A GAZDAGMAMI.HU BEMUTATJA

Közösségi Média 2.0 Tudáscsomag

Végre itt egy lépésről lépésre tréning, ami megtanítja, hogyan szerezz érdeklődőket, építs közösséget, de legfőképpen

HOGYAN ADJ EL A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN?

Ezt a 4 lépést kell megtenned:

ezt a 4 lépést kell megtenned

Csak posztolsz, posztolsz, az eredmények meg nem jönnek? Válts át egy sokkal eredményesebb stratégiára!

Túl sok idődet veszi el? Itt az ideje bevezetni egy igazán céltudatos, villám megoldást!

Kezdő vagy és azt sem tudod, hova kattints? Nyugi, nem olyan bonyolult ez! Csak eddig még senki nem magyarázta el rendesen.

Mindig másolnak? Ideje olyan szintre emelni a Facebook kommunikációdat, ahova a másolók nem tudnak követni!

Eddig csak az 1.0 verzióját használtad a közösségi médiának.
Tarts velünk és lépj fel a következő szintre!

A közösségi média igazi vevő-aranybánya. De hogyan hozd fel az aranyat?

Mit tanulhatsz meg a Közösségi Média 2.0 Tréningen?

Közösségi média alapok: Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube, blog, Facebook.

bullet2Hogyan kezdd el őket használni? (oldalak létrehozása, oldaltípusok, beállítások)
bullet2Melyik eszköz való neked? (Nem biztos, hogy a te vállalkozásodnak mindegyikre szüksége van: melyiket használd, ha most indulsz és melyikbe fogj bele később?)
bullet2Melyiken hogyan kommunikálj? (Tegezés vagy magázás? Arccal vagy arc nélkül? Cégnévvel vagy fantázianévvel? Hosszan vagy röviden?)
bullet2Hol a helyük a közösségi média stratégiádban? Mire használd őket, hogy valódi, mérhető eredményeket hozzanak? (Mindegyik kicsit másra való, sok fáradtságtól kíméled meg magad, ha már az elején a megfelelő módon kezded el használni őket)
bullet2Alternatív eszközök, amik hasznodra lehetnek: Scribd, Slideshare, linkrövidítők, videókészítők - melyiket mikor érdemes használnod?

bullet2Élő videóközvetítések: Periscope, Hangouts on Air, Ustream. Megnézzük, hogyan használd és mutatok sok-sok ötletet, mire érdemes!

Közösségépítés: az új Márkaépítés, de tudnod kell, hogyan csináld jól.

bullet2Miért érdemes belefognod? Mit tegyél, hogy a lájkolókból hűséges követőtábor legyen?

bullet2Ez nem megy egyik napról a másikra: kidolgozzuk a részletes közösségépítési stratégiádat!

bullet2Statisztikák: Ahhoz, hogy minél többet tudj a követőidről, ismerned kell a számokat is. De egyáltalán nem mindegy, milyen statisztikákat figyelsz! Megmutatom a közösségi média statisztikád alapjait, körülnézünk a Facebook oldalad és a hirdetéseid számaiban és megmutatok egy olyan külső rendszert, ahonnan nyomonkövetheted a számokat és objektív képet alkothatsz arról, mi működik és mi nem.

bullet2Mitől lesz közösség a közösség? Mire ügyelj? Hogyan határozd meg a "háziszabályt" és moderáld a beszélgetést?

