A GAZDAGMAMI.HU BEMUTATJA

Profi Marketing Automatizálás - passzív jövedelem teremtő és vállalkozás automatizáló tréning

Rengeteg munka a megélhetésért VAGY stabil alapok és fejlődés?

Te melyiket választod?

Hogyan teremts biztos jövedelmet a vállalkozásodnak? Ennek csak egyetlen módja van:

Káosz és kapkodás helyett: Építs marketing rendszert!

Nem egy jó kampány, nem egy jó termék, nem egy zseniális ötlet.

Az online marketing sikerek legnagyobb titka:

egy rendszer, ami folyamatosan működik.

Hatékonyan.
Automatizáltan.
Minden.
Egyes.
Nap.

Akkor is, ha szabadságra mész.

Akkor is, ha nincs időd a vállalkozásodban dolgozni.

Hogyan lehetne neked is ilyen rendszered?

Évek óta figyelem az ügyfeleimet. Imádnak dolgozni 🙂 Ez nagyon szép dolog, de sokan ábrándoznak arról:

- milyen jó lenne a vállalkozás mellett néha hátradőlni, lazítani, a gyerekekkel több időt tölteni,
- milyen jó lenne a marketinget és a vevőszerzést legalább részben automatizálni, hogy a szakmai dolgokkal, az ügyfelekkel foglalkozhass,
- milyen jó lenne, ha nem kéne mindig aktívan dolgozni ahhoz, hogy a vállalkozásod megéljen valahogy, ha lenne a vállalkozásodnak olyan passzív jövedelme, ami minimális időbefektetéssel is bevételeket hoz a cégednek.

A legtöbben sosem valósítják meg ezeket, mert az aktuális feladatok, az első bevételek megszerzése, a blog írása, az újabb és újabb feladatok, új ötletek folyton előre hajtják őket, így a vágyott több lábon állás, a passzív jövedelem örökre halogatott terv marad.

Jó hír: ezt te is megcsinálhatod!

Neked is lehet passzív jövedelemforrás a vállalkozásodban! Akkor is, ha az, amivel foglalkozol 100%-ban téged igényel.

Miért legyen passzív jövedelmed?

Egy cég életében a passzív bevétel nem csak a kényelem miatt fontos, hanem a fejlődés forrása is.

Gondolj csak bele: mennyivel jobb új, kreatív ötleteket megvalósítani, új lehetőségeket kipróbálni, mint azon gondolkodni, honnan lesz pénze a cégnek, hogyan szerezzünk új vevőket, milyen új terméket/akciót találjunk ki, amivel meg lehet őket szerezni.

Ha van a cégednek passzív jövedelme, azaz:

- olyan marketing eszközei, amik állandó munka nélkül is hozzák a vevőket,

- olyan kampányai, akciói, amik folyamatosan futnak a beavatkozásod nélkül,

- olyan hírlevelei, amik automatizáltan vevőkké teszik az érdeklődőket,

- olyan hirdetései, automatizált rendszerei, amik minden nap hoznak látogatókat a honlapodra,

- olyan termékei, ajánlatai, amiket csak automatizált kampányokból lehet elérni és, amiket kifejezetten erre optimalizáltál,

akkor néha tényleg hátradőlhetsz, máskor pedig bátran kísérletezhetsz új módszerekkel, termékekkel, marketing eszközökkel, mert nem a céged túlélésén kell dolgoznod, hanem a fejlődésén.

A passzív bevétel valójában egy rendszer, amit ha egyszer felépítesz, folyamatosan és automatikusan hozza neked az új vevőket. És, ha igazán jól építed fel, akkor a háttér-feladatokkal sem neked kell majd foglalkoznod.

Az automatizálás és a passzív jövedelmforrások hozzák el a cégedbe az igazi aranykort.

De hogyan valósítsd meg mindezt?

Egy részletes tudáscsomag segítségével, ami A-tól Z-ig elmond MINDENT, amire csak a marketinged automatizálásához és a rendszered felépítéséhez szükséged lehet.

Mit tanulhatsz meg a Profi Marketing Automatizálás Tudáscsomagból?

A Profi Marketing Automatizálás csomag 3 részből áll:

#1 Ezt tanulhatod meg a Láblógató Tudáscsomag anyagából

Passzív jövedelemforrások a vállalkozásodban

  • Milyen passzív jövedelmek létezhetnek egy vállalkozás esetében?
  • Passzív jövedelmek a neten: Hogyan tegyél szert rá?
  • Hogyan legyen passzív jövedelmed online, ha a vállalkozásod tevékenysége offline?
  • Kitaláljuk, mi lehet a Te témádban a passzív jövedelem!

