A szolgáltatásod különleges:

Tanuld meg, hogyan add el hatékonyan!

2 hónapos online tréning július 3-tól szeptember 1-ig

Jelentkezem a tréningre

Szolgáltatásmarketing ÉLŐ videósorozat

Ismerős?


  • Amikor marketing tananyagokat hallgatsz, szinte mindig csak termékekről van szó és nem mindig tudod, hogyan alkalmazhatnád a tanultakat a saját vállalkozásodra.

  • A szolgáltatásod egyedi, különleges, nem lehet "bedobozolni", fix áron adni.

  • Hiába egyedülálló, amit csinálsz, az ügyfeleket csak az ár érdekli.

  • Jól dolgozol, van honlapod, Facebook oldalad, néha hirdetsz is, még sincsen elég ügyfeled.

  • Rengeteget dolgozol, de fogalmad sincs, hova lehetne növekedni, fejlődni, mivel lehetne passzív jövedelmet teremteni a vállalkozásodban.

  • Sok hasonló szolgáltatás van a piacon és szeretnéd, ha a tiéd kilógna a sorból, ha észrevehetőbb lenne, mint a többi.

Ha ismerősek a fentiek jó, ha tudod: van megoldás.

Ezeket mutatom most be neked ebben a vadonatúj 2 hónapos online tréningben.

Amit megtanulhatsz a tréning során:

(klikk az ikonokra a részletekért!)

Keltsd fel a figyelmet!

Szerezz érdeklődőket!

Szerezz vásárlókat!

Tartsd meg a régi vevőket!

Növekedj!

Pozicionálás

Hogyan legyen észrevehetőbb és megjegyezhetőbb a szolgáltatásod?

  • 15 apró részlet, amire odafigyelve megkülönböztetheted a szolgáltatásod a piacon
  • Hogyan mutasd meg a szolgáltatásodat  képeken úgy, hogy az felkeltse a vevők figyelmét?
  • Milyen videókat készíthetsz a szolgáltatásodról, amik garantáltan felkeltik a célcsoport figyelmét?
  • Milyen a jó célcsoport és mit tegyél, ha több célcsoportod van?
  • Hogyan érd el a célcsoportodat hirdetésekkel a Facebookon? Milyen hirdetéseket használj, milyen képeket, milyen szöveget és milyen célzást állíts be?
  • Most indul a szolgáltatásod? 5 lépés, amit követve kezdettől fogva megragadhatod majd a potenciális vevők figyelmét
  • A Titkos Fűszer, ami megízesíti a szolgáltatásodat, amivel eléred, hogy szájról szájra adják tovább az ügyfelek a híredet és alig várják, hogy bejussanak hozzád

Érdeklődőszerzés

Mit tegyél, hogy többen találjanak rá a vállalkozásodra?

  • Letölthető csali: Legyen letölthető anyag az oldaladon? Miről szóljon, ha te nem tudást adsz át, hanem szolgáltatni szeretnél? Mi az, ami valóban felkelti a vevők figyelmét? Milyen témáról érdemes írni, amiért megadják az email címüket?
  • E-mail marketing: Konkrét, lépésről lépésre recept az automata hírlevélsorozatod elkészítéséhez
  • Érdeklődőszerzés Facebook csoportokkal: Mire figyelj oda? Hogyan csináld?
  • Érdeklődőszerző hirdetések a Facebookon: Így oldd meg költséghatékonyan!
  • Tartalommarketing: Milyen blogbejegyzéseket írj, milyen videókat készíts, mit posztolj a Facebookon, ami valódi vevőket hoz és nem csak az időt és az energiát viszi?
  • Hogyan szerezz érdeklődőket, ha a te ügyfeleid cégek?
  • 20 ötlet, hogyan szerezhet egy szolgáltató érdeklődőket és növelheti az ismertségét az Instagram segítségével
  • Érdeklődőszerzés élő videókkal: megmutatom a legjobb bevált megoldásokat, amikkel új ügyfelekhez juthatsz el és új vevőket szerezhetsz!
  • Chatbotok használata az érdeklődőszerzésben: megnézünk néhány konkrét gyakorlati ötletet, amit mi már kipróbáltunk.
  • Érdeklődőszerzés nyereményjátékokkal: A legtöbben unalmasan csinálják és nem valódi érdeklődőket szereznek vele, csak olyanokat, akik nyerni szeretnének. De veled ez többé nem fordulhat elő...