Hirdetések: Kezdőtől a haladó szintig

bullet2Megmutatom az első lépésektől fogva, mit állíts be, hova kattints!
bullet2Hirdetési stratégiák a Facebookon: Megmutatom a lehetőségeket és segítek eldönteni, melyik való neked.
bullet2Hirdetés kis pénzből: Hogyan kezd el hirdetni fillérekből, ha azt szeretnéd, hogy mihamarabb megtérüljön?
bullet2Milyen hirdetéstípusok vannak és melyik mire való?
bullet2Tesztelés: Hogyan csináld? Mit és meddig érdemes tesztelni?
bullet2Hirdetési szövegek: Sok-sok példa és ötlet, hogy hatékonyan tudj hirdetni
bullet2Képek: Sokan csak kísérleteznek vele, pedig a képek a hirdetésben többet számítanak, mint gondolnád. Megnézzük, milyen képeket érdemes választani és honnan!
bullet2Instagram, Facebook, Google, Youtube: Mi a különbség a hirdetések között a különféle közösségi felületeken?
bullet2Remarketing: Megnézzük hogyan állítsd be és mikor érdemes használnod!
bullet2Haladó hirdetési stratégiák: hirdetések használata kampányokban, webáruházaknál, rendszeres értékesítésnél, érdeklődőszerzésre, régi vásárlók aktivizálására, upsellekhez...

Ingyenes eszközök: Kreatív tartalommarketing egy fillér befektetés nélkül

bullet2Mennyit, hol és mikor posztolj?
bullet2Nem csak a cicás poszt működik: Szerezd meg a figyelmet, vezesd az olvasót végig a szövegen! Mutatok néhány poszttípust, amivel ezt elérheted.
bullet2Ne csak úgy posztolgass! Megnézzük, milyen Facebook kommunikációs stratégiák léteznek, hogyan tudsz valódi értéket átadni, vevőket "nevelni", érdeklődőket szerezni
bullet2Facebook oldal indítása és lájkolószerzés nulláról:  Hogyan szerezd meg az első rajongóidat?
bullet2Posztolás az Instagramon: mire használhatod? Milyen lehetőségek vannak?
bullet2Pinterest oldal: Miben más, mint a többi? Kinek érdemes használnia? Mik az előnyei?
bullet2Twitter: Milyen célközönséghez való? Hogyan használd?
bullet2Blog: Mi a szerepe a stratégiádban?
bullet2Hogyan írj mindig érdekes és változatos posztokat anélkül, hogy rádunna a közönség?
bullet2Tartalommarketing sok írás nélkül: képek, videók és egyéb különleges megoldások a közönség szórakoztatására

bullet2A kommunikációs terv: összeállítjuk, hogy ezután soha többé ne kelljen azon gondolkodnod, "miről írjak ma?"

Vevőszerzés a közösségi médiában: Lássuk, hogy lesz pénz mindebből!

bullet2Hatékony vevőszerző hirdetési megoldások, amiknél jól mérhető a megtérülés
bullet2Mit hirdess, hogy azonnal legyen bevételed?
bullet2Apró konverziónövelő trükkök a hatékony vevőszerzésért
bullet2Hogyan kommunikálj, ha a rendszeres napi eladásaidat szeretnéd támogatni?
bullet2Hogyan csinálj ütős kampányokat a Facebook oldalad segítségével?
bullet2Bizalomépítés a Facebookon és az Instagramon: megmutatok néhány megoldást, amivel a vevőidet ráveheted, hogy továbbajánljanak téged
bullet2Hogyan tálald a termékedet a közösségi médiában, hogy érdekes, változatos, kreatív legyen és észrevegyék a vevők? Milyen képeket használj? Milyen szöveget írj hozzá? Mutatok rengeteg jó példát!
bullet2A Facebook új, ingyenes funkciói a terméked/szolgáltatásod reklámozására
bullet2Bevált, kreatív ötletek Facebookon, Instagramon, Pinteresten, Youtube-on a terméked/szolgáltatásod reklámozására
bullet2A 3 lépéses minikampány, amivel máris megkezdheted az eladást - és csak néhány Facebook poszt kell hozzá
bullet2Vásárlószerzés az Instagramon (pedig ott nem is lehet linket betenni...)

Mit kapsz, ha résztveszel a tréningen?

  • 24 leckéből álló oktatócsomag 2CD lemezen (ha nincs cd-lejátszód, a megrendelést követően kérheted az online verziót is)
  • videók, hanganyagok és írásos anyagok (mp3, mp4, pdf formátum), hogy hatékonyan tanulhass,
  • gyakorlatias oktatás: nem csak elmélet, megmutatom azt is, hogyan csináld,
  • sehova nem kell elmenned, otthonról kényelmesen tanulhatsz,
  • belépés a Gazdagmami Ügyfelek Zárt Csoportjába, ami a legnagyobb élő vállalkozónői közösség Magyarországon, ahol segítséget kérhetsz, beszélgethetsz, partnerekre találhatsz.

Mennyibe kerül? Ha magad vágsz bele a kísérletezésbe a közösségi médiával a tanulópénzt mindenképpen meg kell fizetned: rengeteg időt és energiát szánhatsz rá eredmény nélkül és rengeteg pénzt költhetsz el rosszul feladott hirdetésekre, rosszul beállított kampányokra. Ezzel a tudással a tarsolyodban megspórolhatod a kerülőutakat, hiszen azokat én már megtettem helyetted: a tananyagban 8 év tapasztalatait, legjobban működő technikáit találod meg.

A tudáscsomag értéke csak br. 29.900 Ft, ez magában foglalja a tréning összes leckéjét, a videókat és a zárt csoport tagságot is (és még egy ajándékkal is készültem neked).

Néhány kérdés a tréningről:

Miben más ez, mint a "Hogyan marketingezz a közösségi médiában ingyen?" minitréning?

A minitréning anyagában elsősorban az ingyenes közösségi média megoldásokra és a tartalommarketingre fókuszáltunk, ebben az anyagban viszont átfogóan megtanulhatod a közösségi média eszközök használatát, beleértve a hirdetéseket is. A közösségi média jelenlét legnagyobb szelete a saját közösséged felépítése és a vevőszerzés különféle módszerei, a szegmentálás, ezen a tréningen ezekről is rengeteget tanulhatsz.

Van-e benne szó hirdetésekről?

Igen, egészen az alapoktól kezdve, a hirdetési fiók beüzemelésétől egészen a profi hirdetési stratégiákig mindent megmutatok ebben az anyagban.

Mit tegyek, ha nincs CD-lejátszóm?

A tudáscsomag anyagát a számítógép CD-lejátszójával tudod lejátszani (asztali CD lejátszóval nem). Ha nincs CD lejátszód, jelezd ezt megrendeléskor és megkapod a tananyag online elérhetőségét.

Untitled-17
Most kezded használni a közösségi médiát?
Mindegy, hogy Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Youtube vagy blog: megmutatjuk, hogyan kezdj bele!

Untitled-18
Már régóta használod? Segítünk kialakítani a számodra megfelelő stratégiát, hogy soha többé ne kelljen azon gondolkodnod, mit posztolj holnap és melyik hirdetés érné meg.

És, ha most veszed meg, még ezt is megkaphatod:

Nem tanulhatsz úgy a közösségi médiáról, hogy ne tudnál meg többet a Messenger botokról sem. Ez most a legnagyobb újdonság a marketingben, amit használhatsz vevőszerzésre, ügyfélszolgálatra, érdeklődőszerzésre és még számtalan más céllal is. Ebben az ajándék tananyagban megmutatom neked, hogyan kezdheted el használni, hogyan üzemeld be, milyen célokra használhatod, hogyan egészítsd ki vele a marketing rendszeredet és milyen komplex rendszereket építhetsz fel vele.

Ha szerettél volna belekezdeni, de eddig halogattad, mert nem értetted a technikai részét, ez a videó segíteni fog a megvalósításban!

A videót és a hozzá tartozó kiegészítő elméleti anyagot most a Közösségi Média 2.0 Tudáscsomag megrendelésed mellé ajándékba adjuk neked.


Rendeld meg most!

Fizetésre átutalással, bankkártyával, Paypal-en, utánvétellel vagy postai rózsaszín csekkel van lehetőség, megrendeléskor többféle szállítási mód közül választhatsz. Külföldre is postázunk, ez nem lehet akadály. Ha az online verziót kéred a tréningből, szállítási költséget természetesen nem kell már fizetned.

Klikk a gombra és már indulhat is a tanulás:

Tetszik? Akkor lájkold:


Kérdésed van? Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12