A szolgáltatásod különleges:

Tanuld meg, hogyan add el hatékonyan!

Jelentkezem a tréningre

Szolgáltatásmarketing ÉLŐ videósorozat

Ismerős?


  • Amikor marketing tananyagokat hallgatsz, szinte mindig csak termékekről van szó és nem mindig tudod, hogyan alkalmazhatnád a tanultakat a saját vállalkozásodra.

  • A szolgáltatásod egyedi, különleges, nem lehet "bedobozolni", fix áron adni.

  • Hiába egyedülálló, amit csinálsz, az ügyfeleket csak az ár érdekli.

  • Jól dolgozol, van honlapod, Facebook oldalad, néha hirdetsz is, még sincsen elég ügyfeled.

  • Rengeteget dolgozol, de fogalmad sincs, hova lehetne növekedni, fejlődni, mivel lehetne passzív jövedelmet teremteni a vállalkozásodban.

  • Sok hasonló szolgáltatás van a piacon és szeretnéd, ha a tiéd kilógna a sorból, ha észrevehetőbb lenne, mint a többi.

Ha ismerősek a fentiek jó, ha tudod: van megoldás.

Ezeket mutatom most be neked ebben a vadonatúj 2 hónapos online tréningben.

Amit megtanulhatsz a tréning során:

(klikk az ikonokra a részletekért!)

Keltsd fel a figyelmet!

Szerezz érdeklődőket!

Szerezz vásárlókat!

Tartsd meg a régi vevőket!

Növekedj!

Pozicionálás

Hogyan legyen észrevehetőbb és megjegyezhetőbb a szolgáltatásod?

  • 15 apró részlet, amire odafigyelve megkülönböztetheted a szolgáltatásod a piacon
  • Hogyan mutasd meg a szolgáltatásodat  képeken úgy, hogy az felkeltse a vevők figyelmét?
  • Milyen videókat készíthetsz a szolgáltatásodról, amik garantáltan felkeltik a célcsoport figyelmét?
  • Milyen a jó célcsoport és mit tegyél, ha több célcsoportod van?
  • Hogyan érd el a célcsoportodat hirdetésekkel a Facebookon? Milyen hirdetéseket használj, milyen képeket, milyen szöveget és milyen célzást állíts be?
  • Most indul a szolgáltatásod? 5 lépés, amit követve kezdettől fogva megragadhatod majd a potenciális vevők figyelmét
  • A Titkos Fűszer, ami megízesíti a szolgáltatásodat, amivel eléred, hogy szájról szájra adják tovább az ügyfelek a híredet és alig várják, hogy bejussanak hozzád

Érdeklődőszerzés

Mit tegyél, hogy többen találjanak rá a vállalkozásodra?

  • Letölthető csali: Legyen letölthető anyag az oldaladon? Miről szóljon, ha te nem tudást adsz át, hanem szolgáltatni szeretnél? Mi az, ami valóban felkelti a vevők figyelmét? Milyen témáról érdemes írni, amiért megadják az email címüket?
  • E-mail marketing: Konkrét, lépésről lépésre recept az automata hírlevélsorozatod elkészítéséhez
  • Érdeklődőszerzés Facebook csoportokkal: Mire figyelj oda? Hogyan csináld?
  • Érdeklődőszerző hirdetések a Facebookon: Így oldd meg költséghatékonyan!
  • Tartalommarketing: Milyen blogbejegyzéseket írj, milyen videókat készíts, mit posztolj a Facebookon, ami valódi vevőket hoz és nem csak az időt és az energiát viszi?
  • Hogyan szerezz érdeklődőket, ha a te ügyfeleid cégek?
  • 20 ötlet, hogyan szerezhet egy szolgáltató érdeklődőket és növelheti az ismertségét az Instagram segítségével
  • Érdeklődőszerzés élő videókkal: megmutatom a legjobb bevált megoldásokat, amikkel új ügyfelekhez juthatsz el és új vevőket szerezhetsz!
  • Chatbotok használata az érdeklődőszerzésben: megnézünk néhány konkrét gyakorlati ötletet, amit mi már kipróbáltunk.
  • Érdeklődőszerzés nyereményjátékokkal: A legtöbben unalmasan csinálják és nem valódi érdeklődőket szereznek vele, csak olyanokat, akik nyerni szeretnének. De veled ez többé nem fordulhat elő...