Vevőszerzés

Csomagok, ajánlatok, árazás, kampányok, hirdetések: mit tegyél, hogy mindig legyen elég ügyfeled?

  • "Rengeteget dolgozom, mégsem tudok megélni": Hogyan változtass ezen?
  • Mit tegyél, hogy ne legyenek az áraid összehasonlíthatóak és az ügyfél ne csak az árat lássa, hanem az értéket is, ami mögötte van?
  • A Zseniális Ajánlat Tervező: Ha gondot okoz, hogyan állítsd össze a csomagjaidat, ebben a leckében megmutatok majd egy sor elemet, aminek a segítségével változatos és kreatív csomagajánlatokat állíthatsz össze a szolgáltatásaidnak - és már indulhat is a kampányod!
  • A Visszautasíthatatlan Árajánlatok Titka: Hogyan állíts össze olyan árajánlatokat, amiket végigolvasva a vevő csak annyit tudjon mondani: "Igen, kérem!"?
  • Kampányok: Egy szolgáltatás esetén még a kampányok is mások. Néha többen jelentkeznek, mint ahány ügyféllel foglalkozni tudsz, máskor meg alig van munkád. Hogyan kampányolj, hogy a bevételed és a munkád mennyisége kiegyensúlyozott és kiszámítható legyen?
  • Offline vevőszerző módszerek: ha helyi szolgáltatást nyújtasz jól jön néhány megoldás, amivel megfoghatod a környékbeliek figyelmét. Mutatok néhány konkrét módszert, ami hatékonyabb, mint a szórólap vagy a plakát.
  • Értékesítési tölcsérek: Hogyan használd őket egy szolgáltatás esetén?
  • Vevőszerzés kuponokkal: Sokan rosszul használják őket pedig lehet jól is. Megmutatom, hogyan!

Vevőmegtartás

Egy tömegterméknél, ha egy vevő elmegy, jön másik. Egy szolgáltatás növekedése azonban az elégedett, visszatérő vásárlóktól függ. Fontos tehát, hogyan szolgálod ki újra meg újra a régi vevőidet.

  • Pofonegyszerű módszer, amivel elérheted, hogy az ügyfeled újra visszajöjjön hozzád
  • 7 vevőmegtartó csodafegyver, amiket rendszeresen használva az ügyfeleknek eszükbe sem jut átpártolni másik céghez
  • Megoldások, hogy az ügyfeleid szívesen ajánlják tovább a szolgáltatásodat az ismerőseiknek is
  • Hogyan kérj vevővéleményeket akkor is, ha a te témádban nehéz vevővéleményeket szerezni? És: hogyan használd fel őket hatékonyan?

Fejlődési lehetőségek

Ha már nem csak egyetlen ember munkájára szeretnél támaszkodni: hogyan tegyél szert passzív jövedelemre? Milyen növekedési lehetőségeid vannak szolgáltatóként?

  • Milyen passzív jövedelemforrások létezhetnek egy szolgáltatás esetében? Talán néhányat már te is ismersz, a tréningen összesen 33-félét ismerhetsz meg
  • Hogyan teremts olyan fix jövedelemforrásokat, amik nem csak bevételt termelnek, de új vevőket is hoznak?
  • A Növekedés Lehetőségei: A legjobb az lenne, ha klónozhatnád magad, hogy annyi ügyféllel dolgozhass, amennyivel csak szeretnél, de ha ez nem jön össze, megmutatom neked a második legjobb megoldást 🙂
  • A fejlődés buktatói: mondhatnám, hogy csupa rózsaszín tejszínhab az egész, de valójában sok nehézséggel is jár, elmondom, mik azok és hogyan kerüld el őket.

Milyen szolgáltatásokról lesz szó a tréning során?

Amilyen szolgáltatásokra biztosan találsz majd példát a tréning anyagában:

  • oktatás,
  • tanácsadás,
  • coaching,
  • pszichológiai, önismereti tanácsadás,
  • szépséggel kapcsolatos szolgáltatások (fodrász, manikűrös, kozmetikus, sminkes stb.)
  • divattal kapcsolatos szolgáltatások,
  • egészséggel kapcsolatos szolgáltatások (tanácsadás, orvos, természetgyógyász, gyógytornász stb.)
  • számítástechnikai szolgáltatások (honlapkészítés, webdizájner stb.),
  • egyedi termékek készítése megrendelésre,
  • céges szolgáltatások (tanácsadás, tréning),
  • rendezvényszervezés és rendezvényekkel kapcsolatos szolgáltatások (fotós, catering, szórakoztatás stb.)
  • fordítás, tolmácsolás

Soha többet nem kell majd azon gondolkodnod, honnan jön majd a következő vevőd, miről írj legközelebb a blogodban vagy van-e értelme hirdetned, mert a tréning végére lesz egy kész terved, amit követve folyamatosan lesznek új érdeklődőid, új vevőid és növekedésnek indul a vállalkozásod. És megszerzed azt a technikai tudást is, amivel megvalósíthatod mindezt.

Nem csak elmélet!

 

Ahogyan minden Gazdagmami tréning esetében a Szolgáltatásmarketing Tréning anyagában sem csak elméleti anyagokat vagy tippeket találsz majd, hanem azt is megmutatom videók segítségével, hogyan tudod megvalósítani a hallottakat.

Amit megtanulsz majd használni a tréning során:

  • Facebook hirdetések és remarketing hirdetések beállításai az alapoktól a haladó szintig
  • Pinterest és Instagram hirdetések
  • A szolgáltatásaid értékesítésére szolgáló landing page elkészítése
  • Képek készítése, szerkesztése a tartalommarketingedhez
  • Automatizálás (email, közösségi média stb.)
  • Egyszerűbb videók elkészítése hirdetésekhez, közösségi oldalakra
  • Youtube, Instagram, Pinterest használata
  • Facebook oldalak, csoportok funkciói, beállításai
  • Az élő videók funkciói, beállításai, praktikus megoldások és applikációk a profibb élő adásokhoz
  • Néhány, a marketingedet megkönnyítő szolgáltatás és mobilapplikáció használata

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • 2 hónapos online tréning

    Egy zárt felületen heti 3 leckét kapsz majd. A tréning július 3-tól szeptember 1-ig tart. A tananyagokat letöltheted vagy online is megnézheted. A tréninget követően még 2 hónapon át elérheted a felületet vagy, ha szeretnéd, a teljes anyagot a tréninget követően DVD-re kiírva anyagáron megvásárolhatod.

  • Kérdezz bátran!

    A leckékhez kapcsolódóan a zárt oldalon a 2 hónap során bármikor felteheted nekem a kérdéseidet, valamint lehetőséget kapsz arra is, hogy a zárt oldalon a többi résztvevővel megismerkedj, partnereket találj.

  • Közösség

    A tréningre való jelentkezéssel hozzáférést kapsz a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Csoportjához is, ami a maga 3400 tagjával a legnagyobb aktív vállalkozónői csoport Magyarországon. Itt csoporttagként bármikor kérdezhetsz, segítséget kérhetsz, partnereket és ügyfeleket találhatsz.

Mennyibe kerül? A 2 hónapos online tréning ára most bevezető áron csak br. 19.900 Ft. Ha van Gazdagmami kuponod vagy VIP kártyád, 5000 Ft kedvezményt kapsz.

AJÁNDÉK!

WebPush Üzenetek beállítása videó

Szolgáltatóként a blogod az egyik legfontosabb marketing eszközöd. De hogyan érd el, hogy az elégedett olvasók újra visszatérjenek hozzád?

Ha van egy jó szakértői blogod, ezt a funkciót imádni fogod: a követőid feliratkozhatnak és automatikusan értesítést kapnak, amikor új bejegyzés került fel az oldaladra. Ráadásul a feliratkozóknak te is küldhetsz direkt üzeneteket a böngészőjükön keresztül, sőt, még szegmentálhatod is, kik kapják meg őket, így a hűséges követőid biztosan nem maradnak le semmiről.

Hogyan állítsd be ezt a blogodon?

Erről készítettem egy részletes, több, mint 30 perces videót, ami segít beállítani a WebPush üzeneteket és megosztom benne a saját tapasztalataimat is (feliratkozási, megnyitási statisztikák).

És, ha most jelentkezel, még ezt is megkaphatod:

 

Évek óta tartok ehhez hasonló online tréningeket és a résztvevőkkel konzultálva újra meg újra felbukkan egy terület, ami nagyon sok problémát okoz: az értékesítési oldalak elkészítése.

Sok időt vesz igénybe.

Javítgatod, igazgatod, próbálsz máshonnan ötleteket gyűjteni, mit lehetne még kitenni rá, de valahogy nem lesz olyan profi, mint amilyen oldalakat máshol látsz és nem tudod, miért...

Amikor pedig végre elkészült, nem tudod eldönteni, hogy azért nem jelentkeznek elegen, mert az oldal nem elég jó vagy azért, mert az ajánlatod nem megfelelő.

Éppen ezért a Szolgáltatásmarketing Tréninget követően résztvehetsz egy fél napos személyes workshopon, ahol a gyakorlatban sajátíthatod el az értékesítési oldal készítés technikáját. Hozd magaddal a laptopodat és azt a szolgáltatásodat, amit szeretnél eladni és együtt készítjük el az értékesítési oldaladat.

Ha elakadsz, odamegyek és segítek.

Ha nem értesz valamit, megmutatom.

A végeredmény pedig: néhány óra alatt lesz egy kész oldalad, amin máris indulhat a megrendelés!

Őszintén: ha otthon nekiállnál elkészíteni egy oldalt, napokig csiszolgatnád és javítgatnád, így pedig egyetlen délután alatt elkészül - már csak ezért is megéri eljönni!

Mikor lesz a workshop? Érdeklődéstől függően több csoportot szervezünk majd, hogy ne legyenek túl sokan és mindenkire jusson idő. Az alkalmak mindig péntek délután lesznek Budapesten. Szeptemberben és októberben több időpontot adunk majd meg, te választhatod majd ki, melyik alkalom a számodra megfelelőbb.

A Értékesítési Oldal Készítő Workshop ára a Szolgáltatásmarketing tréninggel együtt br. 29.900 Ft.

Gyakran Ismételt Kérdések a Szolgáltatásmarketing Tréningről

Talán benned is felmerültek már...

Mi történik, ha nyáron nyaralni megyek? Lemaradok valamiről?

Semmiről. A leckék a nyár folyamán folyamatosan kerülnek majd fel az oldalra minden héten hétfőn, szerdán és pénteken, azonban a leckéket visszamenőleg is meg tudod nézni és a tréninget követően még 2 hónapon át elérheted őket. Ha pedig szeretnéd, utólag DVD-re kiírva anyagáron is meg tudod venni a teljes anyagot, így biztosan meglesz akkor is, ha esetleg valami történne a lementett tananyaggal.

 

Tudok majd kérdezni?

Természetesen. A tréning folyamán bármikor kérdezhetsz majd tőlem az adott leckékkel kapcsolatosan.

Külföldről is jelentkezhetek?

Természetesen, ez nem lehet akadály.

 

Hogy néz ki egy ilyen online tréning?

Ha még nem vettél soha ilyenen: az online tréninget egy zárt, csak a résztvevők által elérhető online felületen érheted majd el, ahova a leckék minden héten 3 alkalommal, hétfőn, szerdán és pénteken reggel kerülnek fel. A leckéket a tréning során bármikor elérheted, tehát ha nem érsz rá aznap, vagy más ütemezésben szeretnél tanulni, azt is megteheted. A leckéket letöltheted a gépedre vagy a telefonodra, így bárhol, bármikor tanulhatsz. A leckék között találhatsz videókat, hanganyagokat és írásos anyagokat, vázlatokat, munkafüzeteket, letölthető sablonokat (pl. árajánlat adáshoz) is. A leckék alatt kérdezhetsz, ha valamit nem értesz vagy elakadtál, valamint ismerkedhetsz és partnerkapcsolatokat köthetsz a többi résztvevővel is.

A jelentkezés lezárult.

De sebaj, hiszen továbbra is tanulhatsz tőlünk:

A Közösségi Média ingyenes lehetőségeiről ezen a minitréningen >>

Árazásról és az Üzleti modelled kialakításáról itt >>

Átütő eredményeket hozó kampányokról, hirdetésekről pedig ebből a tudáscsomagból >>


Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12

Vagy kérdezz a Facebookon! Klikk a gombra, írd be üzenetbe
a "szolgáltatásmarketing" szót és segítünk: