a jövő zseniális és hatékony értékesítési szövegeinek írója egy kisvállalkozó, aki most épp ott ül a monitor előtt és ezt a szöveget olvassa


Már mindent kipróbáltál, de ezek a kérdések még mindig makacsul felmerülnek benned?

ma még ez van

A vásárló már első blikkre látja az oldaladon, hogy ez egy értékesítési oldal és megkezdődik a játszma: ő tudja, hogy el akarsz adni neki, ezért gyanakodva olvas tovább, te próbálod meggyőzni, de minél meggyőzőbb próbálsz lenni, annál inkább eladás-szaga van a dolognak. Hogyan lehet ezen változtatni?

 

vére, már alig vártam

Egy igazán jó kampánytól nem másznak falra az ügyfelek, hanem épp ellenkezőleg:

 

Hogyan juthatnál el te is ide? A megoldás:

nagy kampány értékesítési szövegírás tréning

Egy 2 CD-ből és 24 leckéből álló tudásanyag, aminek segítségével sok-sok gyakorlati feladat révén:

    1) FELÉPÍTHETSZ EGY TELJES KAMPÁNYT
    (Mi lesz a következő nagy dobásod?)

  • összeállíthatod egy teljes kampány szövegét a legelső hírlevéltől kezdve a Facebook postokon át a hirdetéseken keresztül az értékesítési oldalig,
  • megmutatom, hogyan találd meg a kampányod fő üzenetét (enélkül csak töredék eredményeket fogsz elérni),
  • megtudod, hányféle kampánystratégia létezik és mikor melyiket válaszd, melyikhez milyen eszközöket és milyen kommunikációs stílust használj,
  • és hogyan tudod változatosan és érdekesen kommunikálni az ajánlatodat a különféle csatornáidon.
    2) MEGOLDHATOD A MEGOLDHATATLANT
    (a titkos fűszer, amitől az írásaid ízesebbek lesznek)
  • Facebook, hírlevél, blog, értékesítési oldal: melyiken milyen szövegekkel, milyen szavakkal adhatsz el inkább? (egyáltalán nem mindegy, melyikre hogyan írsz)
  • Webáruház: Megnézünk sok-sok megoldást, amitől a termékleírásaid végre tüzesen izgalmasak, olvasmányosak lehetnek!
  • Hirdetések: hogyan írj röviden ütőset? Egyáltalán: mi legyen a célja a hirdetésednek és melyik célhoz milyen szöveget írjál?
  • Az ár eladása: Az ajánlatod tele van értékekkel, de a vásárlóidat csak az ár érdekli? Megmutatom, mit tehetsz, hogy az ár eltörpüljön az érték mellett!
  • Eladás a vásárlás UTÁN: Tele a kosár, de sokan kilépnek? Megrendelik, de nem fizetnek? Megmutatom az oldaladon és a visszaigazoló emailedben mi az a pont, ahol ezen segíthetsz.
    3) PROFI SZÖVEGÍRÓVÁ VÁLHATSZ
    (nálad jobban senki nem beszéli majd a célközönséged nyelvét)
  • A közös nyelv: A szavakat, a szövegeket, az értékesítési oldaladat lemásolhatják. Hogyan alakíts ki olyan kapcsolatot a közönségeddel, amit egyetlen versenytársad sem képes kölcsönvenni?
  • Érzelmek: ezer helyen hallottad már, hogy az olvasókra ez hat leginkább, de nem tudod, hogyan tedd bele a szövegeidbe? Megnézünk 7 olyan megoldást, amikkel érzelmeket tudsz kiváltani, megfogalmazni és ezzel megfogni a közönséged figyelmét.
  • Nem rábeszélned kell, nem jó szavakkal, előre betanult "meggyőző" szövegekkel kísérletezned: egyszerűen csak hagyd, hogy vegyenek tőled! <- megnézzük azt az 5 lépéses folyamatot, amin keresztül eljuthatsz erre a szintre. Ez a szövegírás és a marketing stratégia felsőfoka. Ha ide eljutsz soha többé nem lesznek rosszul elsült vagy "mindent megpróbáltunk, de ez most gyengébben sikerült" - kampányaid.
    4) NEM CSAK ONLINE
    (amikor mindenki a neten akar eladni, ez a legjobb módja, hogy elérd az ügyfeleket)
  • Senki nem fogja érteni hogyan csináltad: megoldások, amikkel offline is olcsón és hatékonyan tudod elérni a piacodat.
  • Milyen szövegeket használj nyomtatásban? Miben más ez, mint amit online megszoktál?
  • A tréningen fogunk írni szórólap, katalógus, megrendelőlap, videó, értékesítési oldal, online hirdetés, sajtóhirdetés, Facebook post, hírlevél, blogbejegyzés, postai direkt marketing levél szövegeket egyaránt.
  • Hogyan formázd? Hiába jó a szöveged, ha olvashatatlan. De most megtanulod, hogyan tálald az olvasóközönség elé, hogy az utolsó morzsáig felfalja (és aztán a repetát is kérje :))

neked való ez a tréning?

Neked való a Nagy Kampány Értékesítési Szövegírási Tréning, ha:

    KEZDŐ VAGY: most fognál neki a szövegírásnak, de félsz, hogy menne-e neked, nem tudod, hogyan vágj bele

    HALADÓ VAGY: van weboldalad, hírleveled, Facebook oldalad, de az értékesítési szövegeiden még lenne mit csiszolni

    MÁR SOK SZÖVEGET ÍRTÁL és ezért tudod, hogy mindig kell a friss tudás, az új gondolatok, inspirációk, ötletek, hogy az írásaid frissek, érdekesek maradjanak és ne örökké magadat ismételgesd.



    hogyan is fog ez kinézni?

  • 2 CD-ből álló oktatóanyag összesen 24 leckével mp3 hanganyag és pdf formátumban, a leckék átlagosan 20-30 percesek,
     
  • gyakorlatias tudásanyagok és feladatok, hogy ne csak tanulj, de meg is tudd valósítani a tanultakat.

  • A Nagy Kampány értékesítési szövegírás tréning teljes anyagát most július 12-ig 24.900 Ft helyett 19.900 Forintért kaphatod meg.

És, ha most rendelsz, még ezt is megkaphatod...




A megrendelés lezárult.

De sebaj, hiszen továbbra is tanulhatsz tőlünk:
Árazást és Üzleti modell tervezést >>
Passzív jövedelem teremtést és marketing automatizálást >>
Közösségi média marketinget >>

Tetszik? Oszd meg másokkal is!





Kérdésed van a megrendeléssel kapcsolatban?
Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12