Mindegy, hogy webáruházad, tanácsadással vagy oktatással foglalkozó üzleted van, szolgáltató vagy, vagy esetleg egyedi termékeket gyártasz: a te üzletedben is meg lehet találni a passzív jövedelmek forrásait!

Az előre csomagolt termékek titka: Akciók, kampányok, termékbevezetések automatizálása

  • Milyen termékeket adj az automatizált kampányodban és mi legyen az, amit a szokásos módon kínálsz?
  • Hány akciód/kampányod legyen egy évben?
  • Automatizált termékbevezetés: volt egy jó kampányod? Bevezettél egy terméket a piacra? Hogyan csinálj belőle automatizált kampányt? Egyáltalán: Melyik kampányból érdemes automata kampányt csinálni?
  • Relatív időzítés: időzített kampány, amiről a vevők sosem fogják azt érezni, hogy automata, viszont neked 2-3-4 havonta kiszámíthatóan hozzák a pénzt. Mikor érdemes ilyen kampányokat csinálni és hogyan?
  • Előfizetéses termékek: A te termékedből lehet ilyet csinálni? Kinek érdemes ezt választani és hogyan lehet automatizálni?

Látogatószerzés időrablás nélkül: Több látogató kisebb időráfordítással

  • Felejtsd el a hosszadalmas blogolást és a linkelgetést: megmutatom, hogyan tudod robotpilótára állítani a látogatószerzésedet!

  • Hol a helye a blogolásnak és a keresőoptimalizálásnak a látogatószerzésedben? Hogyan tudod ezt a korábbiaknál kényelmesebben csinálni?

  • Látogatószerzés a Facebookon: így oldd meg időtakarékosan és hatékonyan!

  • Hirdetések: Hogyan támogasd meg az automata kampányodat hirdetésekkel? 
(megnézünk több lehetőséget)

  • Ne lövöldözz vaktában: szerezd meg azokat a látogatókat, akikre tényleg szükséged van! És: Hogyan tudod a Facebookot előszűrőként használni, hogy az oldaladra már tényleg csak az “előmelegített” látogatók érkezzenek meg!

Automatizált érdeklődőszerzés: Több feliratkozó kevesebb munkával

  • Felépítjük a rendszert, ami a látogatóidból akár 100%-os hatékonysággal csinál érdeklődőket és aztán tökéletes konverzióval adja el a termékeidet!

  • Az eladásra optimalizált csali: már az első érdeklődőket vásárlóvá teszi, és nagyon könnyű előállítani. Miért is nem használtad eddig..?!

  • Lassan és gyorsan érő érdeklődők: melyiket hogyan tudod kezelni az automatizált kampányaidban?

  • Az érdeklődőszerzés vadonatúj módszerei: robbanás szélén két vadonatúj piac, amiből sokan vevőket remélnek. Megmutatom, mik ezek és hogyan szerezz belőlük érdeklődőket, majd pedig vevőket még mielőtt a konkurencia is rájön.

Vevőgyár előre csomagolva: A marketing automatizálás teljes módszertana

  • Állandó akciók, amikről nem látszik, hogy állandóak - mit tegyél, hogy neked is lehessenek ilyen akcióid?

  • Hogyan írj automata hírlevélsorozatot? Hány levélből álljon?

  • Milyen értékesítési oldalakat írj az automata kampányokhoz?

  • Miben más az automata kampány, mint az “élő”?

  • Automata akciók, ha webáruházad van: hogyan állítsd össze őket?

  • Automata kampány, amiről nem látszik, hogy automata

  • Technikai megoldások, hogy “le ne bukjanak” az automata kampányaid (egy példa: automata kampány, amit csak az adott hírlevél olvasói látnak - hogyan oldd meg akkor is, ha a hírlevélrendszered magától nem képes rá?)

  • Automata kampányok és Facebook: Hogyan erősítheted az automata kampányaid hatékonyságát Facebookos eszközökkel?

  • És: megnézünk egy módszert, amivel a Facebook rajongóidnak tudsz kampányokat automatizálni

  • Kész minták automata hírlevélsorozatra, kampányokra, sok-sok mintalevéllel!

Ügyfélszolgálat, folyamatok, kiszervezés: Egyszerű megoldások, hogy rövidebb idő alatt hatékonyabb lehess

Ha már megnéztük, milyen terméket tudsz eladni, hogyan szerezz látogatókat, érdeklődőket és hogyan tedd őket vevővé, hátradőlhetsz. Egy darabig... Ugyanis most következik a passzív jövedelem aktív része: az elkészített rendszerek karbantartása, optimalizálása és a vevők kiszolgálása. Amit ebből a modulból megtudhatsz:

  • Ha nem megy jól a kampány: hol tudsz javítani? Hova nyúlj és hogyan mérj, hogy a statisztikák figyeléséből ne céltalan kapkodás, hanem valóban javuló eredmények legyenek?

  • Az automata kampányok élettartama: hogyan változik és mikor nyúlj bele a kampányaidba?

  • Milyen mutatókat figyelj napi, heti és havi szinten, hogy a rendszered hatékonysága megmaradjon?

  • A vevők kiszolgálása kényelmesen: Mit tudsz automatizálni az ügyfélszolgálatban? Létezik-e teljesen automata ügyfélszolgálat?

  • Hogyan tudod kényelmesebbé tenni az ügyfelek szolgálatát és elkerülni a levéláradatot és a felesleges munkafolyamatokat?

  • Kiszervezés: milyen munkafolyamatokat szervezz ki másoknak és hogyan? Hogyan fizess az alvállalkozóknak a kiszervezett munkák után?

#2 Ezt tanulhatod meg a Konverzió Tudáscsomag anyagából

konverzio_doboz

- Vannak látogatók az oldaladon, de kevesen iratkoznak fel?
- Elolvassák a terméked leírását, de nem nálad vásárolnak?
- Kiküldöd a hírleveledet, de nem érkezik egy megrendelés sem?

Mit lehet tenni?

Ebben a tudáscsomagban olyan módszereket mutatok be, amikkel feltárhatod a hasonló problémák okait és megoldhatod őket.

Megnézzük, hol vesztesz konverziót:

- miért nem iratkoznak fel a hírlevélre,
- miért mondják, hogy érdekli őket a rendezvényed, aztán miért nem mennek el mégsem,
- miért nem kattintanak a linkedre,
- miért nem kattintanak a hirdetésedre,
- miért nem töltik ki a megrendelő űrlapot,
- miért van, hogy megrendelik a termékedet, de nem fizetnek,
- miért nem kattintanak a hirdetésedre.

És elmondom azt is, min változtass, hogy mindez megoldódjon:

- Mit írj át?
- Mit cserélj le?
- Mit módosíts?

Mutatok sok-sok példát, ötletet és apró elemet, amit megváltoztatva növekedni fognak a konverzióid, hatékonyabbak lesznek a kampányaid, jobban teljesítenek a Facebook hirdetéseid, többen rendelik meg a termékedet, többen iratkoznak fel a hírleveledre.

Mit tanulhatsz meg a Konverzió Tréning anyagából?

  • Óriási konverziónövelés apró technikákkal!

    Egy jobb űrlap, egy másik megrendelőgomb, egy új szegmentálás, egy új név a termékednek - apró lépések, amik hatalmas eredménynövekedést hozhatnak. A tudáscsomagból megtanulhatod, hogyan!

  • A pillangó szárnyának egyetlen mozdulata képes földrengést okozni...Az állam is leesett, amikor egyetlen apró módosítás a hirdetéseimben már másnapra megsokszorozta a megrendelők számát egy évekkel ezelőtt készített értékesítési oldalamon.
  • Hogyan és mire használhatod a remarketinget?

    Megmutatom, hány féle ügyes ötlettel növelheti az eredményeidet a remarketing. Megnézzük, hogyan tudod beállítani a Facebookon, a Google-ben és elmondom azt is, hogyan használd akár offline is.

  • A legújabb nagy dobás: a mikroszegmentáció.

    Online marketing, ami gyakorlatilag egyesével ad el a vevőknek. Aszerint, hogy hol tartanak a vásárlási folyamatban, hogyan viselkedtek eddig és mit tudsz róla. Hogyan valósíthatod meg ezt te is? És hogyan automatizálhatod?

  • Lehet, hogy a vásárlók imádják az oldaladat, és a végén a megrendelőgomb miatt nem vásárolnak?

    Lényegtelen részlet, mégis a legfontosabb! Milyen megrendelőgombot készíts, hogy többen kattintsanak rá? Mit írj bele, ami jól működik? Milyen színű legyen? Milyen betűtípus? És sok más hasonló apró részlet, ami sokat számíthat.

  • És akkor a vásárló legördített a lap aljára, majd egerét a jobb felső sarokba az ikszre húzta és soha többé nem tért vissza...

    Hiába jó a terméked, hiába jó az ajánlatod, egy zűrzavaros űrlap elriaszthatja a vásárlók egy részét. Mit tegyél, hogy az űrlapod átlátható és jól használható legyen? Hogyan formázd? Mit írj rá? És mit ne tegyél?

  • Szeretnék végre egy igazán ütős kampányt!

    Megmutatom én hogyan építem fel a saját kampányaimat, milyen eszközöket használok, milyen technikai, szövegírási és képi megoldásokat, amikkel jobb eredményt érek el, mint korábban. És szó lesz arról is, hogyan használd a kampányodban a Facebookot, a blogot, a hírlevelet, a hirdetéseket, hogy ne kapkodás, hanem bevétel legyen a végeredmény.

  • Jobb hirdetések kevesebből!

    Hogyan hirdess a Facebookon, ha csak filléreid vannak? A Promoted Post drága! Mit használj helyette? Hatékonyabb hirdetések a Facebookon: hogyan csináld?

  • Szöveg, ami üt

    Jobb szövegek, jobb címsorok, hatásosabb Facebook postok, amiket többen osztanak meg, blogbejegyzések, amikhez sokan szólnak hozzá, képfeliratok, amikről beszélnek: hogyan írj ilyeneket?

#3 Frissítés!

Tréningjeinket és tudásanyagainkat időről időre megújítjuk, hiszen az online marketing eszközök gyorsan változnak. Az automatizálás és a konverziónövelés alapjai, az elmélet, amit a tudáscsomagokban találsz továbbra is aktuális és érvényes, azonban a technikai részeket, az évek során megváltozott eszközökről szóló leckéket újra felvettük számodra, hogy tudásod valóban friss és új tananyagokból építkezhessen.

A frissítéseket egy online felületen keresztül érheted majd el, ahol online megnézheted vagy le is töltheted őket.

Mit kapsz, ha beruházol a Profi Automatizálás Online csomagba?

láblógató tréning
  • Láblógató Tudáscsomag: 2 CD-ből álló csomag összesen 27 lecke
  • Konverzió Tudáscsomag 2 CD-ből álló csomag összesen 24 lecke
  • Frissítések! egy online felületen megkapod a legfrissebb automatizálási megoldásokat (a felületet március 21-től érheted majd el)
  • a leckék formátuma videó, mp3 hangfelvétel és pdf, a leckék átlagosan 10-15 percesek
  • gyakorlatias oktatás: nem csak elmélet, megmutatom azt is, hogyan csináld
  • sehova nem kell elmenned, otthonról kényelmesen tanulhatsz

Mennyibe kerül? A 4 CD lemezből és az online tananyagokból álló tudáscsomag ára br. 37.800 Forint helyett március 14-ig csak br. 19900 Ft!
Vagy megvásárolhatod csak a Láblógató Tréning anyagát magában (ára br. 14.900 Ft) (ha van Gazdagmami Kuponod vagy VIP kártyád 5000 Ft kedvezményt kapsz a csomagok árából).
Ha pedig már vettél részt korábban Láblógató vagy Konverzió tréningen, megvásárolhatod csak a csomagokhoz készült frissítéseket is br. 5000 Forintos áron (ezesetben a kuponkedvezmény nem érvényes, a jogosultságot a megrendelést követően ellenőrizzük).

Kinek való a Profi Marketing Automatizálás Tudáscsomag?

Még csak most kezded tanulni az online marketinget? A Profi Marketing Automatizálás Tudáscsomag abban segíthet neked, hogy kezdettől stabil alapokra építs, rendszerben gondolkozz és passzív jövedelmet teremts.

Már vállalkozó vagy? A Profi Marketing Automatizálás Tudáscsomag segít rendszerbe szervezni a marketingedet, átlátni a folyamataidat, automatizálni és javítani az online marketinged eredményein.

A megrendelés indul: március 7. 12:00

Tetszik? Akkor lájkold:


Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12