodban, ami igazán nagyot szól?
- Milyen megrendelőoldalt készíts, ami biztosan működik? (és azt is megmutatom majd, hogyan készítsd el!)
- Karácsonyi kampány marketingeszközök: Instagram, Facebook, Pinterest, hírlevél, blog, videó - Melyiket hogyan használd?
- Videómarketing és élő videók: Ötletek, milyen videókat készíthetsz, amik egyszerűek, hatásosak és segítenek eladni
- Karácsony után: nem szükséges, hogy csak december 24-ig kampányolj és a január unalmas és szürke és árleszállításokkal teli legyen! Ötletek, mit és hogyan akciózz az ünnepeket követően.
A 4 hetes online tréning értéke br. 19.900 Ft, így a konferenciával együtt br. 39.800 Forintot kéne fizetned érte, de most a kettőt együtt mindössze br. 29.900 Forintért kaphatod meg (egy jó karácsonyi kampány a többszörösét hozhatja vissza).