Szolgáltató vagy?

Hogyan szerezz rengeteg ügyfelet 2024-ben?

Jelentkezem a tréningre

Ismerős?


  • Amikor marketing tananyagokat hallgatsz, szinte mindig csak termékekről van szó és nem mindig tudod, hogyan alkalmazhatnád a tanultakat a saját vállalkozásodra.

  • A szolgáltatásod egyedi, különleges, nem lehet "bedobozolni", fix áron adni.

  • Hiába egyedülálló, amit csinálsz, az ügyfeleket csak az ár érdekli.

  • Jól dolgozol, van honlapod, Facebook oldalad, néha hirdetsz is, még sincsen elég ügyfeled.

  • Rengeteget dolgozol, de fogalmad sincs, hova lehetne növekedni, fejlődni, mivel lehetne passzív jövedelmet teremteni a vállalkozásodban.

  • Sok hasonló szolgáltatás van a piacon és szeretnéd, ha a tiéd kilógna a sorból, ha észrevehetőbb lenne, mint a többi.

Ha ismerősek a fentiek jó, ha tudod: van megoldás.

Ezeket mutatom most be neked ebben az online tréningben.

Amit megtanulhatsz a tréning során:

(klikk az ikonokra a részletekért!)

Keltsd fel a figyelmet!

Szerezz érdeklődőket!

Szerezz vásárlókat!

Tartsd meg a régi vevőket!

Növekedj!

Pozicionálás

Hogyan legyen észrevehetőbb és megjegyezhetőbb a szolgáltatásod?

  • 15 apró részlet, amire odafigyelve megkülönböztetheted a szolgáltatásod a piacon
  • Hogyan mutasd meg a szolgáltatásodat  képeken úgy, hogy az felkeltse a vevők figyelmét?
  • Milyen videókat készíthetsz a szolgáltatásodról, amik garantáltan felkeltik a célcsoport figyelmét?
  • Milyen a jó célcsoport és mit tegyél, ha több célcsoportod van?
  • Hogyan érd el a célcsoportodat hirdetésekkel a Facebookon? Milyen hirdetéseket használj, milyen képeket, milyen szöveget és milyen célzást állíts be?
  • Most indul a szolgáltatásod? 5 lépés, amit követve kezdettől fogva megragadhatod majd a potenciális vevők figyelmét
  • A Titkos Fűszer, ami megízesíti a szolgáltatásodat, amivel eléred, hogy szájról szájra adják tovább az ügyfelek a híredet és alig várják, hogy bejussanak hozzád

Érdeklődőszerzés

Mit tegyél, hogy többen találjanak rá a vállalkozásodra?

  • Letölthető csali: Legyen letölthető anyag az oldaladon? Miről szóljon, ha te nem tudást adsz át, hanem szolgáltatni szeretnél? Mi az, ami valóban felkelti a vevők figyelmét? Milyen témáról érdemes írni, amiért megadják az email címüket?
  • E-mail marketing: Konkrét, lépésről lépésre recept az automata hírlevélsorozatod elkészítéséhez
  • Érdeklődőszerzés Facebook csoportokkal: Mire figyelj oda? Hogyan csináld?
  • Érdeklődőszerző hirdetések a Facebookon: Így oldd meg költséghatékonyan!
  • Tartalommarketing: Milyen blogbejegyzéseket írj, milyen videókat készíts, mit posztolj a Facebookon, ami valódi vevőket hoz és nem csak az időt és az energiát viszi?
  • Hogyan szerezz érdeklődőket, ha a te ügyfeleid cégek?
  • 20 ötlet, hogyan szerezhet egy szolgáltató érdeklődőket és növelheti az ismertségét az Instagram segítségével
  • Érdeklődőszerzés élő videókkal: megmutatom a legjobb bevált megoldásokat, amikkel új ügyfelekhez juthatsz el és új vevőket szerezhetsz!
  • Chatbotok használata a marketingben: megnézünk néhány konkrét gyakorlati ötletet, amit mi már kipróbáltunk.
  • Érdeklődőszerzés nyereményjátékokkal: A legtöbben unalmasan csinálják és nem valódi érdeklődőket szereznek vele, csak olyanokat, akik nyerni szeretnének. De veled ez többé nem fordulhat elő...