Vevőszerzés

Csomagok, ajánlatok, árazás, kampányok, hirdetések: mit tegyél, hogy mindig legyen elég ügyfeled?

  • "Rengeteget dolgozom, mégsem tudok megélni": Hogyan változtass ezen?
  • Mit tegyél, hogy ne legyenek az áraid összehasonlíthatóak és az ügyfél ne csak az árat lássa, hanem az értéket is, ami mögötte van?
  • A Zseniális Ajánlat Tervező: Ha gondot okoz, hogyan állítsd össze a csomagjaidat, ebben a leckében megmutatok majd egy sor elemet, aminek a segítségével változatos és kreatív csomagajánlatokat állíthatsz össze a szolgáltatásaidnak - és már indulhat is a kampányod!
  • A Visszautasíthatatlan Árajánlatok Titka: Hogyan állíts össze olyan árajánlatokat, amiket végigolvasva a vevő csak annyit tudjon mondani: "Igen, kérem!"?
  • Kampányok: Egy szolgáltatás esetén még a kampányok is mások. Néha többen jelentkeznek, mint ahány ügyféllel foglalkozni tudsz, máskor meg alig van munkád. Hogyan kampányolj, hogy a bevételed és a munkád mennyisége kiegyensúlyozott és kiszámítható legyen?
  • Offline vevőszerző módszerek: ha helyi szolgáltatást nyújtasz jól jön néhány megoldás, amivel megfoghatod a környékbeliek figyelmét. Mutatok néhány konkrét módszert, ami hatékonyabb, mint a szórólap vagy a plakát.
  • Értékesítési tölcsérek: Hogyan használd őket egy szolgáltatás esetén?
  • Vevőszerzés kuponokkal: Sokan rosszul használják őket pedig lehet jól is. Megmutatom, hogyan!

Vevőmegtartás

Egy tömegterméknél, ha egy vevő elmegy, jön másik. Egy szolgáltatás növekedése azonban az elégedett, visszatérő vásárlóktól függ. Fontos tehát, hogyan szolgálod ki újra meg újra a régi vevőidet.

  • Pofonegyszerű módszer, amivel elérheted, hogy az ügyfeled újra visszajöjjön hozzád
  • 7 vevőmegtartó csodafegyver, amiket rendszeresen használva az ügyfeleknek eszükbe sem jut átpártolni másik céghez
  • Megoldások, hogy az ügyfeleid szívesen ajánlják tovább a szolgáltatásodat az ismerőseiknek is
  • Hogyan kérj vevővéleményeket akkor is, ha a te témádban nehéz vevővéleményeket szerezni? És: hogyan használd fel őket hatékonyan?

Fejlődési lehetőségek

Ha már nem csak egyetlen ember munkájára szeretnél támaszkodni: hogyan tegyél szert passzív jövedelemre? Milyen növekedési lehetőségeid vannak szolgáltatóként?

  • Milyen passzív jövedelemforrások létezhetnek egy szolgáltatás esetében? Talán néhányat már te is ismersz, a tréningen összesen 33-félét ismerhetsz meg
  • Hogyan teremts olyan fix jövedelemforrásokat, amik nem csak bevételt termelnek, de új vevőket is hoznak?
  • A Növekedés Lehetőségei: A legjobb az lenne, ha klónozhatnád magad, hogy annyi ügyféllel dolgozhass, amennyivel csak szeretnél, de ha ez nem jön össze, megmutatom neked a második legjobb megoldást 🙂
  • A fejlődés buktatói: mondhatnám, hogy csupa rózsaszín tejszínhab az egész, de valójában sok nehézséggel is jár, elmondom, mik azok és hogyan kerüld el őket.

Milyen szolgáltatásokról lesz szó a tréning során?

Amilyen szolgáltatásokra biztosan találsz majd példát a tréning anyagában:

  • oktatás,
  • tanácsadás,
  • coaching,
  • pszichológiai, önismereti tanácsadás,
  • szépséggel kapcsolatos szolgáltatások (fodrász, manikűrös, kozmetikus, sminkes stb.)
  • divattal kapcsolatos szolgáltatások,
  • egészséggel kapcsolatos szolgáltatások (tanácsadás, orvos, természetgyógyász, gyógytornász stb.)
  • számítástechnikai szolgáltatások (honlapkészítés, webdizájner stb.),
  • egyedi termékek készítése megrendelésre,
  • céges szolgáltatások (tanácsadás, tréning),
  • rendezvényszervezés és rendezvényekkel kapcsolatos szolgáltatások (fotós, catering, szórakoztatás stb.)
  • fordítás, tolmácsolás

Soha többet nem kell majd azon gondolkodnod, honnan jön majd a következő vevőd, miről írj legközelebb a blogodban vagy van-e értelme hirdetned, mert a tréning végére lesz egy kész terved, amit követve folyamatosan lesznek új érdeklődőid, új vevőid és növekedésnek indul a vállalkozásod. És megszerzed azt a technikai tudást is, amivel megvalósíthatod mindezt.

Nem csak elmélet!

 

Ahogyan minden Gazdagmami tréning esetében a Szolgáltatásmarketing Tréning anyagában sem csak elméleti anyagokat vagy tippeket találsz majd, hanem azt is megmutatom videók segítségével, hogyan tudod megvalósítani a hallottakat.

Amit megtanulsz majd használni a tréning során:

  • Facebook hirdetések és remarketing hirdetések beállításai az alapoktól a haladó szintig
  • Pinterest és Instagram hirdetések
  • A szolgáltatásaid értékesítésére szolgáló landing page elkészítése
  • Képek készítése, szerkesztése a tartalommarketingedhez
  • Automatizálás (email, közösségi média stb.)
  • Egyszerűbb videók elkészítése hirdetésekhez, közösségi oldalakra
  • Youtube, Instagram, Pinterest használata
  • Facebook oldalak, csoportok funkciói, beállításai
  • Az élő videók funkciói, beállításai, praktikus megoldások és applikációk a profibb élő adásokhoz
  • Néhány, a marketingedet megkönnyítő szolgáltatás és mobilapplikáció használata

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • 2 hónapos online tréning

    A tananyagokat egy zárt online felületen találod majd meg, letöltheted vagy online is megnézheted őket. A felületen a vásárlástól számítva folyamatosan elérheted. Ha hetente 3 leckét nézel végig, nagyjából 2 hónap alatt tudod feldolgozni a teljes anyagot.

  • Rugalmas tanulás

    Nincs kötelező ütem: ha szeretnéd egyesével is haladhatsz végig a leckéken, de előre is ugorhatsz és megnézheted azokat a részeket, amikre éppen szükséged van.

  • Közösség

    A tréningre való jelentkezéssel hozzáférést kapsz a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Csoportjához is, ami a maga 3400 tagjával a legnagyobb aktív vállalkozónői csoport Magyarországon. Itt csoporttagként bármikor kérdezhetsz, segítséget kérhetsz, partnereket és ügyfeleket találhatsz.

Mennyibe kerül? A 2 hónapos online tréning ára csak br. 19.900 Ft. Ha van Gazdagmami kuponod vagy VIP kártyád, további 5000 Ft kedvezményt kaphatsz.

AJÁNDÉK!

WebPush Üzenetek beállítása videó

Szolgáltatóként a blogod az egyik legfontosabb marketing eszközöd. De hogyan érd el, hogy az elégedett olvasók újra visszatérjenek hozzád?

Ha van egy jó szakértői blogod, ezt a funkciót imádni fogod: a követőid feliratkozhatnak és automatikusan értesítést kapnak, amikor új bejegyzés került fel az oldaladra. Ráadásul a feliratkozóknak te is küldhetsz direkt üzeneteket a böngészőjükön keresztül, sőt, még szegmentálhatod is, kik kapják meg őket, így a hűséges követőid biztosan nem maradnak le semmiről.

Hogyan állítsd be ezt a blogodon?

Erről készítettem egy részletes, több, mint 30 perces videót, ami segít beállítani a WebPush üzeneteket és megosztom benne a saját tapasztalataimat is (feliratkozási, megnyitási statisztikák).

Jelentkezz most!

Hogyan tudsz jelentkezni? Csak klikk a gombra, töltsd ki a jelentkezési űrlapot és már készen is vagy!

Jelentkezés és fizetés után elküldjük neked a zárt oldal regisztrációs lehetőségét és már indulhat is a tanulás! Sok sikert 🙂


Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12

Vagy kérdezz a Facebookon! Klikk a gombra, írd be üzenetbe
a "szolgáltatásmarketing" szót és segítünk: