Tele van az asztalfiókod vázlatokkal, a Dokumentumok mappád megkezdett írásokkal...
Van egy blogod tele bejegyzésekkel, egy Facebook oldalad tele postokkal, és a fejed tele még sok-sok jó gondolattal, amit úgy papírra vetnél...
De félsz belevágni a könyvkiadásba, mert az állítólag macerás és drága dolog, a könyvpiac egyébként is haldoklik és úgy érzed, semmi esélyed nem lenne?
A saját könyved kiadása sokkal több annál, hogy csupán egyetlen könyved van a boltokban:
A könyved lehet egy szuper termék
HA TUDOD, MILYEN ÜZLETI MODELLEL TUDOD A BENNE REJLŐ LEHETŐSÉGEKET MÉG JOBBAN KIAKNÁZNI
Lehet egy szuper vevőszerző eszköz is
SEGÍT MEGSZEREZNI A PIAC KRÉMJÉT, SŐT: MÉG A PIACODAT IS ÉPÍTHETED VELE, HA ÜGYESEN CSINÁLOD ;)
El tudod adni egyedül, magánkiadásban
ÉS MÉG KERESKEDELMI FORGALOMBA IS KERÜLHET, CSUPÁN AZT KELL MEGTANULNOD, HOGYAN ÉPÍTS FEL OLYAN ÜZLETI MODELLT, AMI EBBŐL KIHOZZA A MAXIMUMOT
Akár nemzetközi piacra is kimehetsz vele
ÉS EZ NEM IS OLYAN NEHÉZ, MINT AZT GONDOLNÁD...
Ahol pedig mindezt megtanulhatod, az nem más, mint a
Egy 2 DVD-ből álló 27 leckét tartalmazó tudáscsomag Vida Ágival,
ahol a következőket tanulhatod meg:
Eddig azt hitted, könyvet írni csak úgy lehet, hogy
leülsz és írsz. Tévedtél.
Ebben a modulban bemutatok több könyvkészítési módszert és megnézzük
azt is, neked melyiket érdemes választanod.
Könyvmarketing alapok:
A KAMPÁNY:
Megmutatom a könyved teljes marketingkampányát lépésről lépésre. Onnantól kezdve, hogy még nincs készen a könyv, egészen odáig, hogy már kapható.
Megnézzük a kampány eszközeit:
Végigmegyünk a bevezetési kampányodon lépésről lépésre:
A folyamatos értékesítés:
Könyvmarketing Tudáscsomag ( |