Vevőszerzés

Csomagok, ajánlatok, árazás, kampányok, hirdetések: mit tegyél, hogy mindig legyen elég ügyfeled?

  • "Rengeteget dolgozom, mégsem tudok megélni": Hogyan változtass ezen?
  • Mit tegyél, hogy ne legyenek az áraid összehasonlíthatóak és az ügyfél ne csak az árat lássa, hanem az értéket is, ami mögötte van?
  • A Zseniális Ajánlat Tervező: Ha gondot okoz, hogyan állítsd össze a csomagjaidat, ebben a leckében megmutatok majd egy sor elemet, aminek a segítségével változatos és kreatív csomagajánlatokat állíthatsz össze a szolgáltatásaidnak - és már indulhat is a kampányod!
  • A Visszautasíthatatlan Árajánlatok Titka: Hogyan állíts össze olyan árajánlatokat, amiket végigolvasva a vevő csak annyit tudjon mondani: "Igen, kérem!"?
  • Kampányok: Egy szolgáltatás esetén még a kampányok is mások. Néha többen jelentkeznek, mint ahány ügyféllel foglalkozni tudsz, máskor meg alig van munkád. Hogyan kampányolj, hogy a bevételed és a munkád mennyisége kiegyensúlyozott és kiszámítható legyen?
  • Offline vevőszerző módszerek: ha helyi szolgáltatást nyújtasz jól jön néhány megoldás, amivel megfoghatod a környékbeliek figyelmét. Mutatok néhány konkrét módszert, ami hatékonyabb, mint a szórólap vagy a plakát.
  • Értékesítési tölcsérek: Hogyan használd őket egy szolgáltatás esetén?
  • Vevőszerzés kuponokkal: Sokan rosszul használják őket pedig lehet jól is. Megmutatom, hogyan!

Vevőmegtartás

Egy tömegterméknél, ha egy vevő elmegy, jön másik. Egy szolgáltatás növekedése azonban az elégedett, visszatérő vásárlóktól függ. Fontos tehát, hogyan szolgálod ki újra meg újra a régi vevőidet.

  • Pofonegyszerű módszer, amivel elérheted, hogy az ügyfeled újra visszajöjjön hozzád
  • 7 vevőmegtartó csodafegyver, amiket rendszeresen használva az ügyfeleknek eszükbe sem jut átpártolni másik céghez
  • Megoldások, hogy az ügyfeleid szívesen ajánlják tovább a szolgáltatásodat az ismerőseiknek is
  • Hogyan kérj vevővéleményeket akkor is, ha a te témádban nehéz vevővéleményeket szerezni? És: hogyan használd fel őket hatékonyan?

Fejlődési lehetőségek

Ha már nem csak egyetlen ember munkájára szeretnél támaszkodni: hogyan tegyél szert passzív jövedelemre? Milyen növekedési lehetőségeid vannak szolgáltatóként?

  • Milyen passzív jövedelemforrások létezhetnek egy szolgáltatás esetében? Talán néhányat már te is ismersz, a tréningen összesen 33-félét ismerhetsz meg
  • Hogyan teremts olyan fix jövedelemforrásokat, amik nem csak bevételt termelnek, de új vevőket is hoznak?
  • A Növekedés Lehetőségei: A legjobb az lenne, ha klónozhatnád magad, hogy annyi ügyféllel dolgozhass, amennyivel csak szeretnél, de ha ez nem jön össze, megmutatom neked a második legjobb megoldást 🙂
  • A fejlődés buktatói: mondhatnám, hogy csupa rózsaszín tejszínhab az egész, de valójában sok nehézséggel is jár, elmondom, mik azok és hogyan kerüld el őket.

Szolgáltatások marketingje és időpontfoglalás a facebookon

Sok szolgáltató használja marketingre a Facebookot, de vajon minden beállítást ismersz, ami kifejezetten a szolgáltatókra van kitalálva. Ebben a leckében bemutatom:

-milyen oldalbeállítások vannak, amiket szolgáltatóként mindenképpen érdemes bekapcsolnod, hogy jobban megtalálható legyél,

-hogyan add hozzá a Szolgáltatások menüpontot az oldaladhoz,

-hogyan kerülhetnek be a szolgáltatásaid a névjegyedbe,

- hogyan adhatsz róluk részletes leírást,

- és hogyan állítsd be a saját időpontfoglalódat.

Ha a Facebookon szeretnél több ügyfelet szerezni, erre a leckére mindenképpen szükséged lesz majd!

Milyen szolgáltatásokról lesz szó a tréning során?

Amilyen szolgáltatásokra biztosan találsz majd példát a tréning anyagában:

  • oktatás,
  • tanácsadás,
  • coaching,
  • pszichológiai, önismereti tanácsadás,
  • szépséggel kapcsolatos szolgáltatások (fodrász, manikűrös, kozmetikus, sminkes stb.)
  • divattal kapcsolatos szolgáltatások,
  • egészséggel kapcsolatos szolgáltatások (tanácsadás, orvos, természetgyógyász, gyógytornász stb.)
  • számítástechnikai szolgáltatások (honlapkészítés, webdizájner stb.),
  • egyedi termékek készítése megrendelésre,
  • céges szolgáltatások (tanácsadás, tréning),
  • rendezvényszervezés és rendezvényekkel kapcsolatos szolgáltatások (fotós, catering, szórakoztatás stb.)
  • fordítás, tolmácsolás

Soha többet nem kell majd azon gondolkodnod, honnan jön majd a következő vevőd, miről írj legközelebb a blogodban vagy van-e értelme hirdetned, mert a tréning végére lesz egy kész terved, amit követve folyamatosan lesznek új érdeklődőid, új vevőid és növekedésnek indul a vállalkozásod. És megszerzed azt a technikai tudást is, amivel megvalósíthatod mindezt.

Nem csak elmélet!

 

Ahogyan minden Gazdagmami tréning esetében a Szolgáltatásmarketing Tréning anyagában sem csak elméleti anyagokat vagy tippeket találsz majd, hanem azt is megmutatom videók segítségével, hogyan tudod megvalósítani a hallottakat.

Amit megtanulsz majd használni a tréning során:

  • Facebook hirdetések és remarketing hirdetések beállításai az alapoktól a haladó szintig
  • Pinterest és Instagram hirdetések
  • A szolgáltatásaid értékesítésére szolgáló landing page elkészítése
  • Képek készítése, szerkesztése a tartalommarketingedhez
  • Automatizálás (email, közösségi média stb.)
  • Egyszerűbb videók elkészítése hirdetésekhez, közösségi oldalakra
  • Youtube, Instagram, Pinterest használata
  • Facebook oldalak, csoportok funkciói, beállításai
  • Az élő videók funkciói, beállításai, praktikus megoldások és applikációk a profibb élő adásokhoz
  • Néhány, a marketingedet megkönnyítő szolgáltatás és mobilapplikáció használata

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • Online tanulhatsz akkor, amikor ráérsz

    A tananyagokat egy zárt online felületen találod majd meg, letöltheted vagy online is megnézheted őket. A felületen a vásárlástól számítva folyamatosan elérheted. Ha hetente 3 leckét nézel végig, nagyjából 2 hónap alatt tudod feldolgozni a teljes anyagot.

  • Rugalmas tanulás

    Nincs kötelező ütem: ha szeretnéd egyesével is haladhatsz végig a leckéken, de előre is ugorhatsz és megnézheted azokat a részeket, amikre éppen szükséged van.

  • Közösség

    A tréningre való jelentkezéssel hozzáférést kapsz a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Csoportjához is, ahol csoporttagként bármikor kérdezhetsz, segítséget kérhetsz, partnereket és ügyfeleket találhatsz.

Mennyibe kerül? A 2 hónapos online tréning ára most 24.900 Ft helyett mindössze csak br. 19.900 Ft.

AJÁNDÉKOK, ha most jelentkezel:

AJÁNDÉK #1

Sikeresebb Facebook posztok AI-al: Hogyan?

A legnagyobb gond a Facebook posztokkal, hogy rendszeresen el kell készíteni őket. Egyedinek kéne lenniük, érdekesnek, hasznosnak. Mindig új ötletek kellenének hozzá. Szóval korántsem egyszerű a dolog.

A legjobb az lenne, ha lenne egy asszisztensed, aki elkészíti, időzíti, optimalizálja helyetted a posztokat. Aki mindig tele van ötletekkel, szellemesen ír, meg tudja szólítani a célcsoportodat és persze képben van azzal is, milyen stratégia a legjobb a posztoláshoz.

Jó hír: már most is van egy ilyen asszisztensed és nem kér majd tőled fizetést 🙂

Ez a ChatGPT. Ha jól kéred meg rá, sok mindent el tud végezni helyetted:

- Posztolási ötleteket ad,
- Tartalomtervet készít,
- Elmondja, milyen témákra kíváncsi leginkább a célcsoportod,
- Segít benne, mik a legaktuálisabb témák, amik érdekelhetik a célcsoportodat,
- Megírja a szövegeket,
- Tartalmi partnereket javasol, akikkel együttműködhetsz,
- Segít címsort találni a posztokhoz, hirdetésekhez, hogy jobban felkeltsék a figyelmet,
- Segít megírni a hirdetéseid szövegét.

Csak az nem mindegy hogyan kéred tőle mindezt.

Ebben az ajándék tananyagban megmutatom, hányféle módon és hogyan használhatod a ChatGPT-t a Facebook posztjaid és hirdetéseid elkészítésére és hatékonyabbá tételére.

AJÁNDÉK #2

 

Lépésről lépésre vevőszerző terv - amivel 7 nap alatt szerezhetsz ügyfeleket

Elakadtál a vevőszerzéssel?

Nem látod át a lépéseket?

Ebben az ajándék anyagban kapsz egy 7 napos részletesen kidolgozott tervet, ami segít az ügyfélszerzésben.

Mit találsz benne?

  1. Egy részletes feladattervet minden napra részletesen leírt tennivalókkal
  2. Hirdetésmintákat és beállításokat, amikkel elkezdhetsz sikeresen hirdetni
  3. Landing page mintát, amivel nem lesz gond az értékesítés
  4. Facebook és Instagram poszt minta szövegeket, amiket használhatsz
  5. Ajánlat mintát, amit követve sikeresen állíthatod össze a saját ajánlatodat
  6. Webinárium mintát, ahogyan felépítheted az élő adásaidat vagy webináriumodat úgy, hogy a végén a résztvevőkből ügyfelek legyenek
  7. Minden technikai részletet megmutatok, így a megvalósítás nem jelenthet akadályt!

Ha gondot okoz a tervezés és mindig elakadsz a megvalósítással, ezzel a módszerrel simán tudod majd értékesíteni a szolgáltatásodat.

AJÁNDÉK #3

 

Hogyan tegyél szert passzív jövedelemre szolgáltatóként?

Nem egy jó kampány, nem egy jó termék, nem egy zseniális ötlet.

Az online marketing sikerek legnagyobb titka:
egy rendszer, ami folyamatosan működik.

Hatékonyan.
Automatizáltan.
Minden.
Egyes.
Nap.

Akkor is, ha szabadságra mész.

Akkor is, ha éppen nincs időd a vállalkozásodban dolgozni.

És ez nem ilyen pénzkeresős bullshit, mint amiket a neten sok helyen olvashatsz. Nem arról szól, hogy keress pénzt munka nélkül (mi nem hiszünk a mesékben), hanem arról, hogyan teremts olyan jövedelemforrásokat a vállalkozásodban, amikkel elég egyszer dolgoznod és utána képesek minimális időráfordítással is pénzt hozni. Az igazán nagyra nőtt cégek azért nőttek akkorára, mert vannak ilyen bevételeik és te is képes vagy létrehozni hasonlókat a saját cégedben.

Vállalkozó anyaként pontosan tudom, milyen fontos időhatékonynak lenni. Ez pedig csak akkor lehetséges, ha amit csak lehet automatizálok és ha a vállalkozásom bevétele és életbenmaradása nem csak azon múlik, vajon éppen ráérek-e dolgozni. Mert egy családban aztán tényleg sok minden történhet, ami még a legjobb időbeosztó anyukát is kivonja átmenetileg a forgalomból, mint például egy betegség, iskolai szünetek, váratlan tennivalók a gyerekek körül. Ilyenkor jön jól, ha a vállalkozás képes "magától" is pénzt termelni, ha van olyan lába, ami jól automatizált és passzív jövedelemre épül.

A legtöbben szeretnék megvalósítani mindezt, de a mindennapi feladatok mellett már nem jut rá idejük vagy pedig nincs ötletük, hogyan is fogjanak bele, mi lehetne az ő vállalkozásukban passzív jövedelem.

Jó hír: a Passzív Jövedelemteremtés Oktatóanyag neked is segít megvalósítani mindezt! Az oktatóanyagból ezekre a kérdésekre kapsz majd választ:

  • Milyen passzív jövedelmek létezhetnek egy vállalkozás esetében?
  • Passzív jövedelmek a neten: Hogyan tegyél szert rá?
  • Hogyan legyen passzív jövedelmed online, ha a vállalkozásod tevékenysége offline?
  • Kitaláljuk, mi lehet a Te témádban a passzív jövedelem!

Mindegy, hogy szolgáltató vagy, webáruházad van, kézművesként, tanácsadóként, oktatóként dolgozol vagy egyedi termékeket gyártasz: a te üzletedben is meg lehet találni a passzív jövedelmek forrásait! És az oktatóanyagban segítek is benne. Konkrét példákon keresztül mutatom be, mi minden biztosíthat számodra passzív jövedelmet és segít elkezdeni az automatizálást is.


AJÁNDÉK #4

20 hirdetésminta, ami rengeteg vevőt hoz a szolgáltatásodnak

A legtöbb hirdetésről szóló tananyag csak azoknak szól, akik terméket értékesítenek vagy webáruházuk van, neked viszont szolgáltatásod van. Hogyan hirdess?

Milyen szövegeket használj? Hogyan célozd meg az érdeklődőket? Milyen képet használj a hirdetésedben, amikor nincs terméked, amit megmutathatnál?

Ebben az ajándék anyagban erre adok válaszokat és megmutatok neked 20 hirdetési ötletet szövegekkel, képekkel, ami segít, hogyan állítsd be a következő hirdetésedet.

(az ajándék anyagot a zárt oldalon találod majd meg)

És most még ezt is elviheted:

Nagy Kampány 2.0 Tréning

Inkább gyorsan szeretnél sok új ügyfelet vagy néha egyet-egyet? Ha a vállalkozásod sok új vevőre szomjazik, azt bizony másként nem érheted el, csak jól felépített kampányokkal!
Hogyan állítsd őket össze? Milyen egy igazán jó kampány? Milyen hirdetést írj, ami nem eladásszagú és tukmálós, hanem szívesen nyitják meg az olvasók? Ha benned is felmerültek már ezek a kérdések, ebben a tudáscsomagban találod meg a válaszokat.

Sok-sok ötletet ad hírlevelekhez, blogposztokhoz, értékesítési oldalakhoz, hirdetésekhez, szórólapokhoz, közösségi média posztokhoz, a vevők figyelmének felkeltéséhez.

Mit tanulhatsz belőle?

 

1) ÉPÍTS FEL EGY TELJES KAMPÁNYT!
(Mi lesz a következő nagy dobásod?)

  • összeállíthatod egy teljes kampány szövegét a legelső hírlevéltől kezdve a Facebook postokon át a hirdetéseken keresztül az értékesítési oldalig,
  • megmutatom, hogyan találd meg a kampányod fő üzenetét (enélkül csak töredék eredményeket fogsz elérni),
  • megtudod, hányféle kampánystratégia létezik és mikor melyiket válaszd, melyikhez milyen eszközöket és milyen kommunikációs stílust használj,
  • és hogyan tudod változatosan és érdekesen kommunikálni az ajánlatodat a különféle csatornáidon.

2) OLDD MEG A MEGOLDHATATLANT!
(a titkos fűszer, amitől az írásaid ízesebbek lesznek)

  • Facebook, hírlevél, blog, értékesítési oldal: melyiken milyen szövegekkel, milyen szavakkal adhatsz el inkább? (egyáltalán nem mindegy, melyikre hogyan írsz)
  • Webáruház: Megnézünk sok-sok megoldást, amitől a termékleírásaid végre tüzesen izgalmasak, olvasmányosak lehetnek!
  • Hirdetések: hogyan írj röviden ütőset? Egyáltalán: mi legyen a célja a hirdetésednek és melyik célhoz milyen szöveget írjál?
  • Az ár eladása: Az ajánlatod tele van értékekkel, de a vásárlóidat csak az ár érdekli? Megmutatom, mit tehetsz, hogy az ár eltörpüljön az érték mellett!
  • Eladás a vásárlás UTÁN: Tele a kosár, de sokan kilépnek? Megrendelik, de nem fizetnek? Megmutatom az oldaladon és a visszaigazoló emailedben mi az a pont, ahol ezen segíthetsz.

3) VÁLJ PROFI SZÖVEGÍRÓVÁ!
(nálad jobban senki nem beszéli majd a célközönséged nyelvét)

  • A közös nyelv: A szavakat, a szövegeket, az értékesítési oldaladat lemásolhatják. Hogyan alakíts ki olyan kapcsolatot a közönségeddel, amit egyetlen versenytársad sem képes kölcsönvenni?
  • Érzelmek: ezer helyen hallottad már, hogy az olvasókra ez hat leginkább, de nem tudod, hogyan tedd bele a szövegeidbe? Megnézünk 7 olyan megoldást, amikkel érzelmeket tudsz kiváltani, megfogalmazni és ezzel megfogni a közönséged figyelmét.
  • Nem rábeszélned kell, nem jó szavakkal, előre betanult "meggyőző" szövegekkel kísérletezned: egyszerűen csak hagyd, hogy vegyenek tőled! <- megnézzük azt az 5 lépéses folyamatot, amin keresztül eljuthatsz erre a szintre. Ez a szövegírás és a marketing stratégia felsőfoka. Ha ide eljutsz soha többé nem lesznek rosszul elsült vagy "mindent megpróbáltunk, de ez most gyengébben sikerült" - kampányaid.

4) NEM CSAK ONLINE!
(a hatékony szórólapok, katalógusok, levelek titkai)

  • Senki nem fogja érteni hogyan csináltad: megoldások, amikkel offline is olcsón és hatékonyan tudod elérni a piacodat.
  • Milyen szövegeket használj nyomtatásban? Miben más ez, mint amit online megszoktál?
  • A tréningen fogunk írni szórólap, katalógus, megrendelőlap, videó, értékesítési oldal, online hirdetés, sajtóhirdetés, Facebook post, hírlevél, blogbejegyzés, postai direkt marketing levél szövegeket egyaránt.
  • Hogyan formázd? Hiába jó a szöveged, ha olvashatatlan. De most megtanulod, hogyan tálald az olvasóközönség elé, hogy az utolsó morzsáig felfalja (és aztán a repetát is kérje :))

A Nagy Kampány Értékesítési Szövegírás Tréning értéke br. 29.900 Ft azonban, ha a Szolgáltatásmarketing Tréninggel együtt jelentkezel rá, a kettő együtt br. 54.800 Ft helyett csak br. 29.900 Forintba kerül! A tréning anyagát szintén online érheted majd el.

Jelentkezz most!

Hogyan tudsz jelentkezni? Csak klikk a gombra, töltsd ki a jelentkezési űrlapot és már készen is vagy!

Jelentkezés és fizetés után elküldjük neked a zárt oldal regisztrációs lehetőségét és már indulhat is a tanulás! Sok sikert 🙂


Melyik csomagot választod?

Mindent viszek!
Szolgáltatásmarketing Tréning + Nagy Kampány Tréning
(br. 54.800 Ft helyett br. 29.900 Ft)

Egyet viszek!
Szolgáltatásmarketing tréning
(br.24.900 Ft helyett br.19.900 Ft)


Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12

Vagy kérdezz a Facebookon! Klikk a gombra, írd be üzenetbe
a "szolgáltatásmarketing" szót és segítünk: