A GAZDAGMAMI.HU BEMUTATJA

Szegmentálj Okosan! Tréning

Minden marketing tevékenység alapja, amiről mégis csak ritkán hallani

Annak a művészete, ahogyan megtalálod és eléred a célcsoportodat. Az, ahogyan kiszűröd a tömegből azokat, akik a vevőid lehetnek. Ha ezt rosszul csinálod:

    • sokkal többet fizetsz a hirdetésekért, mint kellene (higgy nekem, számtalanszor teszteltem a különbséget)
    • sokkal több munkát kell a marketingbe fektetned, mint amennyit szükséges,
    • a legkreatívabb, legötletesebb, legjobban kivitelezett reklámod sem éri el azt az eredményt, amit elérhetne,
    • a hirdetéseid, ajánlataid nem hoznak annyi vásárlót, mint amennyit hozhatnának,
    • olyanokat is elérsz az üzeneteddel, akik nem tartoznak a célcsoportodba (ennek eredménye az oda nem illő kommentek, trollok az oldaladon - és az általuk okozott időveszteség és bosszúság),
    • de a legrosszabb, ami történhet, hogy a vállalkozásodból soha nem veszed ki azt a hasznot, amit megérdemeltél,

mert már az ALAPOKNÁL hiányzik valami nagyon fontos.

Mit tanulhatsz meg a Szegmentálj Okosan! - tréningen?

  • Hirdetések szegmentálása (hogy tényleg a célcsoportodat érd el már az elejétől fogva),
  • Érdeklődők szegmentálása (hogy tudd, milyen tartalmat, melyik hírlevelet érdemes nekik küldeni),
  • Vásárlók szegmentálása (hogy személyre szóló ajánlatokat adhass és ezzel megnöveld az oldalaid konverzióját),
  • Viselkedésalapú célzás, ügyfélkampányok,
  • Szegmentálás tartalommal (ezt a módszert nemrégiben kísérleteztem ki és 220%-al növelte a kampányok konverzióját – imádni fogod!),
  • Átkattintási és megnyitási arányok növelése,
  • A figyelem megszerzése, hogy azok, akiknek az üzeneted szól észrevegyenek és csak rád figyeljenek (ez nem is olyan egyszerű ebben az információgazdag korban)
  • És természetesen az, hogyan automatizáld mindezt, hogyan építsd rendszerekké.

1. Szegmentálás a Facebookon

  • Pontosabb célzás, jobb elérés Facebook hirdetésekkel,
  • Átlátható stratégia a célcsoport pontos meghatározására,
  • A-B tesztek kivitelezése,
  • hirdetéssorozatok mérőszámai és beállításai,
  • Mik számítanak jó számoknak és hova nyúlj, ha nem hoznak megfelelő eredményeket a hirdetéseid?
  • Szegmentálás, érdeklődők pontosabb elérése videókkal,
  • Pontosabb érdeklődőszerzés nyereményjátékokkal,
  • Szegmentálás posztokkal és eseményekkel,
  • Érdeklődőszerzés és vevőszerzés élő videókkal.

Sok-sok ötlet, amivel megemelheted a hirdetéseid hatékonyságát, lecsökkentheted a költségeidet és hatékonyabban szerezhetsz vevőket az ingyenes tartalmaiddal is.


2. Szegmentálás e-mailben

  • Hogyan szerezz olyan érdeklődőket, akikről sokkal többet tudsz már a feliratkozás pillanatában, mint a név és az email cím?
  • Hogyan használd fel ezeket az adatokat?
  • Milyen ajánlatot adj a friss feliratkozóidnak, amire a legnagyobb valószínűséggel élnek majd?
  • Hogyan találd meg az olvasóid közül azokat, akik aktuálisan éppen vevők az ajánlatodra?
  • 3 lépéses stratégia régi, inaktív listák újraélesztésére,
  • Melyik az a célcsoport, akiknek a legkönnyebben tudsz eladni és hogyan találd meg őket a listádon?
  • Ne fáraszd a listádat: így érd el, hogy csak annak küldj ajánlatot, akiket az érdekel!
  • Mit kell tudnod a viselkedésalapú ajánlatokról és hogyan alkalmazd őket az email marketingben?

3. Szegmentálás honlapon, blogban, értékesítési oldalon

  • A zseniális tartalommarketing technika, ami futószalagon szállítja az érdeklődőket (ha ezt megismered, egészen másként fogsz tekinteni a blogodra és minden szövegre, amit a honlapodra valaha írtál)
  • Érdeklődők kiszűrése és értékesítés bloggal: pofonegyszerű taktika robbanásszerű eredményekkel
  • Ne írj "csak úgy" blogot! Inkább tervezd meg a tartalmaidat ezzel a megoldással és többé nem kell azon gondolkodnod, van-e értelme egyáltalán a blogolásnak.
  • A viselkedésalapú reklám csodája: nézd meg, mit csinál a vásárló az oldaladon és segíts neki abban, amit keres! Egy hihetetlenül izgalmas marketing eszköztár, ami megsokszorozza a konverziókat.

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • 2 hónapos online tanfolyam, január 30 - március 20 között, amit egy zárt felületen érhetsz el, hetente 3 leckét kapsz majd
  • a leckék formátuma videó, mp3 hangfelvétel és pdf, a leckék átlagosan 10-15 percesek
  • gyakorlatias oktatás: nem csak elmélet, megmutatom azt is, hogyan csináld
  • sehova nem kell elmenned, otthonról kényelmesen tanulhatsz
  • a zárt felületen bármikor kérdezhetsz, ha elakadsz a megvalósításban
  • A Szegmentálj Okosan! - tréningen való részvétel ára br. 24.900 Ft (VIP kártyával vagy Gazdagmami kuponnal 5000 Ft kedvezményt kaphatsz!)

Kinek való a Szegmentálj Okosan! - tréning?

Ha rendszeresen hirdetsz a Facebookon és szeretnél sokkal hatékonyabban és olcsóbban hirdetni.

Ha használsz e-mail marketinget és szeretnél sokkal többet kihozni a listádból, a kampányaidból, mint eddig.

Ha blogolsz, videózol, készíted a tartalmakat a közösségi médiába és szeretnél sokkal több vásárlót szerezni vele.

Ha azt szeretnéd, hogy sokkal több látogatóból legyen vásárló a webáruházadban vagy az értékesítési oldalaidon.

A jelentkezés indul: január 10. 12:00

Tetszik? Akkor lájkold:


Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12